1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het saven nog niet helemaal.. Wanneer saved ie nou? Als je een viewpoint ofzoiets gehaald hebt? En als je de X360 dan uitdoet en je start hem weer op beland je precies op dezelfde plek of wat?
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Hoe klote het ook klinkt, ik zou gewoon opnieuw beginnen met een guide erbij. Dat lijkt me sneller...
     
  3. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Je begint dan telkens bij het Bureau in die stad of gewoon bij de Assassins Crib. En die checkpoints gelden alleen als je doodgaat.
     
  4. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dat dan, dat al die vlaggen er weer staan?
    Dan doe ik dat, dat gaat me wel lukken.

    Boeit me niet dat ik dan de rest kwijt ben, nadat ik die vlaggen heb speel ik het spel toch niet meer krijg ook mass effect binnen van het weekend.
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat kan enkel als je een heel nieuw spel begint... Maar natuurlijk moet je dan ook terug de assassinations doen etc.
     
  6. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    klein vraagje, heb net die gast You've slain William of Montferrat, Liege-Lord of Acre gemoord, alleen nu wil ik terug naar het bureau in het beginstadje, blijkt dat ik in dezelfde stad ( acre )als die william moet zijn om daar nog iets te doen.
    ik kan niet verder omdat die fijne blauwe muur me weghoud van de rest van de nog niet ontdekte deel van acre
    kan iemand me vertellen waar ik heen moet gaan nadat ik net die william heb gekild?

    thx alvast ;)
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je de andere 2 uit Memory Block 4 ook al vermoord? Anders moet je nog naar Jerusalem en Damascus, in de volgorde die je zelf kiest :)
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoeveel Assassin Targets zijn er eigenlijk in totaal?
    Zijn dat er 9, omdat je voor de 3 steden Acre, Damascus en Jeruzalem ook 3 districten hebt (Poor, Middle en Rich)?

    En hoeveel balkjes/streepjes telt een complete synschronisatie balk?
     
  9. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    he man, heb het al uitgevogeld, tog bedankt voor je hulp.
    (k was te lui om zelf naar view towers te zoeken in nieuwe deel van acre, ni tog gevonden :9)
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, vraagje..

    Voor zegmaar de laatste kill:

    Na dat gevecht waaruit blijkt dat je de goeie niet hebt, maar een vrouw. Waar moet je daarna naartoe? Ik ben terug naar het bueau geweest en zie nou niks op de kaart ook van waar ik naar toe moet.
     
  11. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn inderdaad 9 kills, per district. En volgens mij telt deze balk 15/16streeptjes weet niet zeker :eek:

    Dan moet je terug naar The Kingdom, daar staat dan een nieuw icoontje (Assuf). Ga naar dat icoontje toe en je komt verder.
     
  12. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij een tip geven hoe ik op een mooie manier Maij Addin kan assasinaten? Dit is die kerel die 4 gassies wil executeren in Jeruzalem
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja merci boekoe:thumbs:
     
  14. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ging gewoon links van m via een trapje naar achter, en toen met mn hidden blade.
     
  15. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net eindelijk de laatste achievement gehaald en heb nu dus alle 100 gamerpoints!

    Prachtig spel, speel het liefst morgen nog deel 2!
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    heey,

    Ik ben in damascus in het laatste district, en nu moet ik zown informer missie doen, daar heb ik 5 minuten de tijd voor. maar ik spring eerst vandat dak en kill hem met mn hidenblade en dan sprong ik naar beneden en dan word ik gezien en is de informer misie failed,,? en er staat ook iemand te praten met een andere bewaker hoe moet je die killen?
     
  17. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Het makkelijkst is door genoeg mesjes te hebben en dan op daken rond te lopen, dat je ze allemaal kan killen.
     
  18. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    denk je dat tien mesjes genoeg is? meer heb ik er namelijk niet...
     
  19. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan via de daken achter hem komen en hem dan killen.

    Moet je even kijken of je een plattegrondje heb, die heb je gekregen van 1 van die pickpocking missies. Daarop kun je zien waar de guards staan en ze eventueel ombrengen met een werpmes. Dus als je het filmpje heb gezien ga je de daken weer op en dan kom je achter hem en kill je hem. Het is ook leuk om proberen alle 4 die mensen te redden. Bij mij had hij er 1 te pakken en toen ging hij eraan;)
     
  20. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zitten we niet in de verkeerde draad vragen te stellen ......???

    Of kan dit gewoon hier? ik dacht dat ik een aparte help draad zag
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina