1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met zo'n vrouw, elke keer gaan praten. totdat ze zegt Aren't you tired. Ook als je hebt afgeluisterd.

    hihi, zo heb ik niks verklapt :p
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vrouw in de onderzoekskamer! Niet in de wereld van Assassin's Creed ;) Oh ja en alle assassinations doen met alle investigations gehaald!
     
  3. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, nog eentje. Niet tijdens de elle lange credits je Xbox uitzetten. >_> Ik viel bijna in slaap; kreeg echter wel een secret achievement t.w.v. 50 punten. Dus het was het wel waard. :9
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag. Is de game zijn geld waard? Ik hoor soms dat het maar eentonig is. Vermits ik ook niet veel games speel met deze genre zoals POP, twijfel ik.
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    naar mijn weten heeft deze game ook weinig temaken met pop, behalve dan de ontwikkelaars en de atletiek die nog is van pas komt, heb hem net besteld bij play-asia, hopelijk is het m'n geld waard
     
  6. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    eh nee?
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    :eek: Die Achievement waar je over spreekt, kan dat ook door Memory Blocks opnieuw te bezoeken na het uitspelen van het spel?
     
  8. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerder gevraagd, op deze pagina zelfs. Nee, dat kan niet.
     
  9. SysanApse

    SysanApse Guest

    Hij zit maar wat te fcuken met ons :)
    Maargoed als tips dus.
    Vind alle memory glitches - die zie je als je allemaal raare streepjes door je beeld ziet lopen , mij doet het denken een DNA - druk dan snel op een toets , elke toets is goed zolang het maar geen Select , start of de xbox guide knop is.
    Als het goed is zie je de cutscene dan vanaf een andere hoek.
    Waneer je de achievement unlocked :
    na t killen van Robert.



    Spreek elke keer met Lucy , dat is de vrouw met de witte shirt/jurk/schort die je na elk memory block tegenkomt.



    Deze achievement krijg je na het completen van de game

    Doe alle investments en help iedere citizen.

    en als Tip : laat de vlaggen voor wat ze zijn , pak ze niet op hetzelfde geld voor de templars , die moet je ook niet killen.
    Als je dan de game hebt completed kan je ze via een guide allemaal afgaan.
    Dan zit je niet zoals ik met het probleem dat je 99/100 vlaggen hebt en helemaal ziek word van die laatste vlag.
    Heel verhaal maar hoop dat je het heeft geholpen.
    Mvg
    Ocker
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2007
  10. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is toch echt zo hoor. Als tekst krijg je erbij te staan. A strange vision .... to you. Weet niet meer precies.

    En SysanApse je signature is te groot.
    Maximal grote hier is 350x20 pixels.
     
  11. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja ik zie hem nu ook staan bij x360achievemnts.org
    ga ik maar es ff halen dan! :)
     
  12. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, toch wel he?
     
  13. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    haha echt kansloos van mij maar goed: ik kan de TUTORIAL NIET HALEN!!

    Een vriend van mij had Assasins Creed gekocht en had hem uitgespeeld en was er toen wel klaar mee. Ik dat spel lenen en het is er eindelijk van gekomen dat het mijn Xbox induikt. Ikke geduldig die voor mijn gevoel te lange saaie openingsfilmpje kijken waar je in dat ding ligt, krijg ik de tutorial. Naar de mensen kijken, dat kon ik. Maar toen: je moet door een stroom mensen lopen zonder dat ze die rotpot van hun kop laten vallen. Ik loop er heen en druk op B, klets de dingen vallen. Opnieuw proberen, maar nee het gaat mis. Ik ga er vlak naast staan en nog loopt zon mannetje tegen mij aan, JA HIJ LOOPT TEGEN MIJ AAN, hallo IK STA ER AL EEN TIJDJE. maar goed hij laat die pot vallen en die rest van die jongens schrikken zich dood en laten ook hun pot vallen. Ik probeer het nog een aantal keer, maar het lukt gewoon niet.

    maar los van dat nutteloze verhaal: adveis iemand?
     
  14. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    B de hele tijd inhouden, en fuckin traag lopen
    Ik vond het ook al iritant :p
     
  15. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb hem ook pas gekregen voor kerstmis van mijn broer :)
    Maar het begin had ik al vrij vlug, je moet idd B de hele tijd indrukken en zowat beetje mee met de 'stroom' gaan
     
  16. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik drukte eerst de hele tijd kort B in en dan snel achter elkaar, dus dat wou ook al niet!
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Disciple of the Creed bedoelt, dan kan het wel ja. Maar die van Lucy kan niet.
     
  18. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    En die glitches wel of niet?
    Ik heb nl later in het spel telkens die glitches gedaan, maar in het begin niet allemaal.
     
  19. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    jeuj,
    alle vlaggen van masyaf :)
    lijkt makkelijk, maar met de kaart kwam ik tot 19, had ik de 20e zelfstandig gevonden haha :p
    ik denk dat ik er maar weer mee overnieuw ga beginnen, ff lucy halen en de templars :)
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Glitches moet je gewoon 85% van halen. Misschien haal je zel dus allemaal ligt er maar aan waar je het doet. En weet niet of je ze kan halen door de beginblokken opnieuw te spelen. Denk het wel maar als je zekerheid wilt zou ik opnieuw beginnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina