1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Armin_NL

    Armin_NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    50 Combo Kills & 25 guards afmatten

    Beste mensen,

    Er is ook een achievement van 50 combo kills.. Waar kan ik die het beste halen?? En die 25 guards???

    Bedankt!

    Ralph _O_
     
  2. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vroeg ik ook af van die 50 combo kills, hoe doe je dat ik ben er al een tijdje mee bezig maar heb hem nog niet!

    Ik heb ook die thugs inmiddels gevonden en ben druk aan het pickpocken:p
     
  3. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Die combo-kill-achievement hoef je niet op een specifieke plek te halen, maar alle combo-kills worden bij elkaar opgeteld. Als je er dan 50 gemaakt hebt krijg je die achievement. Die van de 25 guards heb ik in de kingdom gehaald. Gewoon een dorpje, of plek met veel guards opzoeken, een beetje rondrennen zodat je ze allemaal achter je aankrijgt, en hakken maar ;)
     
  4. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net 3 assassinations gehad, echt supervet spel. Ik zal straks een proberen voor die 25 guards kill. Bedankt voor de tip!
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2007
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.832
    Leuk Bevonden:
    9.201
    25 kills idd bij kingdom, daar lopen echt grote groepen.

    Shortblade is vooral handig als je omsingeld bent omdat je snel om je heen kan hakken. En met je werpmessen kan je zo op afstand nog iemand snel uitschakelen
     
  6. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk bedoel ik dat je pickpocket pas vanaf een bepaald level bij die thugs kunt doen
     
  7. Merijn82

    Merijn82 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer mensen die bij het spelen van dit spel dachten dat de tv/het spel naar de klote was in het begin (tutorial etc.) Of moet ik me nu echt dom voelen? :)
     
  8. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok. Ook uitgespeeld :)

    Nog steeds niet de Counter + Combo kill achievements, maar boeien.

    Het was inderdaad veel van hetzelfde, maar heb me absoluut niet verveeld gedurende het spel. Af en toe wel wat te lange tussenfilmpjes, maar goed.

    Opzich wel een vaag einde. Begrijp er niet superveel van, maar volgens mij is die Lucy ook zo'n Assassin of niet?

    Overigens je kan in haar computer checken en dan vind je het wachtwoord voor die 'kantine' zeg maar, waar op het eind ook die 3 gasten staan. Kan je daar nog iets doen of niet? want ik kan er iig niks vinden.
     
  9. Armin_NL

    Armin_NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Memory Glitches

    Nog even een vraagje..

    Dat achievement van die 85% van de memory glitches snap ik nog steeds niet.. Kan iemand mij die precies ff uitleggen!

    Dank U!! _O_

    Ralph
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, als je met Y kijkt en mensen zijn blaauw, dan staan ze aan jou kant toch? En wie zijn zij precies?
     
  11. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb het niet gehad.
    Maar je kan nog dommer zijn :p Om te denken dat het spel niet goed doet en op e-bay verkopen XD

    Memory Glitches zijn al die filmpjes die je krijgt bij bijvoorbeeld, voordat je de assasinate hebt gemaakt. Je krijgt dan een witte waas over je scherm heen. Dan moet je op een knop rammen, en dan krijg je het stukje uit een ander perspectief gezien.

    Dat zijn vooral de monniken en die andere die je helpen. En ja ze staan aan jouw kant, dus je kan ze rustig rond gooien. Zonder dat ze weg rennen voor jouw, of een bewaker roepen. Maar de bewakers hebben zelf ook ogen :) dus die kijken ook.
     
  12. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wordt bedoelt met de achievement Eagle's Flight: Last 10 minutes in open conflict?

    wat is een perfect uitgevoerde combo want ik krijg die achievement van 50 combo kills maar niet.
     
  13. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Eagle's Flight: Je moet gewoon zorgen dat je 10 minuten achter elkaar in een gevecht blijft. Ik heb die gedaan door al vechtende door de stad te lopen zodat de guards steeds aangevuld werden (heb toen ook meteen die 25 kills in 1 gevecht gehaald)

    Combo Kill: Hierbij moet je op x drukken om te slaan, en zodra het zwaard contact maakt nog een keer op x drukken. Als het lukt krijg je een speciale kill animatie, meestal vanuit een andere hoek.
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.832
    Leuk Bevonden:
    9.201
    Eagle's flight kan je ook makkelijker halen als je niet zo goed bent en gewoon een gevecht uitlokken met 1 of 2 bewakers, als je uiteindelijk nog met zn 2en over bent, blijf je 10 minuten je rechter trigger ingedrukt houden en wat je ook doet vooral niet counteren. na 10 minuten om elkaar heen cirkelen krijg je de achievement.
     
  15. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Blijkbaar weten sommige nog niet helemaal wat nou de combokill inhoud, Ik zie dat sommige denken dat het er gewoon maar op af rammen is totdat je zo'n mannetje neerheb. Nee, oefen de combokill eerst even in de arena, dan zie je wat ie inhoud, je moet op het goede moment, het moment dat de zwaarden elkaar raken weer op x drukken.. Dan krijg je een zelfde animatie die je ook bij counter hebt, dusja, het is lastig, en lukt ook het best met een Wired controller, de draadloze is niet helemaal accuraat. Maargoed, bij deze, voor de mensen die die achivement nog willen
     
  16. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf weinig problemen gehad met de combo kill met de wireless controller. Het is gewoon een kwestie van goed kijken en timen.
    Met de short blade heb je een heerlijke kill. Eerst een paar keer slaan en dan het mes in z'n kop steken. Dat geluidje, heerlijk. }:]
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  17. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi spel maar het plot rukte me in een keer uit de hele setting. erg jammer
     
  18. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon 50 combokills halen in die oefenarena, heb ik ook gedaan
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Hehe, het is wel een stukje waar je even doorheen moet bijten inderdaad.
     
  20. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het einde qua spelervaring echt een 10 waard :D
    Maar qua einde een matig 6'je.

    Heeft iemand trouwens een mooi plaatje van Al Mualim?
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina