1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, naar een ander district gaan. Je kan nog niet zien op je map naar welk district je moet geloof ik, dus je moet gewoon even kijken waar je in kan. Als je eenmaal daar bent moet je een viewpoint zoeken (kan je dus niet op je map zien) en voilá!
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is zegt die gast bij het Assassin's Bureau de richting waar je heen moet zoals "In the west ..."
     
  3. Remco

    Remco Guest

    Aap, er zijn gewoon 100 vlaggen in Acre en daarvan zijn 33 Templar Flags, en die staan in 1 van die 3 districten (Poor, Middle of Rich).

    Anyway, ik was in het begin helemaal weg van dit spel, maar het heeft mij uiteindelijk weinig kunnen boeien..
    Op een gegeven moment vond ik er geen drol meer aan..
    Het heeft voor mij toch niet kunnen brengen wat ik ervan verwacht had..
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het best een leuk spel, je moet het alleen niet de hele tijd achtereen gaan spelen. Ik doe meestal 1 assassination per keer plus de voorbereidingen die daarvoor gedaan kunnen worden. Enkele dagen later doe ik er nog 1, dan blijft het wel een beetje fris.
     
  5. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    idem, morgen als ik rustig ben opgestaan, ga ik mijn 2 laatste eens doen. Ben toch een beetje benieuwd hoe het verhaal zou aflopen... met nog twee opvolgers voor het spel.

    Ik denk dat ze er zeker waardige opvolgers voor kunnen maken, als ze toch rekening houden met de vele positieve en soms negatieve feedback.
     
  6. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt.

    Ja klopt hij vertelde me wel een paar dingen maar dat ging een beetje snel en ik heb ook niet zo'n superorientatievermogen ;-)
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Gewoon een beetje rondhuppelen, dan kom je er vanzelf wel uit..
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je de credits afgekeken hebt en terug bent in het gebouw met de Animus, wat kan je dan nog doen? En had ik op Lucy moeten wachten en met haar moeten praten voordat ik de tekens op de muur bekeek?
    Want ik heb het idee de Achievement niet te hebben. Of komt die nog?
     
  9. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de achievement komt niet meer. Maar er is bijna niemand die, die achievement de eerste keer heeft gehaald.

    Heel vaak vergeet je het eerste gesprek, nadat je lucy en vidic (??) hebt afgeluisterd.
     
  10. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb dat spel nou een tijdje maar amper gespeeld, maar nu was ik er aan toe loopt dat spel in 3 uur spelen 4 keer vast, heeft iemand anders hier ook last van?
     
  11. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    is die mischien vies of zitten er krassen op dat zou ik eerst maar is checken
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh mijn god wat is het eind van deze game bizar vet! *) Ik dacht om 11 uur dat ik hem wel 'ff' zou uitspelen, ik ga nu pas slapen 8). Echt supergaaf!
     
  13. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    gedaan kijken of het nu beter gaat, net op normale tv gespeeld met beeldbuis en niet HD en hij is geen één keer vastgelopen
     
  14. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nou aan de tv kan het niet liggen
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, was wel vet ja maar echt gierig weer zo'n open eind. Nou moet ik het volgende deel wel gaan spelen(was waarschijnlijk ook de bedoeling van Ubisoft).
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje voor degene die al ver zijn in het spel of hem al uigespeeld hebben.
    Om een gegeven moment heb ik een pen van die dokter gestolen, kun je hier nog wat mee?
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja aan de ene kant was het wel heel open maar
    het verhaal met de assassinations was wel afgerond. De 9 hoofddoelen en Al Mualim zijn verslagen. Van tevoren verwachtte ik niet eens dat verhaal in het heden, en het verhaal waarvoor ik het spel gekocht heb is dus afgelopen. In het begin was ik wat sceptisch over het verhaal in het heden maar ik vind het, nu het is afgelopen, toch wel tof
     
  18. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    kan echt niet aan de tv liggen volgens mij. mischien is het vuiltje eraf gevallen
     
  19. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat vraag ik me ook af, ik had ook die pen gestolen maar heb er daarna niks mee gedaan dacht ik.
     
  20. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je HDTV speelt, moet de xbox een hogere resolutie op het scherm toveren wat meer rekenkracht vereist, dus hier zou het wel aan kunnen liggen.

    Die pen is een access-key, hiermee kun je in de laptop van die dokter, die staat op zijn bureau. Enige wat je kunt doen is wat mails lezen die het verhaal een beetje duidelijker maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina