heb het spel sinds een paar uurtjes, en wat een spel
ben nog mar net voorbij de 1ste assassinatino, maar het spel is echt geweldig,
vooral het vecht systeem. als jeje zwaard door iemand heen sleurt, je voelt het echt, dat geluid, het bloed, heerlijk gewoon. je voelt het gewoon. beter kan ik het niet omschrijven.
alleen ik heb wel een vrag wat betreft het vechten, als je bijv. countered, dan zie je hem een vette move doen, maar kan je tjidens die move, ook nog knoppen drukken zodat iets doet ofzo? of als je countered, kan je dan gewoon achterover leunen en kijken hoe je hem afmaakt?
en maakt het ook uits wanneer je counterd, bv, als je op hetl aatste moment countered, krijg je dan iets anders te zien ofzo?
wat ik wel jammer vind is de sci-fi twist, weet ong. hoe het zit, niet precies, maar ik had het gewoon veel liever gezien, dat je gewoon altaïr speelde, en niet al dat sci-fie gezeik,
in heel eel andere games, zoals bijv. oblivion, wordt ik soms helemaal opgezogen in die wereld, maar hier verpest dat gezeik de hele sfeer.
vnid dat heel erg jammer.
maar verder hartstikke goed spel, en voorlopig wordt het niet saai\o/
net 10 guards torentje opgelokt, en 1 voor 1 eraf gesodemieterd.
geen 1 denkt oko van, tsjoh, al mijn matties vallen eraf, misschien is het beter als ik iets anders doe, des te vermakelijker voor mij
Klik om te vergroten...