1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    De xbox rendert het spel altijd in de hoogste resolutie, en verlaagt hem daarna voor niet hdtv's (downscaling) en (net als bij halo :cool: soms ook andersom (upscaling). Dit gebeurt in een aparte chip (ANA/HANA) en heeft geen impact op de performance van de xbox.
     
  2. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het nu volkomen
     
  3. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt!_O_
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel sinds een paar uurtjes, en wat een spel _O_

    ben nog mar net voorbij de 1ste assassinatino, maar het spel is echt geweldig,
    vooral het vecht systeem. als jeje zwaard door iemand heen sleurt, je voelt het echt, dat geluid, het bloed, heerlijk gewoon. je voelt het gewoon. beter kan ik het niet omschrijven.

    alleen ik heb wel een vrag wat betreft het vechten, als je bijv. countered, dan zie je hem een vette move doen, maar kan je tjidens die move, ook nog knoppen drukken zodat iets doet ofzo? of als je countered, kan je dan gewoon achterover leunen en kijken hoe je hem afmaakt?
    en maakt het ook uits wanneer je counterd, bv, als je op hetl aatste moment countered, krijg je dan iets anders te zien ofzo?

    wat ik wel jammer vind is de sci-fi twist, weet ong. hoe het zit, niet precies, maar ik had het gewoon veel liever gezien, dat je gewoon altaïr speelde, en niet al dat sci-fie gezeik,
    in heel eel andere games, zoals bijv. oblivion, wordt ik soms helemaal opgezogen in die wereld, maar hier verpest dat gezeik de hele sfeer.
    vnid dat heel erg jammer.

    maar verder hartstikke goed spel, en voorlopig wordt het niet saai\o/

    net 10 guards torentje opgelokt, en 1 voor 1 eraf gesodemieterd.
    geen 1 denkt oko van, tsjoh, al mijn matties vallen eraf, misschien is het beter als ik iets anders doe, des te vermakelijker voor mij}:]
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  5. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen waar je die pen kan stelen ??
     
  6. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    In je kast in je eigen kamer
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die pen had ik gesteeld van die dokter toen hij gewoon ergens bij zijn computer stond hoor. :9:confused:
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je countert kan je even niks doen, maar ik zou niet achterover leunen want tegen de tijd dat je achterover bent moet je weer naar voren komen ;)

    En het 'sci-fi' gedeelte wordt veel vetter imo, maar dat merk je nog wel ;)
    gesteeld? :+
     
  9. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja:'-(
     
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, hij staat daar dan uit het raam te kijken met een kopje koffie :)
     
  11. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar met dat pasje ken je ook op die pc;)
     
  12. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wél. Soms zie je bij een counter je tegenstander duizelig stilstaan, als je dan op A drukt breek je zijn benen en op X haal je een mes door zijn hoofd heen. :+
     
  13. VEEN

    VEEN Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke pen?

    En nog 2 vraagjes. Waar kan je met Lucy dialogs volgen en hoe maak je precies een combo kill?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik weet niet meer in welke memory block je die pen kan stelen/pakken van de dokter, maar daarmee heb je eigenlijk alleen maar toegang tot zijn computer zodat je wat mailtjes kan lezen om het verhaal beter te snappen, maar verder heb je er niet veel aan.

    Die dialogen met Lucy kun je volgen op het einde van elke memory block als je uit de Animus (die tijdsmachine) gaat en je dus gewoon in het "heden" bent. Veel mensen missen de dialoog met Lucy in memory block 1. Als ze op het einde van memory block 1 zeggen dat je maar beter wat kan gaan rusten moet je wachten tot de dokter de ruimte verlaat en dan kan je praten met Lucy. Eigenlijk gaat het zo met elke dialoog van Lucy want je moet gewoon telkens wachten totdat de dokter de kamer verlaat en dan moet je gewoon naast Lucy staan en dan kun je door op B te drukken de dialoog starten. Je moet blijven doorvragen met B totdat Lucy zegt: Aren't you tired of Can't talk gotta work.

    En een Combo kill maak je door op X te drukken als je met iemand aan het vechten bent. Dus je drukt op X en als je zwaard contact maakt met het zwaard van de tegenstander moet je heel snel nog eens op X drukken en dan maak je vanzelf een Combo kill. Als je hier moeite mee hebt kun je het ook oefenen in die oefen arena in Masyaf.
     
  15. VEEN

    VEEN Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ty man, jij weet alles:thumbs:
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een vraag, als je het spel hebt uitgespeeld, is het dan een open eind? dus dat je achteraf nog in de stad kan rondwandelen? of is het dan ook game-over a la mass effect??

    heb nu de 4de assaination gedaan, en speel het nog maar 1 dag:mad:
    terwijl ik iedereen red, en alles doe wat ik kan doen..

    wat ik wel jammer vind is dat je in een counter niet wapens kan combineren, dus dat je bjivoorbeeld hem met je zwaard voor z'n kop slaat, en een dolk in z'n voet, en dan je hidden blade in z'n nek ofzo:p
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan nog gewoon door spelen en bijvoorbeeld alle vlaggen zoeken, Templars killen, en al het rest wat je nog niet had gedaan. Volgens mij kun je ook een stukje story line overnieuw spelen.. niet getest eigenlijk :9
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb gisteren 1000 punten gehaald met deze game, heb het nu ook helemaal gehad met Assassins Creed. Iemand geinteresseerd? :9
     
  19. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk deze game uitgespeeld heb nu ong. 815 gamerscore hieruit en ik ben er klaar mee. Heb hem namelijk ook al verkocht.
    Maar Pepzi Nl ik wens je veel plezier bij het verkopen iedereen wil deze game kwijt en niemand wil hem
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    omdat iedereen hem al heeft krijg je hem niet kwijt. ik houd hem gewoon. Collectors item.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina