Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    jij liever dan ik denk.

2. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gisteren uitgespeeld en vond het wel een leuk einde, ik kijk zeker uit naar het vervolg.
    Wat vooral beter kon was de spanning van het verhaal spreiden over het hele spel. Pas op het einde begonnen de dialogen mij echt te interesen, zag er ook graffisch veel sterker uit.

Maar in het algemeen vond ik het een sfeervolle game dat vooral graffisch prachitg is en zal het daarom graag bij houden. Is het maar om soms eens wat rond te lopen in de steden en van een torentje te springen na wat guards te hebben gemold. Na de examen mass effect halen :)

3. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    die dialogen en filmpjes duren hier veel te lang elke keer zo'n filmpje van een paar minuten

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ja, ik heb er hele interesse in. Ik ben bereid het te ruilen tegenover Thrillville of the Godfather en er een tientje bij Thrillville bij op te leggen en 15 euro bij The Godfather. Ook ben ik bereid beide genoemde games te ruilen, zodat jij er twee voor de prijs van één krijgt. ;):) PM me aub even, dan kunnen we het verder bekijken. Ik leen de game nu, maar ik moet hem hebben. ;)8)

5. Remco

Remco Guest

WTF8), dat is ziekelijk.
    Ik had 80 van die Jerusalem Flags, maar toen had ik het echt helemaal gehad..
    Door de plee met die handel

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ik heb 840 punten, misschien dat ik ook nog vlaggetjes ga zoeken, maar ik heb ong. 60% van alle vlaggetjes zonder kaart, dus dat wordt echt hels om alles opnieuw te doen/verder gaan met de save.

7. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs::thumbs::thumbs:

Vraagje voor deze achievement

Conversationalist
    Go through every dialog with Lucy

Moet je dan het hele spel weer door?
    Ik neem aan van wel :confused:

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja helaas wel.

9. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Oki, ik denk dat ik de allereeste vergeten ben, als lucy en de dokter even appart gaan spreken.

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja PePzi toch kut dat je de laatste vlag niet kon vinden en dat je gewoon in het verkeerde district aan het zoeken was. :p

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ja, gelukkig zijn er mensen als Pasquale :cool:

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, als je de game uit hebt, en b.v. nog flags wilt verzamelen, dan kan je de laatste memory block weer spelen. Maar dan begin je net bij dat laatste stuk bij Masyaf.. en ik kan niet terug the kingdom in dan.

13. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dan lijkt het me wel duidelijk dat je dan het blok daarvoor moet nemen. :9 Dacht dat dat blok 8 was, daar waar je dat nieuwe zwaard krijgt...

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is block 6. Naja, ok bedankt.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Binnenkort krijg ik dit spel, maar ik snap nu precies niet meer of de game zo goed is. Sommige mensen zeggen dat het te repetief is en te kort. Andere mensen zeggen dat dat gezeik is en dat je genoeg kunt doen (plus de vlaggen verzamelen natuurlijk). De meeste mensen vinden dit een pareltje, anderen vinden dit maar een tegenvaller. Ik ben benieuwd wat jullie nou precies van de game vinden/vonden en hoelang jullie er over hebben gedaan om de game uit te spelen. Vonden jullie het erg repetief, of viel dat wel mee? Alvast bedankt voor de reacties. :)

16. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een pareltje. Ik denk dat je nog nooit zo vloeiend een karakter in een game hebt bestuurd en door zulke prachtige steden hebt gelopen. De detaillering is fenomenaal en de steden zijn ook echt goed "bevolkt". neem daarbij het sublieme klimmen wat perfect is uitgewerkt en het vechtsysteem wat echt genieten is en je bent vertrokken. opdrachten zijn repetitief maar de uiteindelijke assanations zijn wel mooi en onderdeel van een complete verhaallijn die naar het einde toe mooier wordt. Als je niet als een dwaas gaat hakken maar meedoet in het verhaal en de assasinaties ook werkelijk goed voorbereid zal je veel plezier hebben.
    _O_

17. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar , maar nog 1 dingetje .
    Het zijn wel constant dingen die hetzelfde zijn doen voordat je je 'missie' kan doen , Vieuw point , save the cittizens , afluisteren etc.
    Dat gaat vervelen , verder ben ik het met alleycat eens.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien vinden mensen de game niet sterk omdat zij er te veel van verwacht hebben? Misschien is hij ook erg gehyped, maar het uiteindelijke resultaat viel toch bij sommige media tegen.

19. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb anders de grootste lol om alles en iedereen neer te hakken }:]

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De game zit gewoon erg goed in elkaar maar er is totaal geen variatie in de missies. Ik had het meer zoals in de Dark Brotherhood in Oblivion verwacht. Daar moest je mensen op originele wijze vermoorden(bijv zo'n zwijnshoofd dat aan de muur hangt laten vallen zodat hij op je target valt :+), hier is het gewoon telkens hetzelfde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina