1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ook maar eens op vlaggentocht.. al een maand niet meer gespeeld en het begint toch weer te jeuken :p

2. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel hebt uitgespeeld en je reload een memory kun je iedereen killen, tijdens het gewone spel kan dat niet, dan geldt die regel van 3

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt, en die gozer boven deze ge-quote post ook. Ik zal er zo direct naar kijken. ;):9

4. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit echt een zalig spel. Heb hem al 2 keer uitgespeeld. Nu bezig met een derde keer, dit keer wel rushen, om de lucy ahievement te halen en dan heb ik 1000/1000. Eerste spel waar ik het de moeite vond. Anders kijk ik niet eens naar achievements.
    Zou het in een review 9.7 geven omdat het nu de 3e keer voor my pas wa teveel hetzelfde is.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Mee eens. Het spel is maar een saaie bedoening. Ik heb het spel even geleend van mijn broer, maar ik vind het zeker geen topspel. De graphics zijn mooi, net als de setting. Het hoofdpersonage Altair vind ik ook heel gaaf, maar het spel zelf stelt niet zoveel voor. Naar al die gesprekken luister ik niet eens, al vanaf het begin wist het verhaal me niet te boeien. In die steden lopen is maar irritant. Al die bedelaars en die mongolen die de hele tijd tegen je aan het duwen zijn. En alles is maar hetzelfde, de hele tijd. Gebouw beklimmen, nieuwe logo's verschijnen op de map en daar ga je dan naartoe. En het zijn altijd dezelfde 3 dingen: afluisteren vanaf een bankje, iemand ondervragen of een klusje doen voor een andere Assassin. En dat uur in, uur uit is gewoon stomvervelend. Ik heb nu 7 van de 9 kopstukken vermoord, maar ik houd het nu voor gezien. Het spel weet me gewoon niet te pakken. Het spel is een plaatje om te zien, maar qua gameplay zit er meer variateit in een spel als Naruto. In die stad is meer te doen dan in Damascus, Acre en Jerusalem. Qua cijfer zou ik uitkomen op een 7

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet naar het 'rich' gedeelte gaan van de map. Daar moet je gewoon een willekeurige toren beklimmen waar een vogel rond om vliegt. Ik zat er vanochtend ook mee te klooien, snapte er ook niets van. Maarja, hier het antwoord! :thumbs:

7. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    't Is maar één regel zelfs :D, en idd jouw post is qua woorden(schat) en vocabulair-technisch een hoogstandje ;) Ongetwijfeld dat de 'vrager' ermee geholpen is.

I'm sorry, back ontopic...

8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het was al gelukt. Nu vind ik het een stuk lastiger worden en weet ik verdomme door Gamewinners.com ook hoe alles afloopt, maar ik hou me mond. ;):9 Ik las er toevallig een stukje tegenaan, weet nog lang niet alles hoor. Nu deze gast even en dan weer verder met nummer 8 ofzo. Daarna nog twee te gaan volgens mijn broertje. ;):)

10. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij even het verschil uitleggen tussen een combo kill en een counter kill?

Combo kill is toch als jou zwaard het zwaard van de tegenstander raakt dat je dan nog een keer op x moet drukken voor een combo?

Maar hoe moet je counteren dan?

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    counteren is als je de heletijd in defensive mode staat en dan als iemand je probeert te slaan moet je x drukken. Dan krijg je zo'n filmpje dat je hem doodmaakt.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    door R ingedrukt te houden en op het moment dat de tegenstander jou aanvalt op X te drukken.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Handig, maar ik heb het zelf nog steeds niet onder controle. Moet je dan de rechter analog stick ingedrukt houden of RB of RT? ;):confused:

14. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    de rechter trigger moet je ingedrukt houden, hierbij gaat altaïr in de defensieve stand staan waardoor hij alle aanval blockt,

als je op X drukt op het moment dat een tegenstander slaat in deze defensieve stand zal je een counter maken, dit is een instant-kill

het word alleen saai als je alleen maar countert |:-

Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  15. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    ik d8 geen instant kill:p later geeftie alleen klappe zodat je vyand wat verzwakt en als je t meestal nog een keer doet by dezelde gast dan word t meestal wel een instant kill.

16. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan welke tegenstander, er zijn tegenstanders die dood gaan na 1 counter sommigen duren langer

17. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n assassin kill is tog dat je iemand vermoord en dat niemand weet dat jij het hebt gedaan , zoals met je hiden knife, ofniet ??

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Precies, zo heb ik die achievement ook gekregen in Damascus. ;):)

19. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil tussen een stealth assasination en een normale assasination.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Volgens mij heeft/hebben bij een stealth assassination de persoon/personen die je gaat vermoorden je nog niet eens gezien of opgemerkt. Je killt diegene vanachter met je hidden blade.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina