1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond het einde ook tof. Heel veel mensen zeuren dat hij een open einde heeft maar het is geeneens het einde. Ik hoop ook dat ze wel met een deel 2 komen want anders is het wel ruk.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    AC is een triologie dus deeltje 2 en 3 volgen nog. :D

3. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    zal zeker vet worden! maar eerst wil ik deel 1 kapot spelen nog :cool:

4. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga lekker schaamteloos alle vlagjes zoeken want niks beat het rondlopen in AC. Echt prachtig hoe die Altaïr overal opklimt.

5. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, ook al heb ik al een paar keer gehad dat altaïr net naast zon hooibaal land:confused:

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja lol, daarom is het ook een open eind, want het is wel het einde van deel 1

7. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Maar met bijv. GoW is er nog niet iets officieels gezegd over deel 2 toch? En 2 jaar tussen de delen is toch wat te lang vind ik.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij is gow2 een maand ofzo geleden bevestigd

9. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    met een game met zon open einde en verkoopcijfers kun je haast wel wachten op een sequel :)

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat een smerige tegenvaller is deze game toch, althans dat vind ik hoor.

Had er veel van verwacht, keek er gigantisch naar uit...game kwam uit en de eerste paar uur vond ik het super om overal op te klimmen en bekijken. Maar na een paar missies begon ik me te vervelen en ergeren.

Het is gvd echt steeds weer - Praat met baas,ga naar één van de 3 steden en ga naar Bureau, bevrijd een aantal burgers van vervelende guards, luister npc's af of ondervraag ze....ga terug naar bureau,krijg missie info en sloop je doel.

En zo gaat het telkens aan één stuk door. Tuurlijk kan ik nog meer burgers redden en vlaggen zoeken(vreselijk dom) maar het is het gewoonweg niet waard. Geweldige graphics,sfeer en muziek maar VERY short on gameplay.

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaa nog nooit gehad. Wel een keer gehad dat ik op die giga cathedraal klom in Acre, en dat ik op het bovenste topje aant klimmen was en dat ik eraf viel:thumbs:

12. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    hier heb je gelijk in, maar als je niet te lang speelt heb je dit gevoel minder. ik vind ook dat ze wat meer diversiteit in het spel hadden moeten stoppen maartoch een geweldig spel :thumbs:

13. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je het spel helemaal niet speelt heb je er helemaal geen last meer van :+

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Leek mij ook! :eek:

Dat vind ik niet. Denk jij dat Ubisoft over twee jaar met een gloednieuw Assasins Creed komt? Dus niet voorborduren op dezelfde engine maar een nieuwe game? Dan heb je echt wel meer dan twee jaar nodig.

Neen.

15. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    @Willem: Ik weet dat dat niet gaat lukken maar ik vind 2 jaar gewoon veel te lang tussen een verhaal. Das gewoon 1/8 van me leven! :p

Net alle Templar Flags in Arcre gehaald (achievement) en 33 Jerusalem Cross'. 6 districts to go!

16. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik heb al die flag maps allang uitgeprint moet alleen nog even zin krijgen om ze te gaan pakken :9

17. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    www.assassinscreed-maps.com is toch veel makkelijker dan een lijst uitprinten. Heb je ook al meteen de foto's waar ze zijn erbij:9

18. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Net even
    Monferrat
    gekild zodat ik morgen meteen verder kan met het Poor district van Jerusalem. Pfft-_-

19. elmagico

elmagico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een leip spel :D

20. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt er zeker gewoon geen woorden voor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina