1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kan wel kloppen ja, ik heb er ook over gelezen maar als het goed is respawnt hij weer.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Iemand tips voor de 50 combo achievement? Het lukt me niet?

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon telkens als je het zwaard van je vijand aanraakt direct op X drukken, wat dacht ik de sla knop is.

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Klopt, maar even weg lopen en weer terug komen lijkt het probleem op te lossen. Op de Assassins Creed map site staat het ook verteld bij de templar in the Kingdom waarover het gaat.

5. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 tip: ga naar de trainingarena en doe hem daar, kun je ook de achievement halen

6. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bezig met me 3de kill in jerusalem mare ik kan niet alle viewpoint doen er staat dat ik 8 van de 9 heb maar ik kan de laatste niet vinden :'-(
    meschien dat iemand een map heeft waar alle viewpoint opstaan ik wil ze wel allemaal doen namelijk.

7. Glorious 360

Glorious 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die viewpoints staan gewoon aangegeven op je map. Bij mij in ieder geval.

8. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is 't probleem juist ik heb in 't begin al die view points gedaan maar ik mis er nu nog een, schijnt. en die staat ook niet op me map dus heb ik geen idee waar die is

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  9. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je hier wat vinden.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    is deze game het waard nadat je hem hebt uitgespeeld?

11. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind van niet echt, is wel een hele goede game. maar nadat ik hem heb uitgespeeld, heb ik hem geen een keer meer aangekeken.. alhoewel ik nu toch wel weer zin heb om hem weer eens te spelen.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vond het niet eens waard om het spel uit te spelen. Het ziet er fantastisch uit, maar het spel zelf is gewoon saai. Ik zal het spel in ieder geval nooit meer aanraken

13. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ff gekeken maar ik kan niet iets vinden heb nog verder gezocht maar kan alleen maar shit vinden over die flags/templars en die kills niks over viewpoint ofzo.
    denk dat ik elk stukie maar weer moet afstruinen voor die zooi. damn

14. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem dan eindelijk gevonden was wel lang zoeken maar hij is gevonden.
    kan nu ook eindelijk alle missies doen denk dat ik morgen die kill wel ga doen en dan op naar de volgende

15. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, ik ben nu echt op een dood punt, memory 4 en zit in jerusalem en er staat in t menu als ik op pauze zet: 0/6 investegations compleet en dat er 3 nodig zijn, en datik dan op een vieuw point moet, heb ik gedaan maar ik zie geen investegation.? hoe doe je dat dan want zo is het echt saai

16. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk rond waar een vogel vliegt, die View Points moet je hebben om verder te kunnen gaan.

17. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dit spel echt super vet om te spelen, lekker cruisen door de stad, het vechten gaat super cool. behalve als je je ergert aan dezelfde combos steeds maar weer. maar vond dit spel echt heel erg gaaf, kijk nou al uit naar het vervolg

18. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    me 2 <3

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Game blijft voor mij gewoon top. Grafisch blijft het nog steeds een van de mooiste games. Sfeer is ook gewoon erg top. Blijf deze game elke week wel een uurtje of 2 spelen. Gewoon lol blijven trappen, tegen de guards vechten en over de daken gaan. Vooral Acre is echt een prachtige stad, Jeruzalem vind ik alleen minder. The Kingdom is ook echt heel erg mooi, het is alleen jammer dat die guards je in een keer aanvallen. Zou dat niet zo zijn dan zou ik nog veel meer in The Kingdom zijn.

20. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, gewoon lekker cruizen, beetje uitlokken en zoveel mogelijk guards achter je aan krijgen en lekker aanvallen, vette moves maken enz. mesjes stelen en van een afstand 6 guards neermaaien, echt heerlijk spel, gruwelijke actie ook, die moves zijn echt hard :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina