1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basjee-XBOX360

    Basjee-XBOX360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Shady_Bastard

    Shady_Bastard Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net zo`n meester verslagen die slaven gevangen hield en die je moest achtervolgen maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen.
    Wel werd ik eerst na dat kasteel gestuurd waar die assasins allemaal zitten en kreeg ik een upgrade maar er staat niks meer in over een main opdracht.
    Waar moet ik heen?
     
  3. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon met je paard gaan rijden en dan kun je kiezen uit 3 missies denk ik. geewoon even dat stuk weer gaan rijden
     
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik heb de eerste paar gedaan
    maar nu staat er dat ik 3 investigations moet doen...climb a viewpoint to locate them
    ik heb alle viewpoints gehad maar zie alleen nu vigilantes en scholars
    wat moet ik nou doen :x
     
  5. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals al meerdere malen voorbij is gekomen, is er in iedere stad een nieuw district toegankelijk geworden. Klim op een van de hogere torens in deze nieuwe districts en je zal weer verder kunnen!
     
  6. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt, zal morgen ff kijken :)
     
  7. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb denk ik hetzelfde probleem. ik moet nu naar damarcus, jerusalem of acre (kan zijn dat ik iets verkeerd spel:p) om daar weer van die missies te doen. eenmaal in deze steden kan ik na het bureau de rest heb ik al gedaan. zij vertellen me dat ik naar 3 plaatsen moet zoeken voor aanwijzingen, echter staat het niet op de radar en viewpoints in de nieuwe districts kan ik niet bekllimmen omdat ik die districts niet in kan... dat het lichtblauw is zeg maar:confused: help aub
     
  8. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je naar een andere, als je bijv in je eerste moord in de poor district hebt gepleegt, moet je naar middle óf rich. Dit weet je van tevoren niet, en moet je zelf uitvogelen. Het probleem bij jou is waarschijnlijk, dat je bij de verkeerde bent. Je moet bijv. bij de middle district zijn, en je staat voor de rich. Daar kan je pas bij de 3e moord naartoe. Dus kijk naar de andere waar je nog niet geweest bent :)
    In dit geval dus de middle district.

    Snap je het nu? ^^
     
  9. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    jep tis me gelukt tnx
     
  10. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk Conversationalist gehaald
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Die had ik bij m'n eerste playtrough, was echt verbaast toen ik die kreeg. btw leuk aantal, 13.000. :)
     
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben opnieuw begonnen voor die achievement. meteen toen ik erachter kwam dat ik hem gemist had. (na memory block 1). dus ik dacht. ach ik ben nu nog niet zo heel ver , laat ik nu maar vast opnieuw beginnen. Echt een rotachievement is dat
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik wil ook nog best voor die achievement gaan, maar dan wil ik eerst een goed uitprintbare map voor alle vlaggen/tempeliers vinden.

    Ik ga niet de hele tijd mijn PC aan laten staan terwijl mijn 360 ook aan is.
    Energieverspilling.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  16. Remco

    Remco Guest

    Dat AC-gedeelte was wel grappig, de rest was een beetje on onsamenhangend gebeuren en het acteren was een beetje zuigend, als je iets grappig wilt overbrengen, moet je juist zorgen dat je zo serieus mogelijk acteert
     
  17. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel leuk gedaan maar niet super. Het leek alsof er een beetje te weinig ideeën waren voor het filmpje en dat er last minute van alles is bij geplakt. Ook die Peter R de Vries spoof was niet echt goed en zeker niet voor "het rode draad" (tenminste ik neem aan dat dit de rode draad was aangezien hij 2 keer langskwam).
    Filmwerk was heel amateuristisch, en edditing was ook niet echt goed. Bijvoorbeeld de introductie van de crew, de muziek stond een beetje in contrast met de trage beelden en het duurde te lang. Ook het ik het idee niet iedereen van die introductie erin zat. Hou de camera man en andere die niet in het filmpje te zien waren er gewoon buiten.
    Laatste kritiek punt, geluid was slecht maar dat kan natuurlijk alles te maken hebben met beschikbaar materiaal.

    Het klinkt allemaal heel negatief maar het was wel leuk gedaan, alleen zouden jullie iemand moeten hebben die wat meer ervaring heeft. En duidelijk van te voren bedenken wat jullie willen doen in het filmpje.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat stukje van AC wel goed gemaakt :thumbs:
     
  20. Canpol4t

    Canpol4t Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag.

    Jongens ik heb een vraag over het spel assasin creed
    ik ga mijn call of duty 4 tegen assasin creed ruilen
    maar ik zie op youtube dat er kk veel bugs zijn
    is dat altijd zo of???

    /Mod Let a.u.b. even op je taalgebruik - Cookie
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina