1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg hem waarschijnlijk vanavond voor sinterklaas:+
    Kan niet wachten om het te kunnen spelen!
     
  2. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is toch gewoon elke keer na het uitspelen van een memory een keer praten?

    Je hoeft toch niet tussendoor naar der toe te gaan?
     
  3. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de hele tijd tegen haar aan blijven lopen en praten... Heel saai:|
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.832
    Leuk Bevonden:
    9.201
    ja echt een ruk achievement die weinig toevoegt, zelfde als die memory glitch :confused:
     
  5. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm, geweldige games gasten, tog klein vraagje: ik heb net de doctor gekild in acre, en nu heb ik wat nieuws geleerd, grab break en break ledge, en wat dat 2e nou is, geen idee.
    kan iemand me uitleggen wat het is en wat ik ermee kan?

    alvast thx!
     
  6. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat je deze extra skills krijgt kan je zo oefening in het fighting-training center. Dan zie je gelijk waar het voor dient :)
     
  7. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    als iemand je grijpt dan kan je hem wegduwen, ja die wist ik al, maar je kreeg tog 2 abilities meer? of heb ik me nou vergist?

    naja anyway, t lukt me ook niet om guards te beroven van hun werpsterren, any suggestions?

    thx~!
     
  8. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn geen guards die je berooft maar een bepaald iemand die je 500 x in de stad ziet rondlopen. En het zijn geen werpsterren maar werpmessen:+.

    By the way, je moet gewoon als je zo'n mannetje ziet, dan moet je op hem locken, en hem dan achterna lopen met B ingedrukt. Als je dan dicht genoeg bij hem ben, heb je ze. ;) En ik heb ook vaak dat het mannetje iets te snel voor me loopt dan ga ik met de linkerstick naar links en rechts en weer terug enz. Dan maakt hij een soort heen-en-weer gaande beweging dat je hem sneller krijgt volgens mij.:)
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hij gaat dan met zijn uitgestoken arm richting de houders waar die gasten hun werpmessen houden.
    Dus je moet zelf nog wel wat bijsturen om een snelle steal te maken :)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn, ik kan gewoon bijna niet om de spoiler teksten omheen die ik kan lezen op diverse fora's. Ik wil gewoon NIETS lezen over deze game, en dat ik dan tijdens het spelen van de game zelf alles ondekt etc. Ik heb zo'n zin om deze game te spelen! :D Alleen de story schijnt nogal kort te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  11. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tot dat ze zegt aren't you tired toch?
    Maar je hoeft dat toch alleen te doen als je uit de animus MOET na een memory?
     
  12. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet als dit in een spoiler moet maar doe het wel even ;).

    Ik zit nu vast met het laatste mannetje. Eerst was het een vrouw en nu moet ik ofzo ergens naar toe en Robert vermoorden:

    Ride for Aruf and Assanitian Robert

    Waar moet ik in godsnaam naar toe en wat daarna? Help aub :D
     
  13. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja!

    Eerst anar te Kingodm en dan spreekt het vanzelf via je kaartje:)
     
  14. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2


    jea srry bout that man, moest het vragen. tis me inmiddels gelukt van de werpsterren, thx mannen!
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Maakt niets uit hoor, ik scroll gewoon direct naar beneden, heb ook niets van jouw post gelezen hoor. :)
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Je kan hem zolang maken als je wilt, je doet er 15 uur over of 50. Ligt er maar net aan hoe snel je die assassinations doet :). Heb eindelijk combo kill achievement, eindelijk door hoe je een combo kill maakt :+.
     
  17. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem uitgespeeld maar wat een eind zeg :p. Nu moet ik wel AC 2 en 3 kopen :D
     
  18. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog even een ding over die Harassers, als je ze vastpakt en weggooit, dan gaat er toch 1 Synchronization weg?
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Als je ze zo gooit dat ze doodgaan wel ja.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat vind ik het jammer dat ik het moet zeggen. Maar ik vind de game gewoon amper nog leuk......ik snap er niks van.

    In het begin vond ik het fantastisch om over de daken te rennen en lekker klimmen,maar de fun is daarvanaf nu. En de main missions...ik vind het vreselijk herhaaldelijk worden.....grafische een ongelooflijk mooie game, animaties ook en het klimmen ook...maar daar houd het op. De main quest vind ik erg saai worden nu....en dat is echt heel jammer.

    Steeds is het weer hetzelfde liedje...luister wat mensen af, of pickpocket ze...die dingen werken allemaal zo standaard. Ik had denk ik gewoon verwacht dat er veel meer te doen zou zijn.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina