1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb datzelfde, vond hem eigenlijk wel vet, maar gewoon niet motiverend genoeg om nog te spelen...
    Ik moet al die klote vlaggen nog vinden, maar ik weet zeker, als ik die eenmaal gevonden heb, dan raak ik heel die game niet meer aan...

    Deel 2 blijft wel een must-buy :)

    Vrij contrasterende gevoelens als je het mij vraagt...
     
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ach het is denk nog best vet om hem over een jaartje weer even te spelen
    maar als ik hem weer terugkrijg van een vriend, ga ik denk nog even 300 vlaggen zoeken en dan verkoop ik hem :9
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Met Guards spelen blijft ook leuk. :9
    Ik probeerde de hele put te vullen, maar ik kreeg de bodem maar niet vol aangezien ze steeds boven op elkaar vielen ipv naast elkaar. 8)

    Toch behoorlijk wat guards in die put weten te lokken. :+
    [​IMG]
    Op de foto ziet het er minder uit dan het was.
    .

    Ik heb nu 99 vlaggen in Teh Kingdom. Die laatste kan ik alleen als ik de ability heb dat ik tijdens mijn val randen kan vastgrijpen.
    Deze kaart is trouwens niet bepaald goed: http://i42.photobucket.com/albums/e333/GodsMessiah/kingdom.jpg
    Er mist 1 vlag, en 1 Templar. Ook staan de puntjes nooit helemaal op de goede plek.
    Daardoor voelt het wel alsof ik ze alsnog allemaal zelf heb gevonden :cool:
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2008
  4. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Er missen er inderdaad wat op die map, ik heb ze allemaal gevonden met de maps van http://www.assassinscreed-maps.com. Daar staan foto's bij van de plaatsen waar de vlaggen liggen
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik wilde het kunnen uitprinten, dus heb ik deze gebruikt:

    [​IMG]

    Nu hoop ik dat de rest van die maps wel gewoon klopt. O-)
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is nice! Aangezien ik toch m'n laptop naast me heb, is dat een zeer makkelijke oplossing :)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Help!
    Ik ben dus bezig met mijn vlaggenhunt.
    Gisteren was Acre - Rich aan de beurt. Dus ik weer braaf die map uitgeprint, en iedere keer als ik een vlag had gevonden streepte ik dat netjes op die uitgeprinte map af.
    Nu hoef ik daar nog maar 1 te vinden. Op deze map beter bekend als no. 14.

    Het probleem is nu dat die er helemaal niet is. :confused:
    Kan iemand me ff vertellen of ik het zelf verpest heb, of kan het ook een glitch in het spel zijn?
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat op dat Assassinscreed-maps.com ofzoiets:

    Q. I can’t find Flag/Templar number X, is this a glitch?
    A. While glitches do happen all too often in this game, not being able to find a Flag/Templar is often not a glitch. Before deciding that you have a glitch, you should go through each Flag/Templar in order making sure to line up your screen exactly with the picture on the map. More often than not, people find that they were in the wrong place and marked of a Flag/Templar that they have not collected.

    Q. I’ve gone through the maps several times and I still can’t find the one that I missed. HELP!!!
    A. Try resetting your system or clearing the system cache. Often doing so will make a glitched Flag/Templar suddenly spawn.

    To clear the cache, access 'memory' in the system blade, and then highlight the hard drive. Now press: Y, X, X, LB, RB, X, X. The following message should appear: "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?"

    Q. I just collected a Flag/killed a Templar, but it didn’t add it to my count. WTF?
    A. This is an all too common glitch. Try completing a save the citizen or syncing with a viewpoint. Often when you do the game will automatically start to count off the glitched items.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hóóp toch echt dat dit het niet is. Ik heb gisteren 3 keer de stad nagelopen, maar zonder succes.
    Zou het zo simpel zijn? :)
    Ik heb gisteren de 360 niet uitgezet. Ik was een beetje gefrustreerd dat ik net die laatste niet kon vinden, dus zou de 360 pas uitgaan als ik die laatste ook had gevonden (Fail!)
    Dat heb ik al eens meegemaakt, en ik heb na de laatste keer dat ik een vlag had opgepikt nog verschillende burgers gered, dus dat zal het niet zijn.

    edit: Ik heb em!
    Het was volgens mij een combinatie van optie 1 en 2. :+

    edit 2:Ik moet vandaag echt eens die vlaggenhunt gaan afronden!
    Er komen tegenwoordig zelfs vlaggen voor in mijn dromen 8)
    Nog het laatste stadsdeel van Jerusalem en Acre.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  10. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb een vraag over de achievement: Hungerer of Knowledge.

    Tellen de filmpjes die je krijgt bij een investegation ook als een glitch of kan je die overslaan?
     
  11. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    die tellen ook mee, alle glitches behalve die in een achtervolging(volgens mij)
     
  12. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Dan moet ik toch weer alle onderzoeken doen.
    Damn, daar heb ik dus echt geen zin in, maar aan de andere kant, 1000/1000 staat wel beter dan de 890/1000 die ik nu heb.

    Ga maar weer spelen:9:9:+
     
  13. Remco

    Remco Guest

    Man, ik was al gestopt met die vlaggenhunt nadat ik er 80 in jerusalem had verzameld. Ik kon die disc wel door de plee spoelen8)
     
  14. A Reborn Hero

    A Reborn Hero Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 vraagje.Ik zit nu in Memoryblock 4,maar ik heb geen flauw benul wat ik moet doen.Er worden geen tips gegeven in de steden zelf.Wie kan me helpen?
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij moet je dan naar de andere kant van de stad toe. Als je op de map kijkt zie je dat een bepaald gebied niet verkent is. Daar kun je wellicht heen en dan moet je even een view point syncronizen. Als je geen view point op de radar ziet staan dan moet je even kijken bij welke toren er een vogel omheen vliegt.
     
  16. A Reborn Hero

    A Reborn Hero Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ok heel erg bedankt :)
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina