1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Ben nu bij assasination 4 en vind het spel juist alleen maar leuker worden, ben ik nou de enigste hier die er zo over denkt? :+
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien moet ik even doorbijten ofzo. Maar ik vind het gewoon saai worden....je moet steeds weer van die domme minigames doen voor die gastjes...meestal vlaggen binnen bepaalde tijd vinden. Pickpocket,afluisteren, die torens beklimmmen en dan synchronizen word zoooooooooooo herhaaldelijk ....damn.
     
  3. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat er ook 1 weg als je een burger doodt perongeluk?
    Want als dat zo is kan ik dus niet meer die achievement voor een volle synchronisation bar halen=(
     
  4. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is gewoon zo'n tijdelijk blokje, net zoals wanneer je geraakt wordt, die komen dus na enkele seconden weer terug.

    En ik heb de Harassers Achievements gehaald!

    EDIT: Zojuist ook het spel uitgespeeld, ik moet het alleen nog eens uitspelen omdat ik pas te laat wist wat die Glitches inhielden:mad: Verder hoef ik alleen nog maar de flags en templars!
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2007
  5. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus gewoon van je dna?
    Wat levens zeg maar.

    Ik ben nog niet helemaal klaar met het spel ben bij mijn 5e target.
    Ik doe er wat langer over omdat ik in iedere stad steeds eerst de vlaggen uit het district waar ik ben pak.

    Alleen van de kingdom moet ik er nog veel en nog wat templars maar die ik pas als ik het spel uitgespeeld heb.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sinds ik deze game heb gespeeld heb ik meer intresse gekregen in de Kruistochten en die dingen eromheen. Ga is wat boeken lenen bij de bibliotheek over de kruistochten en het midden oosten.

    Trouwens er zijn nu ook Gamerpics op Marketplace van AC! :)
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    Heb precies hetzelfde gevoel. Visueel, animaties etc. alles ziet er geweldig uit. Maar over daken rennen heb ik ook al snel gezien. En elke keer die mensen assassinaten, en dan moet je wegrennen etc. is gewoon oersaai geworden. De rest knal ik ff in een spoiler:
    En dan die science-fictionshit erdoorheen. Heeft de hele game verneukt. Echt niet normaal meer. Ze hadden er zoiets vets van kunnen maken, maar ik die alleen maar science-fiction troep door de spelwereld, in de menu's etc. En elke x als je een assassinate heb gemaakt dat je dan weer terugkeert in de science-fictionbende. Weg ermee! Nee serieus. Deze game is me vies, smerig, flink tegengevallen.
     
  8. joep nesnaj

    joep nesnaj Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krigj je die memory glitch achievement?
     
  9. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Door bij minimaal 85% van de memory glitches op een knop te drukken.
     
  10. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij de target in de haven van acre.
    Ik moet op zijn boot zien te komen maar werd net in het water geduwd door zo'n dronkelap dus ik moest toen opnieuw beginnen.
    Alleen het filmpje met glitches van daarvoor zie ik dan niet meer, blijven die glitches die ik daar gevonden heb wel gewoon staan of moet ik nu opnieuw het spel starten, dan ga ik vanaf het bureau verder?
     
  11. joep nesnaj

    joep nesnaj Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar vindne je die glitches en kan je die later ook doen en op welke knop moet je drukken
    kan je dat doen als je het spel uit hebt?

    /Mod Denk svp om je interpunctie en spelling. Je mede-forummers moeten je posts wel kunnen lezen. :)
     
  12. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een filmpje hebt en het beeld wordt wazig (allemaal witte dingen) ram je op de eerste de beste knop die je tegenkomt op je controller en het beeld zal een ander camerapunt aannemen.
    Dit kan niet als je het spel uitgespeeld heeft, maar tijdens het spel. Als je filmpjes krijgt. Enzo.

    *Edit*
    Obviously kan die willekeurige knop niet je Xbox-menu knop zijn.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2007
  13. joep nesnaj

    joep nesnaj Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, als ik het spel heb uitgespeeld kan ik dan de moorden opnieuw doen?
     
  14. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij de target in de haven van acre.
    Ik moet op zijn boot zien te komen maar werd net in het water geduwd door zo'n dronkelap dus ik moest toen opnieuw beginnen.
    Alleen het filmpje met glitches van daarvoor zie ik dan niet meer, blijven die glitches die ik daar gevonden heb wel gewoon staan of moet ik nu opnieuw het spel starten, dan ga ik vanaf het bureau verder?
     
  15. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Jhaa, maar dan moet je wel alle investigations (zijn er 3 :x) weer doen.
     
  16. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    als je ff het forum doorleest :x
    wordt gelukkig niet elke pagina 3x gevraagd xD
     
  17. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal nu echt ffies.

    Ik moet alleen nog naar jerusalem middle en daar vind ik 3 templars.
    Dan kom ik uit op 59 en mis ik er dus nog 1.
    Heb overal al gezocht en dacht dat ik precies uitkwam maar toen zag ik dat jerusalem middle er 3 heeft.

    Moet er bij zo'n templar een koffer staan want ik weet dus dat ik op de plek van 1 templar in acre dus geen koffer zag.
    Die zou het dan kunnen zijn.
     
  18. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit erg vast in Memory Block 4.Je krijgt in alle steden opdrachten van die mannen in die huisjes,maar ik kan me geen raad vinden wat ik moet doen of waar ik naar toe moet.In de vorige missies werd dat wel aangegeven op de MAP.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Moet je van die torens beklimmen waar die adelaren rondvliegen ;) Dan worden nieuwe stukken op de map zichtbaar, met de daarbij horende objectives.
    Ik zat er ook een tijdje mee te kloten ;)
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.832
    Leuk Bevonden:
    9.201
    Stom is dat he? Ik liep in het begin ook echt te kutten om mn objectives te krijgen.

    die missie in de haven vond ik echt vervelend om via de sneaky weg mn target te bereiken. Gelukkig kan je er ook bij force komen gnagna
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina