1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Iedere keer als je uit de animus stapt, kun je met haar praten.
    Dit kan helaas achteraf niet meer.
    Wil je de achievement, dan zul je waarschijnlijk een nieuwe game moeten starten.

2. UniiQueee

UniiQueee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm vaag, maarja jammer dan :cool:
    weet iemand hoeveel je balkjes je synchronization bar maximaal kan hebben?
    ik heb er nu 17...

Laatst bewerkt: 13 apr 2008
  3. Uberdrummz

Uberdrummz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt;) maar ik ga em eerst maar even proberen;)
    waar is de marketplace?(A) ik ben vanavond lid geworden dus...:p
    Zijn er verder nog leuke games?(A)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als het goed is maximaal 20.

5. Uberdrummz

Uberdrummz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahw als ik dit hier zo allemaal lees krijg ik echt zin om assassins creed te gaan spelen:p Ik post nog wel een berichtje morgen hoe ik het vond;)

6. UniiQueee

UniiQueee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd 20 ;) heb net die achievement gehaald :D thx

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    die combo kill he, kan je die ook buiten de practise yard maken??

klinkt een beetje raar maar hij lukt alleen in de practise yard maar niet er buiten, hij teld ook als je hem in de practise yard blijft doen toch??

heb hem overigens gister uitgespeeld, heb meteen alle maysaf vlaggen gehaald en heb nu 740 achievement points

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Yep. :)

Op je dashboard (hoofdmenu van de Xbox 360) helemaal links.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ja hij lukte al een paar keer,
    als je 1 van die 9 targets moet assasinaten, moet je dan gewoon het assasination zwaard (vier punts toets naar boven) of mag hij je niet zien en moet je dichtbij staan?

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je 1 van de 9 targets vermoord vermoodt je die alleen aar met je vinger zwaardje,

vaak loopt het eerst uit op een gevecht, waarbij je hem vloert met je dolken of zwaard, en automatisch duikt altair dan naar z'n nek, als ie wegrent moet je geowon achter hem aangaan en hem bespringen met je vinger mesje:p

vindt het jammer van het spel dat er eigenlijk maar 1 manier is om iemand te vermoorden, had meer iets hitman achtigs verwacht dat je zelf kan bepalen hoe je hem vermoord en er wat meer diepgang in zit, en dat je er ook echt wat aan heb aan dat afluisteren, nu hoefje niet na te denken, je volgt je radar blipje, je kijkt een scene, en je vermoord hem...

Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  11. TheGuru

TheGuru Guest

@ uber.. ik zou idd ff in de bazaar kijken ik heb hem gevonden voor 20 euro ;) Dus 50 euro is idd nogal veel ;)
    Btw ik las op de vorige pagina een paar kleine spoilers, aub in een spoiler tag ofso zetten ;).

12. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie er geen een, dat vindt ik meer tips

13. Uberdrummz

Uberdrummz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik ben echt dom, waar is de bazaar? en wat zijn spoilers? Tja, nieuw hea?XD Toch maar bedankt ik zoek nog wel even;)

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler is dat je iets vertelt over het verhaal van een game/film/boek wat het kan helemaal of voor een gedeelte kan verpesten,

harry potter gaat dood in het laatste boek! dat zou een grote spoiler zijn wat dat verpest alles, ( heb het laatste boek niet gelezen hoor:p)

xbazaar is 1 van de forums hier waar je 2dehands spellen kan kopen,
    ( marktplaats)

15. Uberdrummz

Uberdrummz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff,
    Jemig wat een spel zeg;)
    Kben nu even aant leren maar net een tijdje gespeeld;) Ik zit nu in dat eerste dorpje en ik heb net die kerel in mekaar gemept zodat ie ging praten en daarna vermoord... Nu moet ik iets doen maar ik zou niet weten wat...Owja ik heb ook al die kerel geholpen met zijn leerlingen te trainen, wat eigenlijk een training voor jezelf is. En nu??

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nu moet je als het goed is nog wat andere objectives voltooien, kijk dan ook even op de map. Anders moet je terug naar het kasteel (boven op de berg) en praten met de oude man.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Klotezooi, net hele Kingdom doorgelopen, heb ik maar 99 vlaggetjes.
    Dat wordt dus weer alle 100 nagaan om te kijken welke ik ben vergeten.

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een begin gemaakt met deze game. Hij heeft me aangenaam verrast moet ik eerlijk zijn!

Alleen is het verhaal soms wat moeilijk om te volgen, zeker omdat ik het geluid zacht moet houden gisteravond.

Ik heb net mijn eerste echte assassin erop zitten, alle views gedaan, alle citizen gesaved, verhoor ook gelukt en de assassin zelf. Nu zit ik weer in dat ene kamertje waar men gedachtes worden gelezen.

Zou iemand me kort uit kunnen leggen wat er tot nu toe is gebeurd zeg maar? Ik wil dit spel vooral spelen omdat ik hoorde dat het verhaal over zen geheel best goed was. Maar als ik nu nog niet eens het begin echt snap is het lastig om verder te komen :eek:

Er staat verder ook geen inleiding in het boekje ofzo, dus daar kan ik het ook niet teruglezen. Ik wil dit spel zo goed mogelijk spelen en het verhaal volgen, maar om nou opnieuw te beginnen met die trainingen enzo zie ik niet echt zitten :mad:

Zou iemand in een notendop kunnen vertellen wat er tot nu toe gebeurd? Ik ben in ieder geval gedegradeerd en ik moet mijn skills weer terugwinnen door assassins uit te voeren op vijanden ofzo van die gast die me doodstak en waar ik "weer tot leven kwam".

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ok, ik ga mn best doen:

Jij bent dus Desmond Miles, maar met dat apparaat (een Animus), kun je in de gedachte van je voorouders lopen.
    Nu hebben onderzoekers ontdekt dat er in de tijd van kruisridders een schat was die ze erg graag willen (de Ark).
    Ze ontdekken dat dat toendertijd in bezit van de Assassijnen was.
    Toevallig stamt Desmond Miles van een Assassin af, namelijk Altaïr. Met behulp van de Animus kan Desmond Miles dus in het verleden kijken in de persoon van Altair. Er is alleen 1 probleem: het is nog niet gelukt om het punt waar de Ark terug is te synchronizen, want daar is je geheugen te zwak voor. Ze kunnen alleen terug naar wat geheugen nog voordat de Ark in jouw bezit is.

Je stapt binnen als Altaïr net op het punt staat om de Ark te veroveren van de Tempeliers.
    De opdracht mislukt, er sterft een broeder Assassijn en de Ark is in de handen van de Tempeliers.
    De bigguy van de Assassijn, Al Mualim, is hier niet blij mee, en straft je disciplinair door je rang, wapens en abilities af te nemen.
    Om weer in je oude rang te komen, moet je 9 personen in 3 steden vermoorden.

Damn, ik weet eigenlijk geeneens of dit je vraag was :p.

/Mod Ondanks dat je eigenlijk niks verklapt, heb ik toch maar spoilertags toegevoegd :) - the Matrix

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi! Bedankt :) Dit is in ieder geval een stuk duidelijker zo :thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2008

Deel Deze Pagina