1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

1. Shizzel

Shizzel Guest

Sinds gisteren weer verder gegaan met Assassin's Creed na alle andere toppers, en man, deze game is echt wel geweldig. De draw-distance is echt super, en de graphics zijn echt top. Alleen die bedelaars zijn superirritant, dus mijn hidden blade gebruik ik vaker dan verwacht op burgers :+.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Vandaag ook weer is gespeeld, en ik kreeg weer kippenvel als ik voor de poorten stond van Damascus en Acre met mijn paard. Wat een uitzicht, legendarisch! _O_

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heeft er iemand een lijst met gesprekken die je moet voeren met Lucy?

4. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Klik

5. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang doe je ongeveer over voordat je door de game heen bent, uitgespeeld dus?

Heb het spel nog niet. Maar ben hem wel van plan te gaan kopen!

6. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De ene keer dat ik echt rushte was het voor mij ongeveer 8 a 9 uur. Het kan vast wel sneller maar dat is voor mij wel het minimum.

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    als je rustig aan doet en voor het eerst speelt schat ik toch wel 17 a 18 uur

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    als je alle vlaggen meteen wilt pakken dan ben je wel wat langer bezig :)

9. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bij de 2e moord en heb dus nog niet abilities. Toch zou ik een combo moeten maken, maarre dat lukt alleen in het trainingskamp, hebben jullie tips?? Op youtube doen ze wel 50 combo's achter elkaar.....:mad:

Counter attack lukt gelukkig wel gewoon:)

Alvast bedankt, Buddha

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tja,

Ik hoor wel meer mensen klagen dat AC saai is. Dat is ook eigenlijk wel zo, na een uur of 2 heb je alles qua gameplay wel gezien en de overige uren die je nodig hebt om het spel uit te spelen zijn gevuld met dezelfde elementen.

Dat is zeker een feit allemaal en toch is AC een van de betoverendste games die ik sinds tijden heb gespeeld. Als ze variatie implenteren in het volgende deel dan heb je een spel dat zijn gelijke niet kent. Man, zoveel sfeer zit er in AC, de vrijheid die je hebt is heerlijk. Jammer dat je verder niet zoveel hoeft te doen, maar verder is het machtig mooi dit spel.

Het is imo een klassieker, ondanks de saaiheid na verloop van tijd. Als ik het dan een tijdje niet heb gespeeld en het schijfje er weer in doe dan ben ik weer een paar uur verkocht.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik geef je echt 100% gelijk Cyrax, de game begon bij mij naar 5 assissinations te vervelen.
    Toch heb ik uiteindelijk de game 2x helemaal uitgespeeld, en ook nog alle vlaggen gezocht. De sfeer in de steden is schitterend, als ik naar de muziek luister krijg je weer zin om je in de huid van Altair te storten en gewoon free te runnen.
    Ik zal de game dan ook nooit verkopen, als ik er zo weer over praat begint het weer te kriebelen. Fantastische game, ik hoop dat Ubi wat met de kritiek komt en Assassins Creed 2 helemaal te gek wordt (al zijn het wel waarschijnlijk andere settings, ik hoop echt het oude Japan..)

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hoop juist dat het in dezelfde setting blijft, het past echt precies allemaal bij elkaar. Zou bijvoorbeeld wel een moord willen plegen op het moment dat Jeruzalem word aangevallen. Enigste is dan, welke nieuwe steden er moeten komen. Van mij geen een eigenlijk, zolang ze alle 3 de steden maar nog meer sfeer geven, meer mensen, paarden en ezels overal in de stad, veel meer bewakers, en op elke hoek van de straat markten. Dat zou echt ongelofelijk zijn voor mij.

Tevens moeten ze er gewoon voor zorgen dat je ook buiten de stad gewoon kan rondlopen zonder aangevallen te worden. Als dat niet zo was in AC1 dan had ik ongetwijfeld heel wat uren buiten te steden lol getrapt, maar dat viel nu wel mee omdat ik om de paar seconde weer een hele groep guards achter me had.

Er zijn genoeg ideeën mogelijk, en ik vertrouw Ubisoft daar wel mee. Assassins Creed is hoe dan ook een van de beste games die ik heb gespeeld. _O_

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612

Ik vond de settings ook echt super, maar je kan wel 100% zeker zijn dat deel 2 in andere settings afspeelt! Hebben ze dacht ik zelf ook al gezegd.

14. Nicoow

Nicoow Rock your life

Leuk Bevonden:
    0
    HELP!

Het zit zo : Een paar weken geleden had ik op een dag 500 gs gehaald bij assassins creed (vlaggetjes en uitspelen enzo..). Ikke zeer blij maar nu heb ik mijn xbox verplaatst naar mijn buitenverblijf (waar ik ook xbox live heb) en om een of andere reden zijn die 500 Gs weer weg...

Kent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing?
    Want ik ga niet nog eens al die vlaggetjes gaan zoeken...

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Net voor de tweede keer Assassin's Creed uitgespeeld.
    En het is en blijft echt een super toffe game!
    Hoop dat er binnenkort wat over het vervolg bekend wordt gemaakt.

Nu rest mij nog een rondje door The Kingdom voor de overige vlaggetjes en Templars. :)
    *Wat duren die credits lang trouwens..

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zijn pas net met het maken van het vervolg begonnen, volgens mij willen ze pas gaan releasen als er weer vraag naar is, want ze hebben geleerd van de PoP reeks.

17. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb AC nu ook al wat gespeeld en ben bij de 2de grote stad. Alleen heb ik die missies nu wel gezien. Ik weet nu wel hoe je moet afluisteren, zakenrollen, intimideren en daarna killen. Gaat dit nog een beetje veranderen? Ik heb gehoord dat men het saai gaat vinden omdat de missies op elkaar lijken maar toch niet precies die 3 a 4 dingen die ik net opnoemde maar dan in elke stad? OOk word ik gek van de steed zeurende stedelingen die weer eens worden lastig gevallen (in het begin hing ik de held uit maar na een paar keer weet ik het wel) of iemand die smeekt om geld (hoe moet ik geld geven :confused: , ik ren altijd meteen het dak op als ik weer word lastig gevallen). Voor de rest prachtig gemaakt natuurlijk maar eenmaal bijgekomen van die mooie graphics wil ik een beetje uitdaging en variatie, het lijkt wel alsof ik nog steeds de intro missie aan het spelen ben.

18. zaangamer

zaangamer Guest

het blijft helaas grotendeels hetzelfde, wat voor veel mensen helpt is om de HUD uit te schakelen, op die manier moet je echt op zoek naar je odrachten net zoals Altair dat zou moeten doen. Speelt veel leuker zo.

19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel ook sinds gisteren en ben momenteel in Damascus. Het spel is ontzettend mooi en ook een stuk groter dan ik dacht (hoewel er buiten de steden weinig te doen is). :thumbs: Alleen vind het een beetje irritant dat bewakers me altijd in de gaten houden/hebben en binnen no time achter me aan zitten. Sinds wanneer is rennen of galloperen een misdaad? |:-

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geen idee, maar je valt dan gewoon op. Je moet gewoon rustig rijden, a knop indrukken tijdens het rijden hoeft volgens mij geneens. Ik vond het in het begin ook al raar ja. :)

Deel Deze Pagina