Jup, maar dat had ik al met die Amibus oid, dat hedendaagse centrum waar ze je geheugen weer op willen halen ofzo. Vind dat er echt niet bij passen en had er wat mij betreft ook gewoon uitgelaten kunnen worden.
Hmm, persoonlijk vond ik dat wel een leuke plotwending . Ik vond 't altijd leuk om van het heden weer naar he verleden te gaan. Dan zit je ineens weer in de game. Ik vond het wel wat hebben. De behendigheid in dat spel is echt geweldig. Achtervolgingen zijn gewoon super . Alleen die werpsterretjes vond ik een beetje lame. Zowel AC als Mass Effect staan bovenaan in mijn ranglijstje. Ze zijn niet perfect, maar wel vernieuwend en steengoed.
Ik vond juist het idee om een hedendaags personage te gebruiken die het bloed van de assassijnen heeft en daarmee in het verleden te graven inginieus samengesteld. Hoe het verhaal is gelopen en wat het teweeg heeft gebracht in de "moderne" wereld zal de uitkomst ook ongetwijfeld zijn dat in deel 2 het spelen buiten de animus een grotere rol zal krijgen. Zonder het geheugen element zou naar mijn idee het verhaal behoorlijk kaal worden, of minder interessant, dat het zo "over the top" was sprak mij juist aan.
Er is genoeg te door hoor met het verhaal zonder dat ze het toekomst gezeur erbij hoeven te halen. Ze kunnen imo beter een sfeervol verhaal neerzetten en het in de 12de eeuw houden. Ze moeten de stad wat meer moeten leven. Markten, mensen die goederen op een schip laden en weer afladen. Zag je nu ook wel is maar het voelde niet ECHT.
Het moet in ieder geval veel drukker, de steden hadden een mooie sfeer maar het kan veel beter. Meer mensen, zoals Smartass al zei markten en ook mensen die lopen met ezels enz. Dat maakt het allemaal veel beter.
Ik denk dat je een van de weinige bent dan. Ik had het zelf leuker gevonden als het puur in de 12 eeuw afspeelde, wat was dat toch een vette setting .
maar als het heden dan weer niet erin zouden zitten dan zouden we het naar mijn weten na het uitspelen niet weten dat er een vervolg zou komen, wat dus ook weer een vette weetje is, maar eigenlijk vind ik het heden niets toevoegen aangezien je alleen maar moet liggen op de animus, slapen en even afluisteren. Toch denk ik dat als we meer mogelijkheden krijgen in het verleden het ook word toegepast in het heden(net als de eagle vision) in ac 2 en dat we dan uiteindelijk in het heden mogen moorden met iets modernere wapens
Ik ben net aangekomen in Acre, en echt waar: Deze game is zo nice! Over de nadelen: Sommige dingen storen mij wel hieraan. Een voorbeeld is bijv. als je guards achter je aan hebt. Dit is superirritant en hier ontkom je gewoon moeilijk aan. En af en toe is het ook wel eentonig, bijv. het paardrijden, maar voor de rest is het gewoon een prachtige game.
Het zou helemaal een saai spel worden als je van de guards te makkelijk afkomt. En zo moeilijk is het totaal niet!
Guards zijn echt easy, had er zelf totaal geen problemen mee. Gewoon goed gebruik maken van de daken.
Zit ondertussen al op Memory Block 5. Ik merk idd dat het eentonig is. Vooral hoe het spel ook is opgebouwd: Investigations halen (Minimaal > Assasination krijgen > Naar Al-Mualim (Masyaf) En zo gaat het maar door, totdat je natuurlijk Spoiler Al Mualim moet doden
die guards waren idd makkelijk...even een dakje opklimmen en er stond wel weer een of andere hut of een hooiberg alleen die achievements zijn knetterzielig, en dan bedoel ik die waarbij je in elk deel van het spel alle vlaggetjes moet verzamelen maar....voor de rest echt supervet spel, alleen te makkelijk
Vlaggetjes verzamelen was heerlijk rustgevend, vond het wel tof om te doen. Plus zo ontdek je de mooiste plekjes van AC.
Vlaggen verzamelen gaat mij (zoals elke game waar je dingen moet verzamelen ) nooit goed af. Ik heb namelijk het geduld en zin niet dingen te gaan verzamelen
Het is dat deze site bestaat anders had ik het ook nooit gehaald hoor . Maar uiteindelijk heb ik 1000/1000 in één playthrough gehaald.
Ik heb de game toch mooi 3 keer uitgespeeld. 1 keer als mijn 'normale' playthrough 2e keer voor de vlaggen. 3e keer voor de gesprekken met dat vrouwmens (ben de naam ff kwijt) En geen enkele keer met tegenzin gespeeld.