1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

1. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe dat had ik bij die wacko doctor in dat ziekenhuis. Ik zat helemaal mooi mn vluchtourte te plannen, kon ik dat raam niet meer vinden :'-(. Dat resulteerde dus ik een dolle 5 minuten van lamp naar lamp en langs de bovenste plateau's rennen met guards op mn nek. Die klote zwervers/psycho gasten gooiden telkens roet in 't eten :mad:

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja idd ik kreeg die vent niet een stealth dood want ik werd constant gefucked door al die bezopen lui die je wegduwen. :mad: Dus was ik maar op iedereen met m'n zwaard in gaan hakken :+

3. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb die wel gedaan met mooi stealth :D na filmpje loop je gewoon door deur naar binnen, dan ga je op die balken boven balanceren en dan zo boven die gast gaan. En dan via springen en assassination en vluchten. Ik werd niet gevolgd :eek:

4. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister trouwens Zorro op tv gezien. Hoe vet zou een Zorro-mod zijn voor de pc :D

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Die dokter was een toffe kill ja.. Vooral dat filmpje ervoor, echt te ziek 8).

6. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je na de credits (dus als je de game uitgespeeld hebt) weer van de Toekomst naar het verleden kan? Want ik moet nog een paar kleine dingen halen :9

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je kan gewoon een memory block aanklikken wanneer je weer op de animus gaat liggen, deze laten ook de lege slots zien waar je nog niet alles hebt gehaald. Is een tijd geleden dat ik het spel heb gespeeld, dus ik kan het fout hebben...

8. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Waar kun je dan op de Memory Blocks klikken? Want als ik nu Assasins Creed aanzet, is het eerste wat Desmond Miles doet, uit de Animus gaan om vervolgens te kijken naar een lange cut-scene en de nog kuttere credits.. :+

Ik kan nergens kiezen om weer in de Animus te gaan of een Memory Block aan te klikken...

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Na de credits kom je weer in de Animus, dan kan je als het goed is kiezen welk chapter je wilt gaan spelen.
    En meestal krijg je dan ook weer die cut-scene te zien die je niet kan doorklikken.

Je kan ze trouwens niet allemaal halen nadat je de game hebt uitgespeeld.
    Die gesprekken met Lucy moeten bijvoorbeeld in één keer.

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Eerst de credits afwachten, dan nog een keer saven, en dan kan je weer in de animus ;)
    If i'm right...

11. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het Maandag gaan proberen (Dan krijg ik mijn spel weer terug ^^)

Iig bedankt iedereen :)

12. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *blaast stof beetje weg*

Heeft iemand nog een link naar een goede guide/walkthrough voor alle vlaggen van alle steden in assassins creed :)?
    alvast bedankt

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
  14. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik vond de vlaggetjes van AC echt de enige leuke collectable achievement op 360. Die duiven en diamanten van GTA en FarCry zijn gewoon saai, maar met AC is het leuk om te klimmen en te klauteren.

16. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand hier alsjeblieft een overzichtelijke map met alle flags en templars plaatsen die printbaar is, en niet MSXbox-world.com want die kan ik niet kopieren. Die game is al bijna 2 jaar uit en nog steeds is er nergens een overzichtelijke en fatsoenlijke guide te vinden, onbegrijpelijk vind ik.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je beter zoeken. Er was een site met foto's + beschrijving, ben hem alleen vergeten.

Laatst bewerkt: 26 dec 2008
  19. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Krijg echt weer zin om deze game uit de kast te halen. Maar hoop eigelijk volgend jaar op deel 2..

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79

Deel Deze Pagina