Voor Lucy zul je opnieuw moeten beginnen. Je kan niets overdoen, eenmaal gedaan is gedaan. Dus ik snap niet zo goed wat je probeert te zeggen. Neem hier eens een kijkje. Alleen op de link klikken als je meer dan de vlaggen wilt weten. Anders kom je namelijk achter enkele spoilers.
hey thnx, voor je tips, ik ga weer aan de slag, maar wat ik probeerde te zeggen is dat je niet opnieuw de targets hoeft te assassinaten voor de disicple of the creed achievement als je ze al een keer hebt afgemaakt, het draait dus alleen om het voltooien van alle investigations?
Ik kom weer is niet verder met dit spel. Ik ben op alle view points gaan zitten. Heb ze allemaal gedaan. Tenminste er staat er geen 1 meer op de kaart. Dan moet ik 3 investigations gaan doen. Allemaal leuk en aardig maar ik zie die dingen niet op de kaart. In geen 1 stad. Wat moet ik doen?
Gewoon een beetje in de lucht kijken of je nog van die adelaars ziet vliegen bij een toren. Op een gegeven moment zijn er ook verborgen viewpoints. Zodra je daar opgeklommen bent krijg je weer een nieuw deel van de stad te zien. Tenminste, dat is wat ik denk dat je nu moet doen
Kreeg zojuist mailtje van Ubisoft: http://assassinscreed.uk.ubi.com/assassins-creed-2/teaser/ Okay, awesome site! Je kunt via je printer een blaadje uitprinten (een nieuw teken van de animus) deze kun je daarna voor je webcam houden waardoor deze dingen herkent en weergeeft via de site. Ik heb zojuist eventjes een print screen gemaakt van waarschijnlijk de nieuwe glove knife!
Weet je zeker dat je alle viewpoints hebt? Op een gegeven moment staan ze niet meer op je radar, maar moet je ze zelf ontdekken...
Kan je doen. Je kan ook gewoon een hoog gebouw opzoeken en dan kijken of je het kan syncroniseren Niet alle view-points staan op de map. Als je een nieuwe view-point hebt gehad krijg je ook weer nieuwe 'missie's
Tyrant dat was dus het probleem, ook zat ik in 'de verkeerde zone' zeg maar. Stom van me, had op internet gelezen dat het een bug kon zijn, maar ik kwam er dus al achter. DIt was ook de reden dat ik het spel een paar weken geleden even opzij had gelegt lol. Stom van me.. toch bedankt
Wat moet ik doen voor de achievement Enemy of the Poor, grab and throw 25 Harassers, zijn dat die dronken gastjes die Altaïr helemaal verrot meppen?
Even een schopje (ik kan alles wel vragen in het ACII topic, maar dan gaat alles door elkaar lopen). Als ik memory blocks ga herspelen (om zo de missende dna strings compleet te maken) moet ik dan ook alle viewpoints enzo weer opnieuw ontdekken? Of onthoudt de game deze wel gewoon allemaal? Ik heb de story grotendeels uitgespeeld, maar ik heb niet voor elke moord elk onderzoek gedaan. Als ik bijvoorbeeld terug ga naar Acre (waar ik alle viewpoints al heb), zie ik dan gelijk alle opdrachten op de map staan?
Ja, je hoeft niets opnieuw te doen. er zijn wel een paar missable achievements, zoals die ene dat je in elke cinematic op tijd op een knop moet drukken zodat het beeld veranderd, en die ene dat je met dat meisje moet praten.