1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

1. denv

denv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, iemand dit ook wel eens gehad?

Ik had de game al uitgespeeld, en ben nu wat achievements die ik gemist heb alsnog aan het halen. Ik heb dus een eerdere Memory Block geladen, en ben begonnen met de 'throwing knife' achievements. Die heb ik zondag gehaald. Nou heb ik gister geprobeerd om de achievement voor alle viewpoints te halen. Dus ik de laatste toren beklommen, netjes de omgeving bekeken en keurig in het hooibergje geland. Alleen ... ik heb geen achievement gekregen :confused:

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Weet je zeker dat je ze allemaal hebt. Uit Damascus, Acre en Jeruzalem ? Per stad alle 3 de districten. En dan ook nog in The Kingdom ?

3. denv

denv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben maandag per gebied alle view points in The Kingdom, Damascus en Jeruzalem afgegaan, en gisteren Acre gedaan. En op m'n map zie ik geen enkele viewpoint meer staan.

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Misschien ff de interactieve AC map checken.

EDIT: Iemand trouwens enig idee hoe lang het ongeveer duurt om opnieuw te beginnen, alle flags halen en alle convos doen? Beetje heiligschennis om deze game niet op 1000 te halen.

Laatst bewerkt: 17 jun 2009
  5. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    reken zo'n beetje 4 uur per stad. Ik deed het iets slomer en heb ongeveer zo'n rekenschema: 1 uur om alle opdrachten te doen incl. assasination en dan 1 uur om de vlaggen in dat stadsdeel te halen. En dat dus voor elk target.

6. denv

denv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik had er dus toch eentje gemist in Jeruzalem (linksonderin, zat verstopt achter de tekst 'To Kingdom'. Maar die heb ik nu ook gehaald, maar nog steeds geen achievement...

En dat terwijl, als ik naar mijn Memories kijk, er wel staat dat ik alle view points gehad heb.

Nou ja, dan maar een keer helemaal opnieuw beginnen. Ik moet toch die achievement dat je met dat vrouwtje moet praten ook nog.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mij te lang :p miss als ik's heel erg bored ben ooit's...

Probeer anders ff je cache legen heeft ook bij anderen geholpen.

Laatst bewerkt: 17 jun 2009
  8. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    w00t heb hem nu 2 uurtjes en het is (nu nog) echt vet;)
    Leuk om muren klimmen om je dan van boven op een gozertje te storten:D

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb deze game vorige week ook binnen gekregen en uitgespeeld, top spel heb het binnen no-time uitgespeeld (niet omdat het zo kort was :p).

Ik heb alleen nog wel 9 achievements open staan, templars, vlaggen (en al die andere zooi) en helaas 'Conversationalist'. Ik kwam er pas halverwege het spel achter dat ik gesprekken met die miep moest voeren.
    Helaas is er geen andere mogelijkheid om deze achievement te halen dan het spel opnieuw uit te spelen, maar dat komt nog wel een keer voordat Assassin's Creed 2 uit komt :).

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kut voor je, de tweede keer lijkt het me echt saai, gelukkig hoef je niet al die intel weer te verzamelen :+

11. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het is vreselijk om deze game opnieuw te beginnen 8)

Kut scenes die je niet kunt wegskippen enz, gewoon crap!

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    gangstajochie, ga jij maar weer snel CoD spelen. Zo te zien weet je nog steeds niet wat écht goede games zijn. :mad:

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb hem 3x uitgespeeld en 3x vond ik het tof om alles weer opnieuw te zien. :cool:

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik wist dat deze post zou komen.
    Maar jij bent natuurlijk ook teh Assassin's Creed n3rd :+

15. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een top-game:cool:

16. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is in 6 uur uit te spelen check deze speedrun guide: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=55359

Flags halen enzo duurt best lang. maar daarvoor kan je het best deze maps gebruiken: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=45350

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Er zijn een hoop torens die helemaal niet worden aangegeven toch? Dit zijn ook viewpoints zodat je alle info uit de stad hebt.

Dat is inderdaad een nadeel, maar crap is het zeker niet. In GTA4 is het ook heel vervelend als je bij een fout in je opdracht het hele stuk opnieuw moet rijden.

Als je aan mij vraagt welke games de meest indrukwekkende zijn geweest van de xbox360, zeg ik Assassins Creed, Gears of War en GTA4.

Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Van wat ik zelf heb gemerkt, was dat elke toren uiteindelijk aangegeven werd op de map, dus zodra je een toren beklimt zie je weer andere torens.

Maar als zijn memory zegt dat hij alle viewpoints heeft dan zouden hij ze allemaal gehad moeten hebben.

@Ferry34

Het meest indrukwekkend, maar soms ook het meest frustrerend :p. Als ik 80 keer dood ben gegaan in GoW hoef ik niet de hele tijd die cutscenes te zien :mad:

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Die cutscènes zijn wat minder, maar de meeste heb je nodig voor die achievement.

Soms worden de uitkijktorens niet aangegeven. Dan is er nog een stuk van de stad "onzichtbaar" en moet je in die buurt een toren vinden en de adelaarsview doen. Daarna komt er weer meer info over de missie.

Vanavond gehaald: 1000-1000
    Ik moest alleen de 85% glitch en alle gesprekken met Lucy nog pfff! :thumbs:

20. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Lucy is dat dat wijf van 'het heden' dat je op die bank ligt met die rare dokter?

Deel Deze Pagina