1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik hoop niet dat dat serieus was8)
     
  2. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Was die ook niet.:):
     
  3. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Iemand die ook al mee doet aan de Assassin hunt?
    zoniet? kijk dan eens op http://twitter.com/ezionline
    Je kan de game al de 15de gratis krijgen als je die site en daarna de kerel vind, ik weet alleen niet of het om de Xbox360 versie gaat.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Fragland

    Nu is de vraag of reviews/scores van voor de release wel betrouwbaar zullen zijn.
     
  5. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet bij elke gamesite zo gegaan. ;)

    Toch wel een opmerkelijk bericht.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Hoezo niet? Je hoort het wel vaker bij games dat de developers/uitgevers eisen dat de game goed scoort. Ik herinner me nog het Kane & Lynch-gedoe bij Gamespot een tijd geleden.
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen werd een reviewer toch ontslagen omdat hij weigerde een goed cijfer te geven?
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ja, ik geloof het wel.
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Deze gaat onder de kerstboom. Hoe erg ik ook naar de game uitkijk, ik moet nog zoveel games uitspelen.... :+
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heeft iemand de premium theme van ACII al gedownload?

    Misschien dat ik hem koop :)
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat verhaal uit Duitsland klinkt in mijn oren als een hoax. Aan zo'n verhaal moeten wel meerdere kanten zitten. Maar goed, ik koop Assassins Creed 2 sowieso wel, deel 1 vond ik erg leuk en deel 2 is sowieso beter, dus dat zit goed. Heb ik geen zelfbenoemd journalist voor nodig die het spel voor me gaat spelen. Naar mijn mening zijn game (net als film en andere entertainment)-recensies hoofdzakelijk geschikt om een idee over het onderwerp te krijgen. Of iemand anders het wel of niet leuk vind dat is subjectief. Ik wil weten wat het spel inhoud en of het kwalitief een beetje aardig in elkaar steekt. Of het dan leuk of niet leuk is, bepaal ik dan wel.
     
  12. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je in dit deel wel met je paard door de stad kan rennen. Vond het wel jammer dat het bij AC 1 niet kon.
     
  13. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Met je paard vanaf een steiger in het water springen... hoop dat dat kan! :thumbs:
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan niet, je paard gaat maar enkeldiep het water in, wel lekker plonzen! Ook kun je hem niet de stad binnen nemen, dit is niet toegestaan, bij wijze van, maar dient ook geen nut als dat wel kon. :)

    Heb 't spel uitgespeeld, kan wel wat vragen beantwoorden, embargo op review is 17 november!

    Dat Duitse verhaal klinkt mij niet bekend in de oren, heb gewoon de code gehad en uitgespeeld, hoef het spel helemaal niet hoog of laag te geven als criteria... (heb uberhaupt nog nooit meegemaakt, misschien werkt dat anders in duitsland?)
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe is de combat? Nog steeds van die makkelijke kills?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De meest logische vraag is natuurlijk of de missies gevarieerder zijn? :)
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    De missiestructuur is helemaal en compleet anders, is niet te vergelijken met deel 1 van, dit doen, dan dat dan dude vermoorden. Eerder te vergelijken met een willekeurig ander verhaalgedreven spel waarin de missies elke keer anders en willekeurig niet van te voren te voorspellen zijn.

    Combat is uitgebreider, veel meer wapenkeuzes, etc. Niet erg makkelijk vond ik, het is moeilijk om niet geraakt te worden soms, maar het is ook niet erg moeilijk, je blijft een assassin natuurlijk, je moet kunnen overleven tegen een zooi vijanden. Later in het spel counteren ze jouw counters vaker en afhankelijk van de verschillende wapens is het moeilijker of makkelijker om te counteren, maar dan doen ze misschien minder schade of minder snelheid, etc.

    stuk of 44 wapens ofzo, wel gruwelijke kills hahhaa, dat is juist meesterlijk als je ze zo heerlijk kunt killen in plaats van langzaam hun health af laten nemen, is stoerder om met goede timing een counter of combo uit te voeren!
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    _O_ klinkt goed allemaal! Ben benieuwd naar de review!
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Klinkt allemaal goed. :)
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt zeker lekker lekker

    Kijk er toch best naar uit. Weer een fijne SP game
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina