De missiestructuur is helemaal en compleet anders, is niet te vergelijken met deel 1 van, dit doen, dan dat dan dude vermoorden. Eerder te vergelijken met een willekeurig ander verhaalgedreven spel waarin de missies elke keer anders en willekeurig niet van te voren te voorspellen zijn.
Combat is uitgebreider, veel meer wapenkeuzes, etc. Niet erg makkelijk vond ik, het is moeilijk om niet geraakt te worden soms, maar het is ook niet erg moeilijk, je blijft een assassin natuurlijk, je moet kunnen overleven tegen een zooi vijanden. Later in het spel counteren ze jouw counters vaker en afhankelijk van de verschillende wapens is het moeilijker of makkelijker om te counteren, maar dan doen ze misschien minder schade of minder snelheid, etc.
stuk of 44 wapens ofzo, wel gruwelijke kills hahhaa, dat is juist meesterlijk als je ze zo heerlijk kunt killen in plaats van langzaam hun health af laten nemen, is stoerder om met goede timing een counter of combo uit te voeren!
Laatst bewerkt: 11 nov 2009