1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je weet dat praten over illegale kopieën streng verboden is, hier op XBW?
     
  2. Is het je niet opgevallen dat ik praat over het spel algemeen?
    Ik zeg helemaal niks over illigaal verkregen games, ik stel alleen dat ik een filmpje kan posten voor mensen die het graag willen zien.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie dat via de XBW shop de white edition niet meer te bestellen is? Ah well, je zou er een figuurtje bij krijgen en wat nog meer? Weet nog niet eens zeker of ik de game wel haal, juist omdat deel 1 mij zou gigantisch tegenviel. Maar een paar previews lieten
    weten dat deel 2 echt geleerd heeft van de fouten van zijn voorganger.
     
  4. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Post dan een foto van het doosje
     
  5. Ik heb het over gameplay gast, als je een doosje wilt zien van assasins creed 2 kan je het ook googlen.
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Een foto van het doosje bewijst ook niet zoveel hoor, hij kan toch gewoon het hoesje uitprinten en het om een doosje heen doen zodat het net lijkt alsof hij het spel legaal heeft.

    Is de game echt heel erg veel verandert ten opzichte van AC1?
    Hoe is de combat? Ik vond dat counteren best leuk eigenlijk.
    Hoe zijn de missies (assasinations met name)? Is het zoals in deel 1 waar het run & gun was of moet je het nu echt slim aanpakken en een bepaalde strategie uitvogelen voordat je iemand vermoord?
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wil best wat gameplay zien hoor... Dat is niet illegaal...
     
  8. Eindelijk goeie reacties, vandaag of morgen post ik filmpjes en beantwoord ik alles voor jullie! :)

    Ik heb het niet echt extreem gespeeld.
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk! Bedankt alvast he!
     
  10. Wil je het begin stukje soort van zien, start screen+ begin etc of gewoon combat ervan?

    Even posten wat je precies wilt zien :thumbs:
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Combat + free roaming ofzo? Met wat mooie plaatjes gewoon, drukke straten, mooie uitzichten :)

    Kijk maar :)
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou alleen wat normale gameplay in de stad willen zien, dat je wat vecht met de guards en dat je daarna wegrent.

    Hoef geen missies oid te zien. Zou wel willen weten hoe dat precies zit (zie m'n vorige post) en dat je erover verteld.

    Heb nog maar 1 video gezien van AC2 en die klikte ik na 30 seconden al weer weg. Deze game word een totale verrassing voor me. :)
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, dat bedoel ik ook!
     
  14. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel leuk gedaan dan AC2 echt letterlijk direct na AC1 start (Dat je tegen die bebloede muur aankijkt is het begin van AC2)

    Als je het spel in Nederland koopt zijn alle menus/ingame hints/ondertiteling in het Nederlands en dit kan je niet veranderen:mad:

    Arensoog klinkt helemaal niet vergeleken Eagles eye
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Serieus? Dan zijn ze echt compleet krankzinnig geworden bij Ubisoft, en voorspel ik zeer veel zwaar ontevreden NLse consumenten die hun spel gaan inruilen.

    Kan het me bijna niet voorstellen dat ze zo dom zouden zijn (alhoewel, met al die gedubte tekenfilms enzo van tegenwoordig... (!) 8) )
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vind ik ook echt een nadeel !
    En grafisch lijkt ie ook iets wat achterhaald , maar dat mag de pret niet drukken !
    Ik ga hem vanavond is uitgebreid spelen
     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Xbox op engels zetten zal het ook bij dit spel doen neem ik aan. Werkt ook bij oa viva pinata en Banjo & kazooie.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Dat zal waarschijnlijk idd de oplossing zijn. Toch vreemd dat ze dat soort zaken niet gewoon in-game houden, zodat je het ook per game gewoon kunt instellen zoals je het wilt, ipv dat het je opgedrongen wordt.

    Mijn 360 staat standaard gewoon op engels, maar mensen met kinderen hebben dat ding wellicht op NLs staan, misschien wel mede omdat die spellen voor de koters dan in het Nederlands zijn, maar ze zullen zelf toch wel gewoon de games in het engels willen spelen, lijkt me...

    Net zoiets als filmpjes die je niet door kunt clicken: ik vind dat gewoon zeer slechte design-beslissingen.
     
  19. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 staat op Engels en ik heb een amerikaanse XBL account
     
  20. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox is niet eens op Nederlands te zetten?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina