1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kun je met die kaart van Avatar dan?
     
  2. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan dus helaas niet :mad:
     
  3. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Je zou kunnen proberen je Locale op Italie te zetten...maar ik denk dat de menus dan ook in het Italiaans zullen zijn.
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Kut Mediaoffer, spel komt morgen uit en dan verzenden ze hem pas. Stuur hem gewoon lekker vandaag op, dan is ie er ook pas morgen.
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, vraag ik me ook af. Op die kaart staat dat je hem moet activeren (zelfde als die AC2 content kaart), maar de Avatar code is invalid :eek:.

    Ik vind het best jammer dat het menu enzo in het Nederlands is, onze taal ziet er zo verschrikkelijk fout uit in games he :9. Het spel werkt beter dan AC1, alles lijkt vloeiender te gaan qua beweging. Ik ga me er eens goed mee vermaken de komende week (minimaal :9).
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    De kaart is goed voor een ingame armor item voor de game Avatar, dus logisch dat hij het nog niet doet want je hebt de game nodig en die is nog niet uit :)
     
  7. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan momenteel toch niks met mijn 360...
    Maar ik vroeg het mij gewoon af.
    Thanks.
     
  8. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game sinds vandaag binnen en ook gelijk even een paar uurtjes gespeeld.

    Mijn impressie is dat de game wel weer erg tof is. Het sfeertje zit er lekker in en het intro van het verhaal vind ik ook goed opgebouwd.

    Kleine spoiler (gaat niet over het verhaal)
    Ook wel tof dat de hidden blade nu gewoon een wapen is waar je ook close combat mee kunt uitvoeren. In AC 1 had je niet zo heel veel aan de hidden blade, maar nu dus wel.


    Wel vind ik dat de game behoorlijk last heeft van pop ups. Met name de voorwerpen die in de stad liggen (zoals paaltjes e.d.) worden erg laat geladen waardoor ze opeens tevoorschijn komen. Best jammer, hopelijk patchen ze dat er nog uit.

    Ook had ik in het begin van de game dat het free runnen niet echt lekker werkte. Vaak kwam Ezio met zijn voet door het dak heen, of bleef ie achter een richeltje hangen. Misschien dat het aan de kleding lag.

    Kortom; Deze game is, voor wat ik tot nog toe gezien heb, zeker het kopen waard. :)
     
  9. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    zet de game op de harde schijf dat scheelt zeker pop up, heb er zelf geen last van
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Zijn de menu's alleen in het Nederlands? Of kan je ook gewoon Engels kiezen? Anders had ik beter de PS3 versie kunnen nemen :+
     
  11. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de ruimte op mijn HDD had, had ik dat zeker gedaan. Helaas heb ik maar een 20 GB HDD.
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je local Nederlands is ingesteld, dan zijn alle menu's etc in het Nederlands.
    Als je je local naar Engels verandert is alles in het Engels.
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik vind het spel naast Batman Arkham Asylum helemaal top ! *)
     
  14. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zit ook een verwijzing naar Mario in (tenminste, vind ik)....moest ik toch wel even om lachen :)
    Tot nu toe vermaak ik me prima met het spel, loopt allemaal goed en ik kan weer lekker een beetje in de stad rondrennen.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zow even een paar uur gespeeld en moet zeggen, erg leuke game. Niet veel veranderd ten opzichte van deel 1. Tja andere missies en sidequests maar niets super vernieuwend.

    Verhaal een sfeer is echt goed, dus de game is echt het kopen waard. Vol grappen en sexueel getinte opmerkingen. Bijvoorbeeld zijn moeder, "als je je kop er eens wat vaker bij houd in plaats van te denken aan vagina's". Lol. En die muziekkanten die achter je aanrennen en muziek maken als een stel homo's.

    Wel last van popups, burgers en omgevingsdingentjes poppen soms best erg op. Animaties tussendoor in de filmpjes zijn ook niet het mooiste wat ik ooit heb gezien. En de gameplay is naast nieuwe side quests niets vernieuwend.

    Weinig echte vernieuwing maar zeker het kopen waard :) en wtf wie verzint er nou een quest om veren te verzamelen voor je half debiele broertje. :p
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, idd, dat stuk van zijn moeder is me ook opgevallen :+. Net ook mijn eerste aanvaring gehad met die muziekanten, een beetje geld gooien helpt gelukkig goed :D

    Ik heb verder ook geen last van die popups, heb het spel op mijn hd staan en het werkt tot nu toe helemaal zonder popups.
     
  17. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, dat is zeker een easter egg! :9
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Als je Assassins Creed 2 opstart heb je de keuze om de gesproken taal te kiezen, ik heb de eerste paar uur op engels gespeeld, en nu zojuist de gesproken taal op italiaans gezet, werkt perfect hoor, met engelse subs. Hoe kom je erbij dat dit niet werkt, Tweak?
     
  19. Hoefnagels

    Hoefnagels Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje (voor degene die al in de 2e stad
    Toscane
    zijn (geweest)
    in de 1e stad florence kan je op een gegeven moment bij die gebouwen zoeken naar zo'n geheim teken met je eagle vision. Daarna moet je wat opdrachten doen en daarna speel je een code/filmpje kwijt.
    maarre, bij een gebouw moet je na het vinden van dat teken 5 plaatjes bij elkaar zoeken die wat dingen hetzelfde hebben.
    Ik kan dit dus echt niet zien, hoe zit dit? wat zijn de overeenkomsten?
     
  20. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. Ik zal wel iets gemist hebben dan. Ik was in de veronderstelling dat dit niet kon. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina