1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben daar net geweest, dus ik denk dat ik weet welke je bedoelt.
    Ik heb er in de eerste stad ook al een of twee daarvan gehad, maar die waren redelijk simpel, moest je de appel op het plaatje zoeken.
    Ik heb nu ook plaatjes gehad waarbij je moet zorgen dat er een zwaard op het plaatje zit (staat in het rood CUT in een zin boven de plaatjes) en plaatjes waar een staf op moet staan (staat in het rood LEAN in een zin boven de plaatjes.)

    Hoop dat het helpt.
     
  2. Hoefnagels

    Hoefnagels Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    DANKU :cool:
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb hem ook naar me HD geïnstalleerd (heerlijk zo'n niet spinnende DVD in je tray, olee olee (3 maal rijmwaarde :cool:)). Maar bij mij popt er nog steeds dingen op. Zelf burgers die ineens ploep in beeld staan :). Maar goed het is niet super storend!
     
  4. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Figurine kan mij ook gestolen worden. Wat ik wel superslecht vind is dat ze ingame content Limited edition exclusive hebben gemaakt. Er zit kennelijk een exclusief level met unieke items in de White en Black edition die in de normale niet zit...althans dat staat op het doosje van de white edition. Dus ik heb de white edition maar gehaald. Het scheelt toch vrij weinig tot niks

    Edit...wth en in een keer blijkt dit een necro-response te zijn terwijl ik dacht dat echt op de laatste pagina van de thread zat lol
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Is de voice acting op z'n Italiaans beter? Vind het wel een tof idee!
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Het schijnt dat als je hem op Engels speelt je zat Italiaans gesproken hoort worden ;)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zal ooit wel eens als DLC uitkomen. In ieder geval, dat hoop ik. :+
     
  8. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er mischien ergens nog de black edition te koop? :p
     
  9. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox staat standaard op Engels, maar ik hoor gedeeltelijk Italiaans en Engels. Ik weet niet hoe dit is als je de game op Nederlands zet?

    Ik wil de game ieder geval niet in volledig Italiaans gaan spelen. Opzich wel grappig, maar liever gewoon Engels.
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hier heb ik geen last van pop-ups (game op de HD staan) en als je de stemmen op engels zet komt er ook nog genoeg italiaans voorbij. Met ondertiteling zie je zelfs de vertaling erbij ;)

    Dit is trouwens wel een leuk plaatje om assassin's creed 2 samen te vatten:

    [​IMG]
     
  11. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook maar even naar Engels veranderen. Alhoewel het druk (b?) om te "stoten" wel grappig is als je bij een paar dames van lichte zeden staat :+

    Verder erg tof spel, helaas maar half uurtje kunnen spelen. RSI + stage =(
     
  12. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond een half uurtje gespeeld. Is het normaal dat je nu nog maar 2 counter varianten heb qua vuisten? Heb er 1 dat je een knietje in z'n gezicht geeft en de ander is dat je hem een paar keer in de maag slaat en dan op het gezicht.
    En ik weet niet hoe je de aanval moet noemen waar je net moet slaan als de tegenstander net uithaalt. Maar die vond ik ook wel grappig dat je hem keihard op de neus slaat. Dan pakt je tegenstander z'n neus beet en maakt geluiden alsof hij aan het stikken is.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    + Zorro :eek: nou kan ik helemaal niet meer wachten
     
  14. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie de verbinding met Banjo Kazooie ook niet echt.
     
  15. DynaMite

    DynaMite Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    collect-a-thon
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Normaal had ik helemaal niets met het spel, en de eerste al helemaal niet. Maar ik ben erg onder de indruk van de setting en uitwerking daarvan, en de hoofdpersoon is ook nog echt erg cool!! Tenminste hij heeft een eigen persoonlijkheid, en dat mis ik te vaak in games de laatste tijd. En eindelijk een goed solo avontuur zonder van die lastige medereizigers, die tegen je kop aanzeuren als je weer eens iets niet goed doet ofzo, blijkbaar ben ik een beetje klaar met dat genre.

    Maar ik zag iets van dat je ook van die soort koerierbaantjes hebt, mijn vraag is of dat verplicht is allemaal of zijn dat zijde missies om geld te krijgen?
     
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Dat zijn side missions die optioneel zijn.
     
  18. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag ook even in een oogwink in het menu dat de hidden blades appart worden gerekent. Moet je deze dan ook appart vrijspelen?
     
  19. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het niet de bedoeling dat dit spel 20 November uit kwam? o_O
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    De 19e Sherlock :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina