1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit hier op me werk met zweettende handjes. Ik wil zo graag weer AC2 in me klauwen :mad:. Moet helaas nog tot 18.00 wachten.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    PS3 versus X360
    [yt]2AWJ4EXeuQY[/yt]
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    BTW tip voor mensen die moeite hebben om alle Glyphs te vinden of alle geheime tombes; je kunt in je database van locaties kijken en daar bij plaatjes van landmarks zien of er een oogje bij staat (Glyph) of een assassin tekentje (Tomb), dan kun je die locatie opzoeken, zulke locaties zijn donker grijs in je map en meest staat in de omschrijving waar hij dichtbij is, en dan de Glyph zoeken etc.

    Overigens ontgrendel je steeds meer gebied gedurende het spel, dus in het begin kun je niet alles vinden gelijk.
     
  4. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de glyph niet vinden die blijkbaar in de vila moet zitten. Heb het hele huis ondergespit met "Arendsogen" (stom nederlands).
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmm bedankt voor de tip man dit is wel handig. Kan je ook zien welke je wel en niet hebt gevonden.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wo check dat verschil. Soms zijn er ook gewoon andere personages op beide consoles. Vind de 360 er een stuk mooier uitzien. :eek:
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Super, bedankt :)
     
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Wanneer kan ik eindelijk nieuwe kleren/wapens kopen in dit spel? :9
     
  9. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de introductie kon ik al leren schouders en andere kleuren pak kopen.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    True, maar het is niet zo overdreven als in dat filmpje getoont. Je ziet heel duidelijk dat de dagdelen verschillend zijn. Bij de 360 versie loopt Ezio in de zon en bij de PS3 versie is het schemerig. Ja, duh.....

    Maar ik ga hem toch omruilen :)
     
  11. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je eigenlijk die kerkers vinden?
     
  12. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij zit op het dak. :+
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wauw, wat een baas achtige game is het toch. Was net ondergronds gegaan bij een missie en dat stuk was echt awesome. Mijn dorp heb ik ook al bijna helemaal verbouwd, nog 3 dingen dacht ik. Schiet al op en geld blijft binnen stromen. :cool:

    Toscane is ook awesome trouwens, beter dan The Kingdom van AC1 in ieder geval.
     
  14. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Zwaar jaloers op iedereen die hem al heeft.. Ik zal moeten wachten tot de kerstvakantie denk ik, als ik voor die tijd nog geld heb haal ik toch eerst cod. Maar opzich heb ik hier meer zin in. T klinkt gek dat ik dan toch eerst voor cod kies maar ik vind t altijd chill om met vrienden te ouwehoeren op live en dat gaat niet nu zij cod spelen en ik iets anders...
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Gisteren dat stuk met:
    Die koets gedaan, als je met Da Vinci naar Venetie gaat. Was echt lachen om te doen man, lekker slingeren met die koets :D. Daarna, als je uit de Animus wordt gehaald, die 'hallucinaties' van Altair zijn ook erg strak om mee te maken.
    (Als je verder bent dan blok 6 is het niet echt een spoiler meer :9)



    Vind het verhaal erg leuk om te volgen, ik lees, in tegenstelling tot veel andere games, zelfs de brieven/info over mensen in de database :)
     
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik moet schilderijen selecteren met de tekst ''Met hun kracht maaiden ze hun vijand neer'' Ik zie dan afbeeldingen van diverse schilderijen, ik moet er dan 5 selecteren, maar geen idee welke 5. Welke moet ik aanklikken?
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vind de muziek wel lame trouwens. In deel 1 had je bij gevechten en achtervolgingen toffe achtergrond muziek. Net was ik bezig met een assassination en dan hoor je een vrolijk deuntje. Past er niet echt bij. :+
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat stuk vond ik spooky :9
     
  19. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Wooh vette game! Ik vind alleen de cutscene graphics best matig. Die ogen van poppetjes puilen zowat uit enzo en ook als je gewoon loopt gaan van die mannetjes soms trillen als je tegen ze aan loopt. Verder totnu echt heel vet gedaan.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die dubbele hidden blades zijn wel awesome gek. Liep rond in Florence en toen kwam ik twee van die vervelende gasten met een gitaar tegen. Beide staan tegen over mij, selecteer mijn hidden blad en pats beide een hidden blade in hun gezicht, priceless. _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina