1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist ook zo ene vermoord,vervelend dat die zijn ;)
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut! Net 2 uur AC II gespeeld. Heeft ie niet opgeslagen! Dacht dat ie automatisch savede. Hij saved toch ook automatisch of moet ik op een bepaalde manier afsluiten??? Kak!
     
  3. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een uitroepteken midden in je scherm krijgt dan saved ie automatisch
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb al twee uur gespeeld en ben nu weer helemaal aan het begin! Wat is er fout gegaan dan?
    Mijn Xbox is wel weggeweest voor reparatie, misschien heeft dat er iets mee te maken...????
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat klopt niet idd. Ik heb m ook halverwege die eerste missie uitgezet om de local te veranderen (kut nederlands :+) en hij ging gewoon verder waar ik gebleven was. Misschien ff je cache schoonmaken?
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx, hij saved weer. Hopen dat ie blijft saven. :)
    Nu weer opneiuw beginnen :mad:
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dope, mijn stad helemaal geupgrade. Game is echt awesome, zonder twijfel mijn GOTY van dit jaar. _O_ En een speer als wapen is echt huge! Die combos die je daar mee kan maken zijn echt ziek. Zien er echt zo ziek uit. _O_ Assassin Tombs verkennen is ook erg tof, voelt echt aan als een betere Prince Of Persia. Nog 3 te gaan tot ik die toffe armor krijg.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2009
  8. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Holy moley! Dit is een schoolvoorbeeld van alle fouten fixen van het eerste deel. Wat een spel! De start was wat langzaam, maar ik zit er nu helemaal in hoor.

    Paar dingen die me opvallen:
    - die glyph puzzels zijn geniaal! Erg Dan Brown / Conspiracy Theory / Mystiek allemaal. Geweldig abstract en vol met referenties naar historische zaken. Vooral die code-wielen zijn tricky en goed bedacht.
    - de keuze om het verhaal meer lineair te maken werkt enorm in het voordeel. Niet meer al die herhalende handelingen uitvoeren, maar het spel laten bepalen wanneer je wat moet doen. Zorgt voor een gevoel van meer variatie en maakt het vriendelijker om te spelen. De sidequests doen de rest wel.
    - Ben toch al aardig wat uren verder en zit nu pas in Venetiƫ. Volgens mij is het best wel een groot spel!
    - de collectibles zijn dit keer tenminste nuttig!!! Let's search for treasure :)
    - Meer wapens en gadgets. En Sledge Hammers, hahaha.
    - Al die achtergrond info over gebouwen, personen etc geven het geheel net dat beetje extra authenticiteit.

    Het is geen perfect spel... De controls voelen af en toe een beetje losjes, soms doet Enzio dingen die je niet helemaal bedoeld had. Het vechten is erg makkelijk, je krijgt al gauw veel hitpoints en die stad heb je ook zo opgebouwd (dat had wat meer spaartijd mogen kosten).
    Maar het is zo veel beter dan deeltje 1. Ik las ergens een recensie dat deel 1 nu meer leek op een veredelde tech demo, en daar kan ik 100% mee in komen.
    Toppertje!
     
  9. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Laat maar heb het al 8)
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2009
  10. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij hoe ik vijanden kan bespringen (met hidden blade) uit het niets?
    Is dat een upgrade of doe ik iets verkeerd?
    Ik Lock-On > RT > X.
    Dat is 'em toch?
     
  11. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    De lock-on moet niet noodzakelijk want van zodra die persoon je opmerkt neem je de vechthouding aan tegenover hem. Maar timing is belangrijk, je moet dichter bij de persoon staan dan in de eerste AC... Van bovenaf is het veel gemakkelijker, dan is het gewoon de vijand locken en dan x.
    Hopelijk hebje hier wat aan ^^
     
  12. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar hervul ik... (Venetie spoilers)
    M'n hidden gun, smoke bombs, etc etc? :/
     
  13. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Gewoon doodde mensen beroven, dan krijg je soms toch ook smoke en zo erbij? :eek:
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Is niet echt een spoiler hoor, maar de meeste dingen haal je bij de blacksmith(hamertje op je map), poison haal je bij een "arts"/medic. Had je zelf ook wel kunnen vinden :emo:



    Hidden blade wel geselecteerd? als je dan iemand selecteerd en dan RT indrukt staat er assassinate rechtsboven in beeld als het goed is bij de X knop.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2009
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik ga ervanuit dat de gun bij de smit te hervullen is, de smokebombs iig wel.

    Ah, te laat :9

    @Hierboven, misschien weten mensen nog niet wat er allemaal in het spel zit, en willen ze het ook niet weten voordat ze de items krijgen :9.

    Maar nee, die spoiler is eigenlijk niet helemaal nodig.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2009
  16. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Wie zijn die gitaar gastjes die altijd naar je toe komen rennen? Wat hebben die voor nut ofzo? :eek:
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Niks, irriteren. Ik gooi altijd maar wat geld als ze aankomen dan gaan ze wel weg. Of ze krijgen gewoon mijn hidden blade in hun gezicht. :cool:
     
  18. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen maar positieve reacties en reviews gelezen.

    Dus ook maar ff besteld bij Gamehubs voor 36 euro incl verzending:)
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat zijn zeg maar de bedelaars die in deel 1 zaten, alleen trekken deze gasten niet aan je :9
     
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bevalt mensen deze game tegenover deel 1? Ik vond deel 1 opzich wel vet alleen wel snel saai worden / weinig te doen. Biedt Assassins Creed de vernieuwing die ze beloofde of valt het tegen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina