1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna 1000/1000 moet nog 3 achievements:
    de 20 glyps
    100 feathers
    en de abbitoire cape in elke stad laten zien. En die krijg je pas als je 100 feathers heb gehaald. Ik moet wel zeggen dat ik het een spectaculair einde vond.
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een game :D.

    Het verhaal is echt heel goed in elkaar gezet, met erg boeiende personages.

    Game of the year samen met MW2!
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoe lang waren jullie ongeveer bezig van begin tot eind?
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk 20 uur.
     
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah staat dat ergens in de stats? Weet het namelijk niet uit me hoofd. Maar als degene boven me het in 20 uur heeft gedaan dan heb ik het ook wel zo lang gedaan volgens mij. Maar probeer nu echt 100% te halen in het spel. Dus alle moord activiteiten doen, alle punten beklimmen, stad op 100% krijgen, alle zijmissies etc.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Niet slecht :b: misschien toch ff halen binnenkort
     
  7. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    De progressie in je karakter en de mensen om je heen hield me aan dit spel vast. Echt geweldig is het.
     
  8. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel uitgespeeld. 67% completion, 16.5 uur op de klok. Supervet spel.
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik denk, dat als je rustig aan doet, het spel zo rond de 16/17 uur duurt, de main story in ieder geval. Ik zie veel mensen rond deze tijd eindigen, en ik zelf heb er ook 16 uur nog wat over gedaan :9
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind de steden niet zo heel veel sfeer hebben. ACI was veel vetter qua sfeer vind ik eigenlijk. Wel vind ik de game zelf veel interessanter om te spelen. Veel beter verhaal en veel meer afwisseling.

    In ACI had ik nogal de neiging om op een gegeven moment zo snel mogelijk de assassins uit te voeren, zodra het dus kon. Grafisch vind ik hem okay, maar niet meer zo uitmuntend als dat ik deeltje 1 vond. We zijn nu gewoon 2 jaar verder, en ik vind deze eigenlijk exact hetzelfde qua graphics dan. Ik heb zelfs meer last van pop-up, dat is wel jammer.

    Eerst had ik de PS3 versie en nu de 360 versie. Ik dacht dat die versie minder pop-up had, maar dat is helemaal niet zo. Ik heb daar eigenlijk echt een schurfthekel aan. Maar daar kijk ik inmiddels wel doorheen, de game is gewoon te vet.
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Goh, dat zoveel hem al uitgespeeld hebben. Ik ben sinds vrijdagavond bezig en ik heb net de eerste 5 sequences klaar. Ik ren dan ook niet van missie naar missie. Soms kan ik uren gewoon rondlopen en in de stad opgaan. Voor de mensen die zeggen dat de steden weinig tot geen sfeer hebben moeten maar gewoon eens rustig rond gaan lopen. Er zijn té veel kleine details die deze steden zoveel beter maken als deel 1.

    Geweldige game, en zeker het wachten waard!
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem nog niet uigespeeld, ik ben uren aan het rondhobbelen. En ik vind echt dat de steden in AC I gewoon meer hebben dan de steden in AC II. Ik vind dat de steden in AC II wel vet gedaan zijn, maar AC I deed meer met me qua steden.

    Kan ook komen omdat het allemaal nieuw was toen, maar het overdondert me eigenlijk niet echt zoals deel 1 dat deed. Bij 1 viel mijn bek open toen ik de eerste stad inging en een uitkijkpost synchroniseerde. Dat was nu niet meer zo.
     
  13. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor veel mensen over een mindere sfeer....maar hoe moet ik dat zien dan? Een stad als Venetie is toch bijna geweldig om te zien, hebben ze het dan zo verpest door de stad dood te doen aanvoelen?! Ik hoop het niet toch....?
     
  14. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een geweldige sfeer tegenover 1. Deel 1 vond ik heel zomber met al die kleuren etc. Wat ik dan weer wel goed vond in deel 1 was het geluid op de achtergrond. Dat een guard weer iemand de huid vol scheld etc. Maar het leukste stuk in deel 2 qua sfeer vond ik wel het feest met al die maskers.
     
  15. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vermoed dat het idd komt doordat het niet meer nieuw is... Prop anders AC1 nog eens in je 360, ben benieuwd hoe die de tand des tijds heeft doorstaan, zeg maar.

    Ik vond dat de steden juist beter tot leven zijn gebracht. Er lopen veel meer verschillende soorten mensen (kunstenaars, schoonmakers, kooplieden) en de achtergrondinfo over personages en gebouwen geven je meer kennis over waar je nu precies bent.
     
  16. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je nog met het vliegtuigje kan vliegen nadat je het spel heb uitgespeeld? :p
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  17. Schillie

    Schillie Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey hallo weet iemand hier de oplossing van?

    In hun handen steunen de wijzen op hun kracht

    Snap er niks van iets met hun handen ofzo????
     
  18. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    De plaatjes selecteren waar men een staf draagt.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat Nederlands is echt te vervelend. Ben blij dat ik hem op Engels heb gezet!
     
  20. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag gister wel een typfout in de nederlandse versie. Ben vergetten wat de fout precies was. Maar ik weet wel dat het in 1 van de laatste scenes gebeurt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina