Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Buiten het dorpje ergens bij een huisje.
     
  2. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die alle 6 de zegels in hun kelder hebben:
    het pantser van altair had ik aan en kocht wetland ivory paint uit toscane (geloof ik) geeft achievement perfect harmony
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Staat toch zelfs op de kaart waar je die kan vinden of bedoel je wat anders?
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Klopt, het is dan wel allemaal perfect nagemaakt, maar ze missen toch de "feel" die de steden in AC1 wel hadden, ook al zijn de straten levendiger.
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Buiten dat stadje ligt er nog een, als je de poort uit gaat naar rechts, en dan in een soort boerderijtje
     
  6. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik in de duomo?
     
  7. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje ben nu die stad van de vila aan het opknappen. maar kun je die vila zelf ook opknappen?
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat komt met de renovaties van winkels/gebouwen mee, na een tijdje zal je villa er ook weer goed uit zien :) (geen planken meer voor de ramen enzo :9)
     
  9. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens, alles draaide ook om het katholieke geloof in die tijd, en dat mis ik in de game, ik hoor en zie helemaal niets kerkelijks, wel volop kerktorens, maar geen klok- carrillongeluid, geen choirgeluid wat een dergelijke game nog meer realistischer kan maken. geen processie gezien, al ben nog wel in het begin van die game, dus wie weet komt het nog. En inderdaad had deel 1 voor mij meer passie van dit alles en had een realistische touch.
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Sfeer mis ik persoonlijk niet echt, wel vind ik precies dat alles er iets te netjes bijligt..

    Ps; verkopen al die blacksmiths in eenzelfde stad eigenlijk dezelfde spullen of niet?

    Edit: Ps 2; het is precies ook nietmeer mogelijk om over de map te fast-travellen naar een andere locatie zoals je villa?
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  11. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    moet je op je kaart kijken naar 2 pijltjes in tegenovergestelde richting, zo kan je travellen, of er andere manier is weet ik niet.
     
  12. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wel dat mensen soms wat sfeer te tekort komen in sommige levels.
    Het voelt anders aan dan voorheen... Waarom weet ik niet, maar het is anders. Assassin's 1 had mysterieuzere atmosfeer.
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Wat is deze game zóveel beter dan zijn voorganger en zelfs van deel 1 heb ik optimaal genoten ondanks de herhaling. Het verhaal zit tot nu toe uitstekend in elkaar. Hoewel ik nog maar 3 uurtjes heb gespeeld en net in het 2e stadje zit, vind ik het echt briljant goed in elkaar zitten. Ze hebben echt naar de kritiek geluisterd. Hoewel ik later misschien wel de herhaling weer merk, vind ik nu wel dat er veel meer variatie is.

    Game van het jaar? Het zal moeilijk worden met CoD - MW2. Maar deze staat zeker op de lijst van kandidaten.
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Jah, alle shops verkopen hetzelfde in elke stad (op kunstenaars na, die verkopen natuurlijk verschillende schatkaarten).

    Je kan snel reizen via de pijltjes (<=>) op je map, dat is gewoon zo'n kraampje. Praat tegen de verkoper en hij gooit je naar de plek van bestemming (tegen betaling :9).
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja maar ook die gasten die altijd stonden te schreeuwen in AC1 over King Richard, Saladin en de kruistochten. Maakte het allemaal veel echter.

    AC2 is op zowat alles beter dan deel 1, behalve de steden, sfeer en assassinations. Die vind ik maar tegenvallen in dit deel.
     
  16. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je dan ff je geluid aanzetten want er staan wel degelijk heralds in de stad... vaak zeiken ze over Ezio als 'ie berucht is maar ze lopen ook vaak te brullen over andere dingen
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik neem aan dat als ik een wapen van de grond oppik/swap ik mijn oorspronkelijke wapen gewoon in de plaats daarvan op de grond drop. Nu is er een manier om de stats van beide wapens te vergelijken? Ergens in het menu ofzo?
    Bij een blacksmith en in je villa lukt dat natuurlijk, maar ook als je gewoon ergens in een gevecht belandt?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wapens die je oppakt van vijanden kan je niet bewaren. Zodra Ezio hard gaat rennen gooit hij ze bijvoorbeeld weg.
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik snap het nog steeds niet! :+

    Ik vind de sfeer vele malen beter neergezet in de nieuwe steden. Alles klopt gewoon! Bij AC1 vond ik alles teveel op elkaar lijken.
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    niet waar, je krijgt de achievement als je wetland ivory en wetland ebony koopt in romagna,dacht ik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina