1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het boeit niet echt waar je hem koop, die achievement krijg je zoiezo als je die 2 kleurtjes koopt... Achie staat ook gewoon netjes in de lijst hoor :)
     
  2. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    al 64 van de 100 veertjes verzameld. Ben bijna bij de 1000/1000 in minder dan een week.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Bedankt, zal er zo naar kijken. ;)
     
  4. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Voegt het verzamelen van glyphs wat toe aan het verhaal? Of staat het los ervan? Graag een ja of nee antwoord :p
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Er is echt veel te doen trouwens. Hele vette game eigenlijk. Ik speel ook alle zijmissies enzo, ik heb het er maar druk mee allemaal. Het kleine RPG element in de game doet het spel goed moet ik zeggen. Nu wil ik nog wel blijven doorspelen, heerlijke game.

    Ik word helemaal ziek van die gasten met die gitaar. Meestal smijt ik wat doekoes op de grond en als ik me echt kwaad heb gemaakt dan steek ik er eentje neer.
     
  6. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Steek ze altijd neer. En het is nog leuker als er 2 tegelijk komen. Wat ik ook wel mooi vind is als je iemand in z'n torso steekt je de bloedvlek ziet uitbreiden in z'n kleren.
     
  7. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik beuk ze altijd omver, dan laten ze hun gitaar vallen en rennen ze weg. :)
     
  8. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker in die missies dat je iemand langzaam moet achter volgen. Dan zijn die gitaar spelers bloed irritant.
     
  9. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Shit, ben alle steden en dorpen afgegaan en kom maar op 91 veren.. moet ik weer alles terug af gaan om te rechecken :eek:
     
  10. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles?! Ben je gek? :p
    Start > DNA > Feathers en dan zie je waar je nog feathers mist.
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij kan je die memory sequences achteraf niet meer opnieuw spelen? Tenminste ik kan het nergens vinden. :confused:
     
  12. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook niet. Jammer genoeg.
    Zou graag weer met die vlieg machine vliegen.
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok, beetje een vreemde keuze om dat weg te laten. Ik vind het een leuk spel, maar ben niet van plan om 'm elke keer opnieuw te spelen. Fijn dat je alleen maar een autosave hebt. :x Ach, zal ongetwijfeld iets met DLC te maken hebben. :+
     
  14. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af wat ze daar in gaan doen. Ik had al voorgesteld dat het zich gaat afspelen in die sprong van 11 jaar. Maar dat word al opgevuld in de ds versie.
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik kwam er wel achter dat je via de DNA line sidequests overnieuw kan doen, dus heb je dat al geprobeerd met die main verhaal lijn?
     
  16. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game zelf nog niet. Is het mogelijk om de spelwereld, indien uitgespeeld, weer in te gaan? Zodat je bijvoorbeeld lekker rond kan rennen/moorden etc.
     
  17. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup heb al meerdere malen geklikt op de main hoofdline. Maar er gebeurt niks. Je kan hoogstens de informatie bekijken wat er zich heeft afgespeeld. Ook handig...

    @Alé: Ja dat kan.
     
  18. YoshiNL

    YoshiNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen hoe je precies in toscane ben beland?
    Ik heb een vriend namelijk een paar missies laten spelen, terwijl ik er niet bij was. En nu heb ik het gevoel dat ik het halve verhaal mis.
     
  19. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Help ik zit vast. Ben nu op die boot gestapt naar venetie. Nu ben ik uit de hele wereld en terug in de tijd van nu. Na wat dingen te hebben gedaan kom ik opeens in een soort van wereld maar lig niet in dat ding. Ik moet achter iemand aanrennen die in een toren gaat. Nu moet ik die toren beklimmen hoe doe je dit word er gek van. Help
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    :lol:
    Heb daar ook een halfuur vastgezeten.
    Gewoon naar boven klimmen op die toren, dan via dat randje op die uitstekende 'paal' springen, gewoon blijven proberen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina