1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is wel zo, nadat je dat gedaan hebt kun je precies zien waar je bepaalde side missies kunt vinden enzo. Over side missies gesproken trouwens; zouden er niet 15 verschillende side missies zijn? Tot nu toe heb ik in het begin een paar gehad dat je een vreemdgaande man even moet beaten, en nu heb ik assassin missies. De rest komt dan zeker nog?
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Anyone?
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zow game is rond veren zoeken met guide is goed te doen dacht echt wat een kut achievo maar koste me maar iets van 4 uur :)
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    OMG net uitgespeeld, wat een einde zeg. Zoals RVDV al zei. Deel III GIVE!!!!!!!
     
  5. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik ook net uitgespeeld. Het is wel een beetje laat ondertussen :eek: Ik wist dat het niet lang meer kon duren dus even gepusht tot het einde. Hij was echt goed :) Op een of andere manier blijf je wel een beetje hangen in dat wereldje. Dat had ik ook al met deel 1 en met Mass Effect.

    Ik ben geen achievementhunter, maar ik hoef er nog maar een paar. Wat veertjes, paar beeldjes en tien man in een gevecht afmaken.
     
  6. Genyus

    Genyus Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Geniaal, Fedex besloot om het toch nog maar even te proberen en was er toen wel. Heb hem net gevonden en ga hem morgen spelen, kan niet wachten! :D
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat ze dus zeggen in die reviews klopt wel? Dat het een behoorlijk lange game is, de story mode excl. de side missies?
     
  8. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, en met de side-missies erbij krijg je een eeeeeenorm lange game ;)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Geen idee, zit er geen code bij je Black Edition. Volgens mij bedoelen ze gewoon dat beeldje die een zwarte pak aanheeft. Je hebt wel een zwarte pak in de game, maar daar moet je een aantal dingen voor doen.

    Ja, is wel een toffe lange rit. Was zelf pas na 19 uur klaar dacht ik. En heb nog heel veel te doen. :cool:
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Ik wil hem juist snel uitspelen want heb gister ook L4D2 binnen gekregen en er wordt ook nog van me verwacht dat ik af en toe eens MW2 kom doen dus het streven is AC2 dit weekend uitspelen :+
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.864
    Leuk Bevonden:
    9.249
    iemand tips voor de zand in de ogen achievement, die mannetje blijven maar aanvallen..
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je het gedaan? Heb je gewoon tijdens het spelen al feathers lopen verzamelen en dan vervolgens de laatsten met de guide gevonden of heb je de guide voor alle feathers gebruikt? Want dan laat ik ze nu wel gewoon liggen.
     
  13. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    San marco plein, lok een heel aantal guards, gooi een rookbom en begin dan met zand te gooien. Je kan ook van die huurlingen/vechtersbazen inhuren en die het gevecht laten opknappen terwijl jij zand aan het gooien bent
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik had al iets van 46 veren aan het einde van me game. Alleen je weet niet welke veren je hebt als je naar een guide kijkt, dus je moet nog alle 100 plekken af. Soms denk je zeker te weten. Ja die heb ik al, maar dan ga je kijken en dan zat er nog een veer. Maar 100 plekken is goed te doen.

    PS deze guide had ik gebruikt:
    http://www.gamesradar.com/f/assassi...-treasure-chests-guide/a-20091118131317820094
     
  15. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe krijg je dat eigelijk met dat zand?
    want heb hem uitgespeeld maar niks gehad met zand:confused:
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gisterenavond binnen gekregen, vanavond na het werken maar even spelen. En ik hou van Gamesradar, ze hadden met GTA IV ook al twee hele goede guides voor de Stunt Jumps & Pigeons. Wel minder dat er dit keer geen video bij zit, blijft af en toe alsnog zoeken :+. Want met video zou je die man gewoon kunnen volgen (zo deed ik het bij Crackdown met die groene Orbs, wel via youtube maar alsnog).
     
  17. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zandgooien moet je eerst leren in dat kleine arenatje voor je villa..
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2009
  18. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Het handigste is om in een hoekje te gaan staan met voldoende guards om je heen. Dan gewoon hopen dat je je zand kan gooien voor ze aanvallen. Als je in een hoek staat heb je ze allemaal in een richting en gooi dus zand op allemaal :)
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan laat ik ze nu wel liggen als ik alsnog die 100 plekken af moet straks. Thx voor de link. :thumbs:
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb nu alle Project 16's dingetjes gevonden, straks met een guide maar dat voltooien. Vanmiddag eventueel de plaatsen van de veren uitprinten en daar aan beginnen. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina