1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb AC2 nu even uitgeleend totdat er een gedetailleerde venetie map op het internet is.
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik snap persoonlijk niet waarvoor je die gedetailleerde map nodig hebt hoor, die veren zijn op een enkeling na makkelijk te vinden. Ik zelf heb een map gebruikt (en dat is nu al een week terug) waar de veren op de map aanklikbaar waren zodat je een afbeelding zag(en zelfs dat heb ik maar een enkele keer moeten gebruiken). Videos heb je voor zoiets niet nodig :9
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2009
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gedetaileerde map van wat? voor veren en glymps is die er toch al?
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Jah, maar WesleyRBK gebruikte er eentje met videos volgens mij, vandaar :D
     
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist ;)
    Maar ze hebben zojuist het venetie gedeelte toegevoegd:
    http://achievementhunter.com/games/guides/ac2/
    Maar was sowieso al een klein beetje uitgekeken op ac2 dus nu even de andere games spelen die bij mij in de wachtrij staan.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe hebben jullie deze achievie gehaald:
    Opzich moet het wel lukken met normale guards, maar ik vind nergens 10 guards. San Marco Plein lukt het me ook moeilijk om er 10 te vinden zonder te vluchten/hun vluchten :+.
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, ik snap je. Die van mij ligt ook even aan de kant, na een paar weekjes even de side missies doen en later nog een keer uitspelen met Italiaans gesproken taal :)

    Ik heb hem met rookbommen gehaald :) Eerst 10 guards verzamelen (ze raken je toch niet), daarna een rookbom neergegooit en toen met de hidden blades mensen neersteken :). Soms heb je er 2 tegelijk, per rookbom moet je er wel 3/4 kunnen hebben, en je hebt er 3 in totaal dus dat komt wel goed!
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2009
  8. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ze allemaal counteren is ook redelijk makkelijk :p. De achievement kwam plotseling langs zonder de intentie om hem te halen. Wist niet eens dat hij er was.
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij sequence 10.. tof dat ik dan nog 4 moet, maar is het waar dat 12 en 13 helemaal niet in het spel zitten?
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, dat is waar.
     
  11. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het zit in de DS versie of het word dlc.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik gok dat 12 en 13 een DLC wordt :)
     
  13. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat worden dan 2 dlc's. Kan je verwachten van die geldwolven :p.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb even hulp nodig bij nog 3 van die Project 16's dingetjes. Het gaat om die verschuivende puzzels. Ik gebruik deze site ervoor. Ik moet nog Torri Dei Salvucci, Monte Oliveto Maggiore en die van Gilda Dei Ladri Di Venezia. Alleen bij die staat weinig wat ik kan gebruiken. Ik zie het gewoon totaal niet in die puzzels, ik heb tips nodig zoals: Grootste ring 2x naar rechts, die andere ring 3x naar links enzovoorts. Iemand andere walkthrough waar het er wel goed instaat? :+ Heb het al.

    Echt een geweldige counter net. Had geen wapen geselecteerd en mijn tegenstander kwam aanvallen. Ezio trekt het wapen uit zijn hand, schopt op zijn knie en je ziet zijn hele knie in elkaar zakken. Echt tof. _O_
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2009
  15. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ik moet in florence en venetie een kaart halen voor die achievement maar krijg hem maar niet? moet hem ergens kopen bij zoon icoon met penseel? hoe heet die map precies?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Buy a Painting from Florence and Venice bedoel je zeker. Gewoon een schilderij in Florence en een in Venetiƫ kopen, dat is het. :+
     
  17. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die icoontjes die een penseel erop hebben.
     
  18. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 21 van de 22 wapens, maar ik heb ze allemaal al van de smid. Wat is de 22e? Die van altair heb ik al.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Misschien die wapen die je krijgt als je 50 veren hebt gevonden?
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    inderdaad is het wapen na 50 veren, dan zegt je oom Mario, hey menneke ga eens naar een blacksmith ik heb daar en leuk wapen voor je laten maken. Als je nu gaat naar de blacksmith dan is er een wapen bij gekomen. Een hamer voor iets van 30.000 florijnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina