Helemaal mee eens, ze hebben het veel te makkelijk gemaakt.
Jammer genoeg is het het niet waard om tactieken te verzinnen en je missies uit te plannen. Als er een groepje guards voor een ingang staat denk je niet:
' shit wtf moet ik nou weer doen om daar doorheen te komen'
maar:
'oja even snel een dubbelkill met mijn hiddenblades maken en doorlopen'
Ik vind dat je in een game als deze net zo makkelijk te killen moet zijn als de guards.. Daar draait het nou juist om in zo'n spel, om alles met stealth en behendigheid te kunnen voltooien. Omdat hier helemaal geen sprake van is verpest dat een beetje het hele concept van het spel
Ik heb me de eerste 50% van het spel dan ook beter vermaakt dan de tweede helft..
Ze hadden gewoon een heel simpele oplossing kunnen bedenken door moeilijkheidgraden in het spel toe te voegen. Zoals de game nu is, staat hij op easy. Als hij op hard stond zou het spel zo veel vetter zijn, maargoed..
Klik om te vergroten...