1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat is mijn enigste minpunt aan AC2. De assassinations zijn niet zo boeiend als in deel 1. Er zit inderdaad geen tactiek meer in en de assassinations zijn niet zo tof als in deel 1.

    Zo, nog 35 veren in Venetië en dan ben ik klaar. Gaat aardig snel. :cool:
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, dat ben ik wel met je eens, maar in AC 1 is het allemaal weer zo eentonig vergeleken met AC 2 :9
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Bij de eerste puzzel kom ik al niet verder :+ Ik lig nu de hele tijd te klooien met die 5 schilderijen die een core similarity zouden hebben die je moet uitkiezen.
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Dit was het volgens mij:

    Volgens mij moet je appeltjes zoeken of ronde vormen.
     
  5. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal mee eens, ze hebben het veel te makkelijk gemaakt.
    Jammer genoeg is het het niet waard om tactieken te verzinnen en je missies uit te plannen. Als er een groepje guards voor een ingang staat denk je niet:
    ' shit wtf moet ik nou weer doen om daar doorheen te komen'
    maar:
    'oja even snel een dubbelkill met mijn hiddenblades maken en doorlopen'

    Ik vind dat je in een game als deze net zo makkelijk te killen moet zijn als de guards.. Daar draait het nou juist om in zo'n spel, om alles met stealth en behendigheid te kunnen voltooien. Omdat hier helemaal geen sprake van is verpest dat een beetje het hele concept van het spel o_O

    Ik heb me de eerste 50% van het spel dan ook beter vermaakt dan de tweede helft..

    Ze hadden gewoon een heel simpele oplossing kunnen bedenken door moeilijkheidgraden in het spel toe te voegen. Zoals de game nu is, staat hij op easy. Als hij op hard stond zou het spel zo veel vetter zijn, maargoed..
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het wel prima zo. Voor mij hoeft het niet moeilijk te zijn. Persoonlijk haal ik daar weinig lol uit, om iedere keer dood te gaan en dan weer een andere tactiek te moeten bedenken. Want dat is toch onzin? Als je een speciale tactiek wil gebruiken kan dat toch ook gewoon. Het is maar hoe je het zelf maakt, er zijn zat mogelijkheden.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt wel, maar soms kan je je ook een beetje inleven in je rol. Als ik veel guards zie staan dan ga ik er niet op af rennen Rambo-style, dat is lame. Moet wel op de Assassin-manier. :+ Maar goed, die Rambo-style moet natuurlijk niet mogelijk zijn.

    Verder is de moeilijkheidsgraad idd een beetje jammer, al vind ik dat deze game daar niet echt om gaat. Meer om de prachtige omgeving/steden en wat je daar allemaal kan doen en het meeslepende verhaal.
     
  8. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    London, Parijs, Berlijn en Moscow

    ben wel sprakeloos hoor, Venetie is zo mooi gemaakt. Ben nog in het 1e gedeelte van Venetie, lv7 of zo. Ik geniet echt van de omgeving. Gameplay is vrij easy, maar wel lekker. ik pak alle moordopdrachten aan. De hoofdopdrachten zijn jammergenoeg te easy, AC1 was pittiger. Dat 'monopoly'gebeuren is een leuke toevoeging in AC2. ik verdien nu 12000 florijnen per 20 min. weet niet wat ik er allemaal mee kan doen, heb alles al gekocht, 90.000 florijnen staan klaar om uitgegeven te worden. Geldkistjes pak al niet meer.

    Stiekum fantaseer ik over AC3 met als omgevingen oud London en Parijs en Berlijn en het koude Moscow in de jaren 1920/30/40 , lijkt me wel gaaf om daar de assassinheld uit te hangen. Tenslotte heeft die periode een flinke stempel op de mensheid gezet en het had voor de vrijheid van meningsuiting heel anders kunnen uitpakken. Zou wel gaaf zijn om de dictators (met name Hitler en zijn volgelingen (Himmler, Goering, Kaltenbrunner en Frick) uit die periode op een ACstyle uit te schakelen. Ik zie wel mogelijkheden....;) ideetje voor AC3? ben benieuwd
     
  9. hobytje112

    hobytje112 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    net uitgespeeld.
    vet spel, alleen valt er voor mij één ding zwaar tegen en dat is dat ze Rome beloven en je alleen de sixtijnse kapel te zien krijgt :mad:.

    Had graag t Colloseum of het Vaticaan beklommen etc etc.
    maar voor de rest een spannende en meeslepende story line die je aan het spelen hield.

    14 uur later had ik het spel uit, moet alleen nog wat kleine dingetjes doen heb voornamelijk de main story line gevolgd in de hoop zo snel mogelijk in Rome te komen.
     
  10. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    he gozer, zit daar een beetje spoilers uit te delen, niet zo cool hoor! sommige gasten zijn daar nog niet :mad:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    London in de tijd van Jack the Ripper lijkt me ook wel wat :) Met Isaac Newton in de rol die Da Vinci nu heeft. Lijkt me zowieso qua periode eentje die uitermate past in de verhaallijn van AC, Newton en zijn tijdgenoten worden in heel veel literatuur en films gelinkt aan de tempeliersorde
     
  12. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ze nog 1 x terug in de tijd gaan met AC3, en dan op de nieuwe generaties spelcomputers komen met een nieuwe AC met desmond in de hoofdrol als moderne assassin
     
  13. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk zit ik niet heel erg op het idee van een AC in de semi moderne tijd ( lees in de tijd dat pistolen zijn uitgevonden). Ik koop deze games vanwege die historische locaties en algehele setting. Als ik de moderne tijd wil koop ik wel Splinter Cell. Van mij mogen ze Rome , Ostia, Pompeï etc wel nemen in de Romeinse tijd. Het zou mijns inziens een vrij goed plot zijn voor een ACIII. Eigenlijk ben jij het die julius Caesar vermoord maar Brutus krijgt de credits/schuif je het in Brutus zijn schoenen. Noem maar op, aangezien ze bij de AC serie toch al een handje hebben van een Dan Brown achtige verdraaing van de geschiedenis dan mogen ze dat van mij wel eens in de Romeinse tijd doen.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is nu idd niet meer nodig, maar het kan wel. Er is vrijwel bijna altijd wel een manier om de moord onopgemerkt te doen.
    Ik vind ze alleen minder "bevredigend" als in deel 1. waar je in deel 1 na een moord echt het gevoel had ergens een punt achter gezet te hebben en verder lijkt te komen is dat nu niet echt het geval.
    Het was eerst echt een hoogtepunt.
     
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, als je in AC II onopgemerkt hoofdpersonen wilt vermoorden moet je wel erg goed zijn. Ik werd steeds gespot.
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Was deze al eens gepost? Een easter egg van een inktvis in een van de tombes, erg grappig! Voor meer info ff dubbelklikken op video zodat je op de youtube pagina komt waar het wordt uitgelegd. Het is in de Santa Maria Delle Visitazione tombe. De actie begint op 1:25

     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    lol wat zou te betekenen kunnen hebben?
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Einde van AC1 = Japans/Chinese tekens
    Inktvis Easteregg = In Japan/Azie eten ze inktvis/sushi

    Conclusie:
    ACIII speelt zich af in Japan..

    Was het maar zo makkelijk he :+
     
  19. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler over laatste tombe:
    Damn, net die laatste tombe gedaan. Wat een hel, ben er een uur mee bezig geweest! Die guard is ok, maar dat getimede springen is zwaar naar de klote.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2009
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    vond je? Ik persoonlijk vond ze allemaal erg makkelijk. Weg was best duidelijk toch!?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina