1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik vond ze redelijk te doen, maar heb wel lopen vloeken omdat de besturing soms gewoon te irritant is. Heb het dus ook enkele keren overnieuw moeten doen :9
     
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    75% van die tombes, en al helemaal de achtervolgingen komen gewoon neer op stick vooruit en RT indrukken :+
     
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Vond het wel altijd leuk om die tombes te doen!
     
  4. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, wat een waanzinnige, meesleepende game. Vele malen beter als het eerste deel.

    De aanpassingen in het vecht systeem, de tombes, de assassin opdrachten, zakkenrollen bij willekeurige personen, de dubbele hiddenblade :)

    Tot nu toe vind ik het vechten met het kleine zwaard het leukst, zeker als ie hem helemaal in zijn schedel propt.

    Nu opweg naar Venice, nog een paar winkels opgraden voor me poen en zo nu en dan een veertje oppikken.

    Heb heel het weekend MW2 niet meer aangeraakt.......;)
     
  5. hobytje112

    hobytje112 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar wat is er zo'n spoiler aan om zoiets te vermelden, ik vermeld alleen een locatie, niet wat er gaat gebeuren? ik bedoel jij wist ook toen je het spel kocht dat je in Firenze, Venetie en Roma zou komen?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nope, ik wist alleen van venetie (van screenshots)
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Wow wat was die laatste tombe in Venetie irritant zeg! :mad:
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, inderdaad. Ik heb me toch een aantal keer behoorlijk geërgerd aan de besturing.

    Volgens mij hebben ze op de PS3 een beta build uitgebracht, want ik heb de indruk dat deze meer bugs heeft dan de 360 versie. Hij loopt ook vast zodra je meer dan twee vijanden achter elkaar dood met de dual hidden blades. :x
     
  9. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat we in deel 3 vanuit een leap of faith een kill kunnen uitvoeren. Dat lijkt me echt vet :p.
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Jah lekker realistisch ook :D (niet dat de spring zelf als realistisch is) breek je toch echt wel je armen lijkt me!
     
  11. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel toegeven dat het erg vet is om een hidden blade te planten vanuit een leap of faith. Realisme was toch al ver te zoeken in assassin's creed.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Wat vind je allemaal onrealistisch dan qua spel omgeving naast de leap of faith?

    Verhaal niet meerekenden, maar puur de gameplay zelf?!
     
  13. denv

    denv Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Grrr, het lukt me maar niet om zand te gooien tijdens een gevecht.
    Ik heb de tutorial gedaan, het is me een paar keer gelukt om te gooien, maar vaak word je dan in elkaar gehakt terwijl je bukt om zand op te rapen. En nu, als ik X ingedrukt hou tijdens een gevecht (zonder wapens) dan gebeurt er niks. Heel soms begin ik te slaan, maar dat is ook niet de bedoeling.

    Iemand tips?
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik durf haast te garanderen dat je wel meer breekt dan je armen van een sprong in een hooiberg :D

    Rookbommen gebruiken, dan kunnen ze niks :). Het werkt idd wel even irritant, maar gewoon proberen!
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik twijfel of ik dit spel ga halen, vond het 1ste deel erg herhalend, het verhaal vond ik daarentegen wél vet!
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Behalve de erg beschaafde tegenstanders die netjes op hun beurt wachten als je hun vriendjes aan je zwaard rijgt en die je al kwijt zijn als je even achter een schoorsteen gaat staan niet zo heel erg veel eigenlijk :+

    Wat mij betreft is het voornamelijk de AI die nog niet helemaal wil meewerken om de illusie in stand te houden. Ik kan er prima in geloven dat Ezio een superatleet is en ook nog een behoorlijk potje ass kicked maar het gedrag van de vijanden haalt me regelmatig uit het spel.

    Ik vind het spel dan ook op zijn best in bijvoorbeld die missie dat je

    de daken vrij moet maken van wachters voordat je met Da Vinci's vliegmachine de Dolce moet gaan redden. Je bent dan lekker in het donker aan het klimmen en klauteren door een stille stad die prachtig door de maan verlicht wordt. Er is zo weinig volk op de been dat je makkelijk je doelwitten ongezien kunt knifen of van het dak kunt trekken waardoor de illusie helemaal heel blijft :)

    Al vind ik het ook wel iets waar je zelf aan me kunt werken. De game is nu eenmaal niet zo moeilijk dat je echt gedwongen wordt voorzichtig te spelen want je kunt je toch altijd wel met bruut geweld er doorheen werken. Maar als je zelf een beetje gaat role-playen en bijvoorbeeld van je kills de lichamen weg gaat werken in hooibergen of in de kanalen van Venetie wordt het allemaal nog wat geloofwaardiger.
     
  17. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0

    Leonardo's zijn vliegmachine: Op een honderd meter hoogte nog steeds omhoog geblazen worden door de hete lucht. En sowieso kan hete lucht je niet zo hard omhoog duwen met zo'n klein oppervlakte.
    Je van het hoogste punt van de toren laten vallen en dan nog op het laatste moment een grippel vast pakken.
    Wil ook o.a de eagle eye, pistool maar dat valt waarschijnlijk onder het verhaal.

    Die schieten er nu zo'n beetje in.
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Mensen die nu nog steeds twijfelen.... ;)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Punt gemaakt. :+
     
  20. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik begreep vrij weinig van het verhaal van deel 1 moet ik zeggen, deed er ook niet echt m'n best voor, na een tijdje had ik t wel gezien en wou ik er zo snel mogelijk doorheen... Iemand die het verhaal van Deel 1 even in het kort wilt uitleggen? In een spoiler voor mensen die deel 1 ook nog niet hebben gespeeld natuurlijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina