1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ie al binnen dan bij mensen? Dan word het duimen dat ie vandaag hier ook komt.
     
  2. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik kan ook niet wachten:)
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat doe ik dus, en dan staat er Profile, Win, Help, Share en Shop. Maar ik kan enkel Profile & Win bekijken waar respectievelijk m'n profiel info en het aantal gewonnen Uplay points te bekijken valt maar verder niets. Bij Help, Share, Shop staat gewoon Coming Soon. Hoe valt er dan iets te redeemen al, zie ik er nu echt gewoon over?

    Edit: Inderdaad ik zag er gewoon over :+
    Het staat bij Win en dan kan je naast je actions ook rewards bekijken!
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maandag had iemand hem al. :)
     
  5. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook nog niet :mad:. Post voor vandaag is al geweest. Of hij moet apart gebracht worden. Hoop hem wel morgen te hebben. Ik haat wachten :'-(

    EDIT: Ik kijk nu ff bij Track & Trace. Staat er:
    21 November 2009 Dispatch To 640005
    Welke taal spreken ze daar in Maleisië. Snap er geen bal van.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  6. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betwijfel of ie vandaag komt maar het kan nog de post is nog niet geweest. Zie het wel.
     
  7. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    @iemand met GH ervaring: Wordt ie trouwens in de bus gedaan, of wordt er gebeld aan de deur? Als er gebeld wordt baal ik hard.
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als je de standaard free shipping hebt genomen wordt het normaal verzonden met airmail en via de gewone post bezorgd zonder aftekenen.
     
  9. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, post net geweest en er zat niks bij. Morgen beter :).
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Uitgespeeld, was echt prachtig vanaf Rome. _O_

    Over deel 3:
    Lijkt me dus dat je gaat spelen met Desmond als assassin en de laatste artefacts op gaat zoeken? Dus al die assassins tekens op de map. Geen idee, wat er gaat gebeuren. Maar lijkt me allemaal erg tof.

    Ondanks dat hoop ik wel dat we ook verder gaan met een voorouder in de verleden tijd. Want wat je ook kan zeggen, Assassins Creed is zo uniek door de tijden waar in je speelt. De eerste deel had de Kruistochten en dit keer de Renaissance. Ik vind dat juist het gene wat voor mij AC zo ongelofelijk tof maakt en voor mij deze generatie echt de games zijn waar ik iets heb van 'Kijk, dit is echt next generation wat gewoon niet zou kunnen op de oude consoles'. Een deel 3 met alleen maar Desmond in het heden zou ik dan ook niet zo heel tof vinden denk ik.

    Of ze maken geen trilogie maar er 4 of 5 delen van, nog beter. :cool:
     
  11. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeiden toch al dat het wel meer dan 3 games uit komen in het assassin's creed genre. Maar dat dit verhaal maar tot 3 games gaat. En ik zie het niet zo snel gebeuren in de moderne tijd. Lijkt me wel heel erg makkelijk beetje iedereen van veraf dood snipen.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die filmpjes van Project 16 hé, laten die ook nog wat zien over deel 3. Geen idee wat het allemaal moet voorstellen. Maar heb ze dan ook nog niet allemaal unlocked.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah nice. Werd net aangebeld en toen kreeg ik een mooi pakketje overhandigd. 47,90 is echt niet duur voor deze.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Trouwens over die Borgia gozert hé:
    Ezio vermoord hem niet en hij gaat daar ook niet dood als hij daar op de grond ligt. Ezio is in Rome in 1498 en Borgia sterft in 1503 volgens de informatie in de game. Benieuwd wat er in die tussen tijd is gebeurt! Aaah, zoveel vragen. AC3 please, snel! :+

    Open de spoiler niet als je de game niet hebt uitgespeeld.
     
  15. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed opgemerkt mischien in een aankomende DLC?
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Is dat beeldje een beetje van goede kwaliteit? Of breken er makkelijk onderdelen, zoals die messen, vanaf?

    Zag die White Edition bij de Bart Smit liggen, en ben nu wel aan het twijfelen of ik hem toch maar zal kopen voor 50-60 euro.
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    De messen/cape zijn gewoon van plastic, je kan ze een beetje buigen, maar zou het niet te vaak doen :). Dat ding hoort eigenlijk ook gewoon op/in een kast te staan dus zo'n probleem is het niet :D
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Dat snap ik. Ik was ook niet van plan om er mee te spelen tegen mijn nichtjes Barbie's ofzo. ;)

    Maar ik geloof dat die Big Daddy figuren van Bioshock soms al uit elkaar vielen in de verpakking, dus daar waren wat problemen mee, en was daarom benieuwd of deze dan van wat betere kwaliteit waren :)
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik weet niet hoe die Big Daddy eruit zag (of in elkaar zat :9), maar dit beeldje zal zeker niet uit elkaar vallen als je hem uit de verpakking haalt, de enige deeltjes die eigenlijk 'afbreekbaar' zouden kunnen zijn, zijn dus de mesjes en de cape.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Puur neerzetten die boel, gewoon cool. :)

    Ik heb ook een Altair die is wel kleiner(er waren toen twee verschillende) maar beide zijn erg goed gemaakt. Wat houdt dat Uplay precies in?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina