1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh nou ik zag het op een filmpje:



    Dus volgensmij kan het wel.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als je zorgt dat je er eerst 1 steekt ben je toch in conflict? dan gooi je daarna wat rookbommen
     
  3. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    oh dat wist ik niet! vandaar dat ik de enige ben die m nog niet heeft van mijn vrienden xD

    ik had net trouwens zo'n gruwelijke kill, dat ik even ben gaan pauzeren.
    ik was in handgevecht met een dakguard, en ik stapte weg van zijn aanval, stond vervolgens achter hem, hij schopt m in zn rug, draait ezio zijn rug naar die van hem en trekt zn hoofd van zn nek! (niet met bloed, gewoon gebroken) en je hoort een dikke KRRRR

    DUDE!

    EDIT: het is me gelukt, flauwe taktiek eigenlijk, zit geen uitdaging in.. maargoed, what's done is done.. nu maar op zoek naar de veertjes!
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de game net voor het eerst gespeeld, 2 uur lang.
    Ik ben erg onder de indruk:) Er is echt veel te doen/zien/leren etc.

    1 vraagje, wanneer slaat de game zich op? En kun je zelf ook nog saven oid?
     
  5. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    hij save-t na elke missie
     
  6. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    saven gaat automatisch wanneer je zon grijs ruitje ziet in het scherm. ik sluit altijd gewoon af als ik dat wil, dan slaat hij trouwens ook meteen op :)
     
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren uitgespeeld, zit nu op 920G :). Einde is in tegenstelling tot de meeste reviewers en gamers zeggen best aardig. Beetje ordinair, maar als je kijkt naar alles wat je hebt gedaan en al die codexpagina's leest en die sylph's snapt, dan weet je dat er meer theorie is dan de storyline ansich.

    Anyway, wat ik trouwens denk voor deel 3:

    Deze game gaat zich in verschillende tijdperiodes afspelen over de hele wereld denk ik. Als je de puzzel van codexpagina's hebt opgelost, zie je een stuk of 8 verschillende assassin's logo's over de hele wereld. Ik gok dat wij zoiets te wachten staat.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
  8. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ubisoft zelf heeft gezegt dat het verhaal in 3 delen word vertelt maar dat het genre van assassin's creed wel meerdere keren gaan gebruiken. Dus mischien toch 1 periode waarin het verhaal van desmond word afgemaakt. En dat we dan door gaan met een ander hoofd personage.

    En voor de mensen die problemen hebben met het counteren van enemies:
    Normaal Gozers: gewoon counteren.
    Gozers met lange speren: Wapen afpakken en dan gewoon lekker spiezen.
    Gozers met bepanstering: Dodgen en dan slaan. Dit herhalen tot hij zo'n 3/4 van z'n leven kwijt is en dan kan je hem ook gewoon executen met een counter.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Die gozers met speer kun je ook meteen al pakken met B en dan met X de keel doorsnijden. Meeste andere guards (behalve de zwakste) counteren daar altijd tegen maar die mannen met speer niet om 1 of andere reden
     
  10. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek de codex bij sequence 3, heb in de stad deze allemaal gevonden en heb er drie,ik mis er alleen nog 1 en kan deze nergens vinden..iemand help? Heb proberen door de topic heen te zoeken maar met zoveel posts:p
     
  11. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat niet ergens bij je stats in welke stad je Codex pagina's mist?
     
  12. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een leuke theorie! zou ik zelf best leuk vinden, maar dat zou ook betekenen dat het in een tijd is waarin reizen een stuk beter is. want die plaatsen waren verspreid over de hele wereld. (geen zwaarden meer?) verder, ik dacht ook iets te hebben gelezen over ac3 met een vrouw in de hoofdrol en in de 2e wo.
     
  13. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik nog niet gekeken,maar heb uit Florance er 1ntje gevonden volgens mij, en had ook effe gespiekt op game faqs en daar stond dat er in de villa alle 4 waren en bij een andere game faq 3 in de stad toscane en 1ntje east van de stad bij een "'gebouw"?
     
  14. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    op een gegeven moment krijg je toch een map voor waar alle codex liggen? dat kreeg ik iig ( al hoefde ik er nog maar 3 )
     
  15. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik mijn kaart open,krijg ik gewoon de standard kaart,moet ik dit bij documenten vinden?:p..
     
  16. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet opeens in het verhaal alle codexen hebben om door te gaan. Dan word je map geupdate met allen plaatsen.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die kan je buiten je stadje vinden.

    Hij zit pas in senquance 3, dan heb je dat nog niet.
     
  18. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was het ja, je moet ze sowieso hebben voor de voortgang van het spel. je vind ze dus vanzelf :)
     
  19. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks..:p maar waar en hoe kan ik ze vinden..? Ik heb die map dus als het goed is?? enorme verandering in Assassins Creed 2 maakt het spelen wel moeilijker en uitputtend zeg..:p
     
  20. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je van je oom codexen moet verzamelen dan heb je inderdaad die map al. Let ook op dat ze in toscane en die havenstad verstopt zijn
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina