1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het erg goed en erg leuk gedaan hoe je alles stap voor stap leert. Ook krijg je niet teveel informatie voorgeschoteld in één keer. Heerlijk spel zover. Ik mis echter wel de muziek, zoals anderen al zeiden.
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Even een vraagje over de locaties van alles zes de tombes. Ik heb er nu drie gevonden, die andere 3 kom ik pas tegen wanneer ik verder ga met de story of kijk ik gewoon niet goed op de kaart?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja, je ziet ze vanzelf op je map spawnen.
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net de special skill aangeleerd van de throwing knives, maar toen ik meerdere guards wou vermoorden met die skill, lukt het niet. Terwijl het toch high profile+X was... Of doe ik nu iets verkeerd?
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld, bah wat een open einde! Nu moet ik wel weer ACIII gaan halen straks. 8) Wel vet bedacht trouwens dat verhaal, je moet er maar op komen zeg. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.

    Ook dat gehele filmpje van Subject 16 unlocked:
    Als ik het goed begrijp, waren het dus Adam en Eva die met dat deel van Eden probeerde te 'vluchten' in een moderne setting. Was dat dan het einde van die vroegere wereld waar het soort van "Minerva" ook heeft geleefd?"
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik ben weer een stuk verder in de game. Heb ondertussen alle lookout points in Florence gehaald en ga straks aan de derde assassination beginnen. Wat me opvalt is dat de game inderdaad alles wat de eerste game matig deed nu echt verbeterd heeft.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is RT+ X ff inhouden.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja droogkloot. Dan iets wat op Opera lijkt. :emo:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Jammerrrrrrrrrrr....dat stukje vond ik zoooooooo badass :mad:
     
  10. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de move wel nog steeds uitvoeren als je dat bedoelt? :p
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ooooh nice, die moet je unlocken zeker?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt eigenlijk. Als ik op een bankje zit en er komt iemand voorbij dan kan je hem locken en op x drukken. ;)
     
  13. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik niet. Ik zat ooit op een bankje en tot mijn verwondering zag ik dat er "assassinate" bij de x stond dus ik drukte op x en hij deed de moord. Dus ik weet niet zeker of je hem na een sequence krijgt. Maar ik denk het niet.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm...want ik lokte een vijandje naar me , hij zag mij maar had mij nog niet echt door dat ik het was dus toen ging ik gauw op een bankje zitten maar er stond geen assassinate toen ik op LT drukte.

    Anyway, ik zit nu in Santa Maria Del Fiore, dat gebouw. Ik moet iets zien te vinden hier. Ik denk dat dit de exclusive content is. Hoe dan ook...hoe kom ik aan de overkant? Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kom niet bij dat stuk waar je dat sterretje ziet op de pic. Op die donkergrijze muur, en dat is wel iets...daar ligt iets.

    [​IMG]
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hetgene wat je nu doet is geen exclusive content:eek: (denk ik, want ik heb de normale editie en ik heb die tombe ook gedaan)
    Als ik het goed zie, is links van je een schatkist, en kan je gewoon rechtdoor. Je hoort dan op een houten platform te komen.

    Of je kan:

    vanaf 7de minuut:

    [yt]3ar0nbrQyE0&feature=SeriesPlayList&p=E1E5168F0A7A8079[/yt]
    [yt]UChEOPxE1A4&feature=SeriesPlayList&p=E1E5168F0A7A8079[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    In de tweede video vanaf 3:44, hij gaat dan rechts, maar je kunt ook links inderdaad.
    Je kunt dan aan zo'n paal zwaaien en je kan dan op dat houten platform jumpen...maar dan om een of andere reden kom ik niet omhoog bij die schatkist, bij dat doek wat je ziet.
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet bij het middelste raam zo ver mogelijk omhoog klimmen en dan springen naar die houten kroonluchter.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat raar, ik zou bijna zweren dat ik dat geprobeerd heb maar toch viel hij te pletter. Hmmm, morgen eens proberen. Nu echt tijd om te maffen. Trouwens die poison is wel bruut zeg, heeeeeerlijk, hehe. Uiteraard even uitgeprobeerd op een paar burgers gelijk }:]
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan ook zijn dat het de linkse is(kan het niet zien op dat plaatje), er was in ieder geval bij 1 stukje waar je iets hoger kon en het daardoor kon halen.
     
  20. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de ps3-versie en het valt me op dat het een NL versie betreft. Hiermee bedoel ik dat je wel kan kiezen wat de gesproken taal is, maar niet welke ondertiteling. Ook is de gehele game in het nl. Dit is bijna lachwekkend te noemen. Nu heb ik de ps3 systeeminstellingen gewijzigd naar engels en is het allemaal fatsoenlijk in het engels.

    Hebben anderen dit ook? Of zijn er ook engelse versies te koop? Bij andere games kun je gewoon de instellingen in de game veranderen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina