1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Geen idee (de mijne zit nog sealed in de verpakking), maar destijds waren er meerdere klachten over :)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik durf trouwens bijna wel te zweren dat die stem van Desmond dezelfde stem is van de prins uit Prince of persia , klopt he?
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hij spreekt ook Nathan Drake in in Uncharted 1 en 2. :cool:

    [yt]mrPr-_PryHY[/yt]

    Héérlijke muziek trouwens. _O_
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    In dat geval heeft Nolan ook de stem in Shadow Complex gedaan ;)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Serieus? najaaaaa..kwalijk van mij dat ik dat niet gelijk hoorde...niet zo lang gelijk U2 uitgespeeld.

    Hoe dan ook, ik zit nog maar in het begin dat je net controle krijgt over Ezio, echt het begin zeg maar en nu zie ik al hoe het verbeterd is. Hele vette moves heb je erbij nu, ik weet het niet meer zeker, maar kon je mensen uberhaupt vastpakken in deel1? Maar ook de kleine dingetjes zoals mensen bestelen en noem maar op. Nice. Hier ga ik veel plezier aan beleven.
     
  7. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Weetje wat ik wel heel lame vond..

    It's me! Mario!! :lol:
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe bedoel je dat precies? :p
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je oom heet Mario en op een gegeven moment zegt hij dat. Easter egg naar Mario.
     
  10. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    zonet uitgespeeld in 23 uur nu nog effe veder met alles verzamelen
    komt er nou ook nog dlc voor dit spel?

    wat is trouwens die extra content die je krijgt bij de speciale edition (en was het de moeite waard) heb zelf namelijk de gewone versie
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb wel een code moeten redeemen, denk dat het Templar's Lair unlockt in Venetië? Anders heb ik eigenlijk niets opgemerkt. Iemand die dit kan bevestigen misschien..
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb het zelf nog niet gedaan maar het is volgens mij gewoon zoiets als een assassin graf. Je krijgt niks bijzonders, 4000f had ik gelezen.
     
  13. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben op dit moment ergens in een andere stad. Maar nu wil ik eigenlijk snel terug naar die villa. De grote vraag is: hoe kom ik daar? Als ik op mijn kaart kijk zie ik alleen de stad waar ik op dit moment ben. Weet iemand dit?
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Zoek op je map naar het <=> icoontje, dat is een soort 'fast travel' service waar je voor een klein bedrag snel tussen steden en de villa kunt reizen, je kunt ze vinden bij de uitgangen van steden
     
  15. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    oke dank je wel....
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zit er achteraf toch niet echt een dag/nacht systeem in he? De game bepaald dit gewoon. Het is niet zoals GTA IV,Fallout 3 een echte dag/nacht cyclus he? Aangezien je ook niet echt een in-game klokje hebt ofzo ook.
     
  17. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een voorproefje van een paar fight moves van in de game: KLIK!


    Dit zit wel in de game. Als je lang genoeg stil staat zul je merken dat de zon echt ondergaat en het langzaam nacht wordt. Uiteindelijk wordt het weer ochtend, zit dus echt een cyclus in.

    Een punt waaraan je dit goed kunt zijn zijn de schaduwen van gebouwen. Deze zie je als je al een paar seconden stilstaat langzaam met de zon meedraaien.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is erg cool dan. Er stond net iets van 'hidden blade aquired' zoiets, maar ook broken geloof ik. Kan ik hier iets mee of moet ik gewoon doorspelen? :)
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Ik heb deze game gewoon niet.
    Ik bulk van t geld.
    Mn avatar is er zelfs van..
    En toch.
    Toch.
    Twijfel ik.
    Ik heb helemaal geen zin om veertjes te verzamelen of een beetje weer voor andere dudes iemand in elkaar te slaan. Ik wil gewoon ASSASSINEN.
    Gewoon de mysterieuze Altair zijn uit deel 1, waar je zn face net niet onder z'n capuchon ziet.
    En niet die Ezio, wtf. Je weet gewoon wie t is, een een of andere dude waarmee je speelt in t begin zonder bruut assassin-pak.
    En die Davinci trekt me al helemaal niet. Die vliegmachine lijkt me superlame.
    Verder zijn de graphics er niet op vooruit gegaan en wat zien die kutscenes die ik tot dusver heb gezien er gebrekkig uit qua animatie zeg.
    De steden trekken me ook niet..nouja natuurlijk wel maar wat ik allemaal heb gezien, ik weet niet, ik vind t allemaal lelijker dan deel 1 op een een of andere manier.
    Die hele tijd trekt me verder ook niet heel erg.
    Wat. is er met me aan de hand.
    :+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik vond het juist erg cool dat je eerst gewoon Ezio bent zonder Assassin kostuum, het verhaal bouwt zich mooi op en ik vind de game nu al fijner aanvoelen dan deel 1. En dat al, terwijl ik eigenlijk maar een paar missies heb gedaan. Ik was vreselijk teleurgesteld in deel 1, deze tot nu toe absoluut niet. Cutscenes en emoties zijn juist erg mooi gemaakt vind ik, de sfeer is top. Grafisch gewoon prima, niks echt over te klagen. Lelijker dan deel 1? Ik zou toch eerder zeggen...absoluut mooier dan deel 1 :)
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina