1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, ik heb deze game echt veels te weinig gespeeld :eek:. Heb niet eens een assasination gehad. Maar ik heb nu echt weinig tijd/zin om te gamen, en dan is het misschien ff een uurtje MW2/Fifa. En dit lijkt me juist een game die je minimaal 2/3 uur achter elkaar moet spelen, achja gelukkig komt de kerstvakantie er aan. Uiteindelijk zal ik hem wel uitspelen, want het verhaal van de Assasin's/Templars is gewoon geniaal:)
     
  2. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik eigenlijk saven?
    Ik weet van de autosave, maar heb geen idee wat wel en geen save triggered...
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2009
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat gebeurt automatisch. Ook saved het spel als je ermee stopt (wel via Quit Game).
     
  4. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij saved alles vanzelf, alsje je xbox gewoon uitzet, speel je de volgende keer verder waar je zat :) handig!

    Edit: PowerLines was me voor ^^
     
  5. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt! :thumbs:
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Serieus? :9 Gaat hij niet gewoon verder bij het begin van de laatste "missie" waar je mee bezig was? (of als je hem net afgerond hebt, het einde)

    Dat dacht ik de hele tijd :9
     
  7. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat doet ie ook gewoon.
     
  8. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij het einde nog een beetje uitlegen met die Prophet etc?
     
  9. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter laat dan nooit :)

    Net even 2 uurtjes gespeeld en wat een geweldige game.:thumbs:
    Alleen als ik soms wil springen van de een naar een andere plek op een hoog gebouw. Dan gebeurd het nogal vaak dat ik gewoon mezelf dood spring. Weet niet of meer mensen hier last van hebben of dat het gewoon even wennen aan de besturing is?
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Al hangend van de ene naar de andere plek springen? Dat kan inderdaad nog wel eens vervelend zijn, het ergste vond ik sommige van die assassin's tombs. Daar veranderde het camera standpunt soms ineens maar dat maakte het daardoor juist vervelender om de positie van je thumbstick te bepalen voor een jump.
    Het springen vanop daken tussen gebouwen valt verder wel erg mee, gaat redelijk ver. En zelfs als je zou missen grijpt hij zich meestal nog wel ergens vast op weg naar beneden als je maar (B) blijft ingedrukt houden.
     
  11. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Die Tombs zijn wel lichtelijk irritant ja, heb er nu 2 gedaan en soms echt meerdere keren verkeerd gesprongen, of dat ik niet wist hoe ik omhoog moest komen. Maar uiteindelijk wel gelukt en dat geeft weer ff voldoening. Fijne achievements!
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik herinnerde me een post waarin iemand juist dat gedaan had; dus bij deze;

     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik zit momenteel in Venetie en probeer de viewpoints eerst even te synchronizen, maar bovenop die grote kerk is er een viewpoint waar ik onmogelijk bij kan. Iemand een idee hoe je daar bij kan komen?
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja dan moet je even de main storyline blijven volgen, je zal namelijk een speciale springtechniek aangeleerd krijgen waarbij je tijdens het hangen dacht ik op (A) moest drukken en dan (B) inhouden om jezelf echt naar boven te lanceren i.p.v. gewoon te klimmen. Gewoon even de missies volgen van Venetië, en je zou het normaal snel genoeg moeten tegenkomen/ontdekken.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet nog een move leren. Volg het verhaal. :)
    Zat daar eerst ook vast. :)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Aah, vandaar. Bedankt. Ik wil namelijk juist altijd eerst de viewpoints doen, zodat de map te zien is en doe daarna pas missies.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    :+

     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Great minds think alike. :+
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik word alweer gek van het verzamelen van feathers!! Niet dat ze moeilijk zijn, maar je moet gewoon telkens klimmen, guide erbij pakken, zoeken, kijken, blegh! Ook 1 of the main reasons dat ik bij AC1 geen 1000/1000 heb :mad:
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik haat verzamel achievs sowieso in het algemeen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina