1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Crackdown Orb trauma! Persoonlijk zou ik het wel leuker gevonden hebben mochten er (meer) leuke dingen aan vasthangen aan het verzamelen van die feathers. Of op z'n minst een wapen dat ook echt beter is. Ik heb het maar op de lange baan geschoven, benieuwd of ik er ooit nog eens aan begin.
     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat krijg je dan als je alle veren aan je moeder geeft?
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt niets vergeleken bij de orbs van Crackdown hoor. Ik was binnen een paar uur alweer klaar. Al die veren zitten ook op simpele plekken(meestal op zo'n balk aan een huis) waardoor je gelijk door kan naar de volgende plek.

    Edit: @Doelie: Een hamer(dacht ik) en de Auditore Cape.
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Bij 50 veren een hamer en bij 100 de auditore cape waardoor je overal een max wanted status krijgt als je'm draagt.

    Edit: Iemand was me reeds voor!
     
  5. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Oo fokkin cool! Een hamer :9 .. Waarom niet iets unieks, kom op een.. .. hamer
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, Orbs verzamelen in Crackdown was leuk hoor. Lekker van dak naar dak springen, races houden om te zien wie als eerste een hoge flat kan beklimmen. Je co-op partner naar beneden trappen.. :D
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De Agility Orbs waren wel leuk ja, die heb ik ook gehaald. Maar bij de Hidden Orbs moest ik er nog een stuk of 3, en dat was echt niet leuk meer.. :+ Ik begon dat geluidje vd Hidden Orb te horen terwijl het er niet eens was.
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Bedankt, denk niet dat ik ze nog ga doen dan, heb nog steeds een trauma van alle duiven in GTA IV :)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Veren zijn anders echt heel makkelijk om te vinden met een aardige guide. Was er zo klaar mee en was niet slecht om te doen. :)
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Hij zal ongetwijfeld al wel gepost zijn, maar heb je misschien een link naar deze guide? Wellicht toch eens zo'n gekke bui om ze te gaan doen.
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dit is er alvast een die ik in het topic heb gevonden maar het was niet degene die ik zocht. Zal nog eens kijken want volgens mij was die andere duidelijker.
     
  12. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die van Gamesradar gebruikt. Vond hem zelf duidelijk iig.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die heb ik ook gebruikt ja. :thumbs: Erg handig, ook met plaatjes.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het spel is wel echt veel vetter dan AC1. Je kunt gewoon veel meer doen. Ook is de verhaallijn beter. In AC1 was het zo saai, die vaste routine. Ik ben nu gewoon superveel tijd kwijt met schatten jagen en side missies doen :D

    Wat is trouwens het voordeel van max wanted level? :+ Die Medici cape heb je meer aan of niet? :p
     
  16. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje hetzelfde idee als waarom je altijd zoveel mogelijk sterren probeert te krijgen in GTA IV ;)
     
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Bedankt voor de links naar de guides mensen, ga het spel eerst uitspelen en dan mogelijk alle veren verzamelen.
     
  18. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben ik mss een btje gewend & verwend geraakt aan de framerate van Uncharted 2, maar ik heb bij het spelen van AC2 (op de ps) af en toe toch wel last van een wisselende framerate. Ik merkte het vooral toen ik in Forli aankwam, waar het tot nu toe het ergst leek. Terwijl Venetie eigelijk geen punt was (terwijl dit een mooier level is).

    Hebben jullie (daar ga ik voor het gemak even van uit) daar op de 360 ook last van?

    PS: de gehele spelervaring is absoluut subliem!
     
  19. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb niets gemerkt toen ik aan het spelen was.
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    alleen toen een guard zich vermenigvuldigde... maar dat was een bug
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina