1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind dat toch niks dat taal automatisch gaat. Zet hem dan standaard op hetzelfde land als de Xbox, maar laat wel de keuze vrij in het opties menu. Dat is toch een kleine moeite? Zo ging het vroeger ook.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Nee, het hoort nu eenmaal bij de game.

    Is het iemand anders trouwens opgevallen dat er gisteren een update voor de game was? Is dat voor die vastlopers die veel mensen kregen na het laden van een completed game-save?
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    In deel 1 kon je dat gedeelte van de HUD toch wel uitzetten?
     
  4. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, je kan van ongeveer zeven verschillende HUD-elementen bepalen of ze uit of aan staan. Volgens mij bij Options => HUD. Helaas hebben ze de HUD nu wel zo gemaakt, dat je sommige delen echt nodig hebt. Deel één speelde ik helemaal zonder HUD, maar nu is het gewoon te onhandig: ik heb de healthbar, de mini-map, de geldmeter en de 'update-menuutjes' dus maar aan laten staan.



    Ik heb hem gisteren uitgespeeld en daarmee gelijk 1000/1000 gehaald. Ik vind het echt een geweldig spel en nog vele malen beter dan de eerste AC (die ik ook al leuk vond).:D
     
  5. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je als de game hebt uitgespeeld nog die veren halen? Of moet je dat doen voordat je m hebt uitgespeeld?
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan daarna nog.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Shit shit shit, die vriend van mij denkt erover om AC II ergens te kopen waar ie goedkoop is, dus denk aan tweedehands enzo. Maar dat moet niet..want ik heb die game nou juist net besteld bij Gamehubs voor hem...zonder dat ie dat weet.
    Als kerstkado zeg maar...en ik ga een geintje uithalen ermee. Hoe dan ook...hoe praat ik hem ervanaf om ACII te halen....
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Geef hem tijdelijk jou AC2 en zeg dat hij het eerst uit moet proberen?:)
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Of zeg dat hij de extra DLC er niet bij krijgt als ie em tweedehands koopt. :p
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan niet...hij woont in Den Haag, en ik Groningen ;)
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan 'm op de post doen, toch?:eek:
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ja hallo, dan kan ik niet meer spelen wanneer ik dat wel wil :).
    Ach hem kennende heeft hij nog niks gekocht over een paar weken.
    Dus het zal wel meevallen allemaal. En anders helaas :p
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Je gaat Rick Astley op een cd zetten met een hoesje van ACII? :D
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Niet Rick Astley, maar wel met Joling of De Floppers. Daar krijg ik hem helemaal gestoord mee, hahahaahah.
     
  15. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik kon er zo slecht tegen dat ik die Flyswatter achievement niet had dat ik em toch maar weer opnieuw ben begonnen en in 1 keer doorheen gegaan, alle sidemissions en viewpoints genegeerd en em nu dus toch op 1000/1000 dan gaat het redelijk snel. nu maar weer terug in de kast en even rusten tot darksiders of mass effect uit is :)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Uitgespeeld en wat een vette game is het toch! _O_

    Erg vet einde, kan niet wachten op het derde deel. Ik hoop dat je daar ook wat meer in de toekomst mag vechten, lekker a la Mirror's Edge over de daken van skyscrapers rennen!



    Edit: Wat is die zandachievement irritant, zeg! :eek: Elke keer stun ik wat guards met een rookbom om ze bij elkaar stil te houden, dan pakt die kut Ezio weer geen zand. :mad:
     
  17. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    knop inhouden hé! zorgen dat ie wat zand heeft, en dan in de desgewenste richting gooien ;)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Duh! 8)

    Maar die sukkel pakt telkens of geen zand en begint te slaan of hij pakt te laat zand zodat iedereen al uit elkaar is.

    Het is ondertussen al gelukt door een trucje van iemand, dus geen probleem meer. Nu alleen nog de courtisans en de veren (en de cape natuurlijk).

    Misschien ben ik wat laat, maar als je ze nog moet: Je kunt bij je DNA kijken hoeveel veren je per gebied hebt en ik grote steden zelfs per wijk. Dat scheelt je wat tijd met zoeken. ;)
     
  19. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn manier om die zand achievement te halen was:
    Ik heb op het Sint Marco plein een beetje herie geschopt. Kwam toen een zooi guards achter me aan. Ben toen een klein steegje ingerent. Zodat ze allemaal mooi in een rij naar me toekwamen. Toen ze eenmaal dichtbij waren heb ik een smokebomb op de grond gegooid. En toen zand er achter aan.
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ook uitgespeeld nu :)

    Geweldige game en behoorlijk tof einde wat ik niet had verwacht. Die paus gozert met z'n stok :eek: Laat ze maar snel AC3 uitbrengen :)

    Nu maar de rest van achievements halen. Moet er nog een paar, die veertjes gaan nog de meeste tijd in beslag nemen denk ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina