Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Assassinen kan nu ook gewoon trouwens. Huurmoordenaarsmissies en main story line.

    Ik had een vraagje, hoe kom ik bovenop de Campanile van Venetië ?( voor de huis tuin en keuken gamers) de toren naast het san Marco plein :cool:

    Danku
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    M'n grootste probleem met deze game momenteel is dat ie echt veels te makkelijk is, ze hebben zoveel nieuwe opties ingebouwd om onopgemerkt te blijven maar je hebt het allemaal niet nodig omdat soldaten amper vechten, gewoon een beetje op je (X) button rammen en er staan 10 soldaten om je heen te wachten tot ze vermoord worden, een 70's kung fu film is er niets bij...
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik denk zelf dat ik me er niet echt aan ga ergeren. Andere games die ik echt geweldig vind zoals GTA en Batman: AA...die eigenlijk ook gewoon niet moeilijk zijn (tenzij je op hard speelt bij Batman), erger ik me ook totaal niet aan. Maar ik begrijp je wel, die guards moeten meer uitdaging bieden. Hoewel die mafkezen je wel als gekken achterna gaan over de daken :)


    Trouwens, hoe kan ik ventjes van dagen gooien? Ik hang zeg maar de rand van een dak en een ventje staat precies boven mij, ik meen toch gezien te hebben in filmpjes dat Ezio zo'n ventje eraf kan gooien, krijg ik die move nog zeker?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2009
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die move krijg je nog idd, als je eronder hangt gewoon met je hidden blades aanvallen :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Niiiiice. Die thieves zijn ook handig zeg, en echt cool, volgen je overal enzo. Maar ik snap kritiek op de enemy A.I. wel, want net had ik een boogschutter gedood met de hidden blade, en een andere boogschutter zag dit gewoon gebeuren en bleef als een domme kip staan kijken. Toen ik ietsje dichterbij hem kwam, zag ik dat pijltje vollopen en toen ontdekte hij me ...lol.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Misschien is het spel wel zo realistisch dat ieder poppetje in de wereld van Assassin's Creed ook echte afwijkingen heeft. Deze guard was misschien slechtziend van veraf, door ruzie met zijn vrouw in de ochtend over een verneende minnaar was de Guard bijna te laat op zijn werk, waardoor hij haastig vertrok, en ja je raad het al zijn bril vergat. Hoezo niet realistisch!

    Nee even zonder dollen, dat is inderdaad wel opvallend maar ik stoor me er niet aan.
     
  7. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk de venetiaanse griep :+
     
  8. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    ik heb hem ook net binnen, zijn er al maps verkrijgbaar met de hiddenpackeds en veertjes?
     
  9. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievement Hunter op Youtube geeft links naar een site waar alle mappen staan behalve Venetië. Daar wacht ik nog op moet alleen nog die stad. Maar ze schieten niet echt op. Maar wie gebruikt hier het echte altair pak wat je met Upoints kan kopen? Je ziet GEEN 2de hiddenblade op het pak. Maar je kan wel mensen assassinaten met dezelfde arm.
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  11. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievement Hunter heeft een bettere map. Daar zie je allemaal kruisjes opstaan. Als je dan op zo'n kruisje klikt verschijnt er een youtube scherm. Erg handig.
     
  12. LikeAbc

    LikeAbc Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of we het over dezelfde hebben maar probeer eens...
    ... vanaf aan andere kant en ff naar rechts sidesteppen zodat je met je rug naar het plein hangt.
    Heeft bij mij ook even geduurd voor ik door had dat de stenen met het bouwen niet netjes neergelegd zijn. :eek:
     
  13. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ik moet nu 30 codex pagina's hebben.. deze staan nu wel op de kaart maar als ik ernaast sta wat dan? kan ze nergens zien ofzo
     
  14. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zitten meestal in een doos in een huisje waar weer een paar guards voor staan. Die dan distracten/vermoorden. En dan de codex uit de doos halen.
     
  15. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: kun je na het finishen van de main story nog weer terug naar een eerdere memory, zoals dat kon in assassins creed 1? Ik moet alleen de achievement nog dat ik zo'n guard van het dak moet schoppen met die vliegmachine van Leonardo.
     
  16. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee kan niet. Als je die achievement wilt moet je de game nog een keer uitspelen. Of wachten op een patch/dlc.
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, helaas niet! :eek: Slaat nergens op, hopelijk voegen ze het alsnog toe middels een patch. Door een bug in de PS3 versie heb ik voor een aantal dna sequences geen trophies gekregen, en ik heb geen zin om het hele spel weer opnieuw te spelen.

    Vind het verder een gaaf spel, maar ik erger met af en toe dood aan de besturing. Druk je bijvoorbeeld naar voren om vooruit te springen, springt ie doodleuk naar links en val je dood. Erg irritant, zeker wanneer je binnen een bepaalde tijd iets uit moet voeren. :x
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Kan je wel gewoon de anubis in om de veren te verzamelen? Of is dit ook niet mogelijk!?


    ow en hoe kon je nou ook al weer zien welke Glimphs je nog moet hebben.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2009
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Na het uitspelen is er gewoon free roam :)

    Dit heeft btw niks met het verhaal te maken, dus niet spoiler waardig :9
     
  20. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    heb nu 28 van de 30 codex pagina's alles is op de map te vinden behalve de laatste 2?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina