1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik had dit ook. Maar je krijgt gewoon allee punten die je hoort te krijgen. Maak even een account aan op Ubi.com. Ga dan naar Uplay, en als je AC2 opstart staat er onder in het hoekje 'Uplay'. Log dan in op Uplay, en kies je rewards. Je kan kiezen uit een Thema voor je dashboard, Knife belt upgrade, een tombe en de echte Altair outfit.

    http://uplay.uk.ubi.com/
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Kun je de flying machine van Leonardo Da Vinci ook buiten die ene missie gebruiken eigenlijk? Want ik krijg die toren die tegenover het paleis in Venetië staat maar niet beklommen en daar zit een viewpoint en een glyph op.
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee kan (volgens mij) niet :eek:
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Kan spijtig genoeg niet. Je kan hem buiten die missie (en de testvlucht) helemaal nooit meer besturen. Je moet waarschijnlijk voor dat gebouw gewoon even verder gaan met de storyline missies in Venice. Je zal dan een speciale hang & spring techniek aangeleerd krijgen waardoor je hoger geraakt en dus ook die toren kan beklimmen.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Die hang en spring techniek kan ik al. Maar ik krijg de toren nog steeds niet beklommen... De ramen zitten net te ver uit elkaar om te beklimmen.
     
  6. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    In de DLC zou het flying machine wel weer een missie krijgen.
     
  7. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik dacht de hele tijd terwijl ik speelde: ik hoop dat ik snel die vlieg machine krijg, dan hoef ik nooit meer te lopen! Blijkt later dat het alleen in 1 missie zit :mad:. En iedereen denk eraan: schop iemand van het dak met je vliegmachine. Ik deed dat niet, en liep mijn achievement mis, dus maar hele game overnieuw gespeeld :p.
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wow, wanneer is die missie dan?
    Maar wel die hard dat je gewoon opnieuw begonnen bent, zou het zelf denk ik niet zo snel doen. _O_
     
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Sequence 8 dacht ik. Paar missies nadat je voor het eerst in Venetie komt. Tja, ik wou 1000/1000, en het is me gelukt \o/. Ging trouwens erg snel.
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Trouwens lastig om een kick uit te delen terwijl je aan het vliegen bent?
     
  11. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Die missie is in venetie, als je door hebt dat je sanmarco(dacht ik toch?) niet binnegeraakt. Ezio ziet dat vogels gewoon binnenvliegen, en denk dan aan de uitvinding die Da Vinci meenam naar venetie en wilt deze uitproberen.

    Ja, ik ga toch stilaan eens wat achievementguides beginnen te lezen om te zien of er missable achievements bijzitten, want voor AC II is het echt kut als je ze allemaal hebt behalve deze. Hij is maar 5 punten maar toch... Ikzelf heb de missie laten mislukken tot ik de achievement had;)
     
  12. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Die uplay is toch maar matig voorlopig... Die altairoutfit dacht ik eerst dat dat voor de avatar was, maar blijkbaar gewoon voor uw personage... Ik heb zo al eentje door die 6 zegels te verzamelen. Die buidel interesseert me niet en die tombes vond ik tamelijk irritant naar het einde toe, dus zonder achievements ga ik zeker geen extra unlocken. Die theme is ook maar één "wallpaper" dus stelt ook niets voor.
     
  13. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het word zelfs nog uitgelegt als je die missie begint.

    Het valt me wel op dat er veel mensen geilen op die achievements 8)
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou ja, ik zou er zelf de game ook niet opnieuw voor opstarten. Al kan ik me aan de ene kant wel voorstellen dat het balen is als je 995 punten hebt gehaald en die ene net niet. :D
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik had hem uitgespeeld, toen moest ik er nog 3. Die vlieg ding achievement, alle veren, en je auditore cape in alle steden laten zien. Zijn alle 3 wel te doen, dus maar overnieuw begonnen voor 1000/100.

    Ik vind dat Uplay ook bagger. Theme was wel leuk, outfit ook wel, buidel en tombe zijn waardeloos.

    Het is wel echt een super game! Kan niet wachten op DLC :)
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Weet iemand inmiddels hoe ik de toren in het san marco district kan beklimmen? Ik zit inmiddels 2 memory sequences verder en het gaat nog steeds niet. Ik wil echt die laatste glyph hebben.
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ah ik denk dat ik me die toren toch nog herinner. Kan het zijn dat de ramen of uitsteeksels inderdaad te ver uit mekaar hangen maar dat er (zwarte) 'brandplekken' tussen zijn waar stenen missen maar die je wel kan gebruiken als aangrijppunt om hoger te geraken...
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ah yes dat is het! Tanx! Dat was echt onzichtbaar zeg :p

    Ik heb nu alle glyphs!

    Als je dat filmpje ziet heb je toch goede reden om te geloven dat Assassin's Creed III zich in de toekomst afspeelt.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  19. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Vind het nog altijd een heerlijk spel. Moet nu enkel sequence 14 nog doen, maar ga eerst even alle veren verzamelen. Moet ze alleen nog in Venetië, met een Guide gaat het behoorlijk hard, maar na een tijdje slaat de verveling wel toe. Gelukkig de achievement tijdens het vliegen niet gemist, dus gaat zeker een 1000 / 1000 worden.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja wtf... ik moet nu voor de missies alle codex pages verzamelen en ik hoef er nog maar 1 maar die staat niet op de map...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina