1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Toscane al geprobeerd? Of die havenstad?
     
  2. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ja alles al geprobeerd hij staat er gewoon niet tussen.. je kan versneld naar steden toe via zoon winkel , hier staan alle steden toch wel tussen
     
  3. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je van de game codex pages MOET ophalen dan wel ja. Je moet even heel goed op de map kijken sommigen zie je niet zo snel.
     
  4. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    heb alles nog keer goed na gekeken... zijn er echt niet?:confused:

    edit: gevonden:D
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2009
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Even een vraagje he...

    Die couriers, zonder echte uitleg gekregen te hebben zie ik ze ineens rondlopen en zodra ze mij spotten gaan ze er als gekken vandoor....dus ik ga achter ze aan en dood ze....omdat het kan 8). Nee maar....enige uitleg over het doel van die knuppels?
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Geld/Bekendbaarheid.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik begrijp het nog niet helemaal........sorroy :)
     
  8. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb precies hetzelfde, die code betekend volgens enkele sites dat de game onderweg naar jou is, maar ik heb hem nu nog niet binnen:mad:
     
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    sweet, net de black edition binnen :)

    Leuk beeldje, jammer dat mijn moeder eerst soaps wil zien. vanavond maar even spelen :D

    jammer dat de exclusieve content weer geen MS code is maar alleen ingame can worden unlocked.
     
  10. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    uitgespeelt... hoe haal ik die assassin's tomb achievements?

    en wat is het volgende:

    en wat is unlock all 20 pieces of subject 16's video
    perform an air assassination on a Poisoned NPC
    Spend 5000 florins on Courtesans, (wat is courtesans) schilderijen?
    buy a paiting from florence and venice, waar koop ik deze?
    wear the auditore cape in each city, deze heb ik toch standaard om? ben overal al geweest?
    toss more than 300 florins on the ground?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2009
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Over de vraag of je na het uitspelen nog vrij rond kun lopen in de steden:

    2 heel verschillende antwoorden, of kan het soms niet op de PS3 maar wel op de xbox?
    Wie o wie geeft me het beslissende antwoord? :)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Door de assassin tombs missies te voltooien.
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Courtisans zijn hoeren ;)
    florins kan je op de ground tossen als je wordt lastiggevallen door straatmuziekanten, met je wapencirkel ;)
     
  14. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ah, hoe betaal ik in godsnaam 5000 voor hoeren? is dat zoon groepje wijfen bij elkaar die je kan inhuren? is toch maar 150f per x?
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Arjan gaf antwoord op een vraag van iemand waarin werd gesteld of je weer met de vliegmachine van Da Vinci kon vliegen. Want diegene had een achievement gemist namelijk. Het antwoord op die vraag of je nog met die vliegmachine kon vliegen was; Nee, helaas niet!

    Maar je kan wel gewoon rondlopen in de wereld nadat je hem hebt uitgespeeld. Het enigste wat niet kan is Sequences terugladen, zoals dit bij AC1 wel het geval was.

    (ik heb hem zelf nog niet, maar ik ben 99,9% zeker van m'n antwoorden. :9)



    Ja dan geef je toch 150f per keer uit, totdat je die 5000f hebt bereikt? |:-
     
  16. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Spel net gekocht! Dalijk beginnen :D
    Ben zéér benieuwd, vooral naar de graphics, deel 1 was al prachtig.
    Verder, alles gewoon, ben echt benieuwd.. Hopelijk lukt me het deze keer wel een beetje de kills stealth uit te voeren, bij deel 1 eindigde t altijd dramatisch..
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je ziet de assassin's Tombs verschijnen in de steden, en normaal heb je er een al gedaan in de story line. Als je ze allemaal unlockt krijg je trouwens Altair's armor en sword ter beschikking. Je kan in je database ook checken hoeveel er per stad zijn.

    Soms krijg je info over een bepaald gebouw als je er juist voorbijkomt, er staat een rood oog icoontje bij (ook na te gaan in je database). Je moet bij deze gebouwen je eagle vision opzetten en een glyph zoeken die dan rood zal oplichten, dan krijg je een puzzel die een videostukje unlockt.
    Zoals het al zegt, gebruik je poison blade om iemand te vergiftigen, je zal zien dat hij raar begint te doen, dan doe je gewoon een air assassination. Gemakkelijk bijvoorbeeld bij guards die op een vaste plek wat staan te praten. Gewoon even het gebouw erboven beklimmen, hem targeten en (x) inhouden.
    Die courtesans zijn die groepjes hoeren in de stad. Je hoeft ze niet op iemand te sturen om hem af te leiden, gewoon huren is genoeg.
    Bij de Art merchant, icoontje op je map van een penseel.
    Nee, deze krijg je pas als je alle 100 veren hebt verzameld, deze moet je dan aandoen en elke stad bezoeken incl. de bergregio.
    Gebruik gewoon de expressie om goud op de grond te gooien, en dit voor een totaal van 300 florijnen, dus 30x.

    Ik heb wel niet de indruk dat je het spel al lang gespeeld hebt, want de meeste van die dingen worden echt gewoon duidelijk tijdens het spelen. Geen nood, je kan als je het spel uitspeelt nog niet teveel achievements missen.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2009
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Poeh poeh, soms lijkt het wel alsof ze niks hebben verbeterd aan de A.I. van de vijanden. Ik was net in zo'n tombe, en ik gooi een fucking lijk neer op een pad waar een ander ventje langs komt. Hij loopt richting dat lijk en reageert er niet eens op. Hij gaat rustig verder met zijn patrouille....naja. Ik wilde juist een spelletje met hem spelen...hij die mij ging zoeken en ik hem sneaky van achteren besluipen en toeslaan.
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik ben onder het verzamelen van de veren gewoon alle groepjes hoeren afgegaan. Inhuren, doorlopen, inhuren, etc. die achievement is vrij makkelijk.

    Bij de stats kun je zien hoe vaak je ze al hebt ingehuurd, 40 keer moet je ze inhuren voor 5000.
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    5000 / 150 = 33.3, dus 34x :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina