Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Helemaal mee eens! En als de controls nu echt perfect zouden werken dan was het prima te doen.
    Maar ik ben nu al vaak genoeg net naast een paal terechtgekomen, of bleef ergens aan hangen terwijl ik dat niet wilde. :mad:
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Net de game voor het eerst gespeeld. Echt tof! Ben alleen nog geen Assassin, maar dat komt later wel.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Totaal geen last van gehad. Het enige probleem met die Assassins Tombs vond ik dat ik eerst moest uitzoeken hoe ik uiteindelijk op het eindpunt moest komen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    En dat is nu juist het punt van dit verhaal. Zie er maar eens te komen. ;)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Het filmpje laat dat al zien, en dan nog het ziet er juist allemaal zo gemakkelijk uit. Ik haalde die tombs met 20 vingers in mijn neus. :cool:
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vraag me af, in het begin van de game helpt Lucy je ontsnappen uit het gebouw. Zij had bloed op haar kleren, heeft ze een belangrijke persoon vermoord (die ouwe die in Assassin's Creed 1 je beveelde elke keer de animus in te gaan?) Of wordt dit later nog duidelijk? Graag een ja/nee antwoord ivm spoilers. ;)
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Valt eigenlijk niet te beantwoorden met ja of nee (keek even op google, maar niemand weet het zeker :9), maar laten we het erop houden dat de bewaking daar niet graag wou dat zij je hielp te ontsnappen. Waarschijnlijk is het bloed van bewakers en zo...
     
  8. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ze heeft die ouwe zeker niet vermoord, later als je 'm uitspeelt komt hij nog terug in een mini level in de echte wereld.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2010
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En dat is wel een spoiler. :+
     
  10. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ow, ik dacht dat boeit niet heel veel. Excuses.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Aye, ik zal er vast wel achter komen dan. In ieder geval bedankt. :)
     
  12. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god wat een knullig filmpje. was het echt zo moeilijk te begrijpen dan? 3 sequences waren in mijn ogen al genoeg om te zien dat
    dat adam en eva waren in Eden
    . Wordt ook zo moe van het feit dat mensen they're their there en your en you're en to en too niet uit elkaar kunnen houden, misschien dat ik daarom ook wel negatief beïnvloed wordt wat betreft mijn oordeel. hij/zij heeft er waarschijnlijk erg veel tijd in gestopt, maar moet nog even een schoolopleiding afmaken.

    EDIT: de afbeelding van het filmpje is eigenlijk al meteen een spoiler, dus misschien moet je die even als spoiler ook zo neerzetten
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2010
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Kutzooi ik mis 1 veer :'-(

    EDIT: Shit... meerdere!
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2010
  14. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet weet waarover het gaat, ben je echt helemaal niets wijzer met die afbeelding hoor. Meer nog, het zou je aanzetten net om het te willen ontdekken! :)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kan gewoon bij opties dacht ik kijken in welke district van welke stad je hem nog moet vinden.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik neem aan dat je het over die veer/veren hebt? Want ik zie dat niet staan namelijk... Ik mis er nog 7...

    EDIT: Ah al gevonden. Bij DNA staat het.

    EDIT2: Nou ik heb alle veren. Nu nog ff met die cape rondwandelen en dan heb ik 1000/1000.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2010
  17. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm op een of andere vage manier heb ik de achievements van DNA sequence 11 niet gekregen. DAt wordt overnieuw beginnen neem ik aan?
     
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Je moet gewoon even naar iedere stad reizen dan heb je 'm. Vergeet de mountains niet, dat stuk met Leonardo op die wagen.

    Ik zou gewoon verder spelen. Als je hem hebt uitgespeeld en hem dan toch niet hebt even overnieuw beginnen. Het duurde bij mij 2 dagen tot ik weer bij sequence 9 zat, het duurt niet zo lang als je het voor de 2e keer doet.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Veel succes!!! Ik moet er zelf ook nog 90/91 hoor. :+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina