1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ahah, ik wist dat ik een fout maakte. Dacht dat het 125 per keer koste :9
     
  2. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn volgens mij dieven, ik tackle ze gewoon en dan staat er dat ik mijn geld terug heb en het geld van de dief. Je bent dus zonder dat je het weet beroofd:9
     
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gooi je zand in de ogen? En hoe haal je die "Long Sweep" achievement?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zand gooien moet je leren bij die gast waar je shit kan leren bij je villa. "Long Sweep" achievement moet je 5 guards neerslaan met een lange wapen, moet je ook leren bij die gast.
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Gewoon (x) ingedrukt houden terwijl je je vuisten hebt geselecteerd als wapen en dan grijpt hij zand van de grond. Je kan best heel wat guards meelokken en dan naar een poort ofzo gaan waar ze allemaal achter mekaar komen te staan en het dan proberen voor het achievement.

    Voor long sweeper moet je eerst en vooral de skill leren van de skilltrainer voor je villa. Kost je 10 000 florijnen. Nadien zoek je een guard met speer, selecteer wederom je vuisten, block en als hij aanvalt druk je op (x) om z'n speer af te nemen. Dan is het gewoon blijven blocken tot er heel wat guards om je heen staan. Vervolgens (x) lang inhouden om een sweep beweging te maken en er 5 om neer te slaan. Het is wel even frustrerend om de timing correct te krijgen, maar te lang zou het ook niet mogen duren.
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe doe je die move dat je een guard vanaf een bankje assasinate?
    Is ook een filmpje van op het internet. Heb deze move nog niet zo specifiek gezien als in het filmpje...
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is een tombe in het gebouw in Venetië waar je met de vliegmachine in moest vliegen waar ik nu niet bij kan, omdat het een verboden gebied is... Hoe kom ik bij die tombe? :p Is namelijk de laatste die ik nog moet xD
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook met ACII begonnen. Moet zeggen dat hij wel veel op het eerste deel lijkt(dat is niet zozeer negatief). Verder vind ik de setting en het verhaal wel boeiender en leuker dan dat van deel 1. Vind de hoofdpersonage Ezio ook wat 'menselijker' dan Altair, je komt veel meer over hem te weten en je kan je makkelijker met hem identificeren. Straks maar weer ff verder spelen. :thumbs:
     
  9. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen tombe waar je moet invliegen met de vliegmachine hoor, alles is tevoet bereikbaar...
     
  10. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik vooral over dat zand gooien lang gedaan heb, ben heel Forli zo'n beetje wel doorgelopen! Maar die sweeper is het makkelijkst volgesn mij op het san marco plein, daar zijn veel guards.
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zand gooien en sweepen zijn heel makkelijk als je rookbommen gebruikt, de vijand blijft gewoon staan en ze kunnen niks :)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nee, die zit in het St Mark's Basilica. Dat prachtige gebouw ernaast dus. Je kan er op klimmen via de achterkant of via een gebouw er naast dacht ik. Ingang van die tombe zit in een hoekje boven in. Moet je maar even kijken.
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Klopt, de ingang zit naast een ladder.

    Er is daar ook ergens een glyphe, maar die kan ik niet vinden. Ik ben de vliegmachine overigens nog niet tegengekomen. Behalve dan achterop die kar onderweg naar Venetië.
     
  14. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Net het eerste begin gedaan, heerlijk spel! Gelijk helemaal in de game..
    Helaas liep die toen vast en daarna me xbox nog 2 keer... Laat m maar ff een half uurtje uit, geen zin in rode lampjes + de bijbehorende vakantie voor de xbox naar duitsland.
    Als er iemand op vakantie gaat ben ik het zelf wel! :+
     
  15. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0

    Op de grond van het dak van het gebouw
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Uhm dat is een contradictio in terminis, maar ik zal het proberen, dank je. ;)
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    GVD ik wil NU deel drie :D
     
  18. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een poep reward krijg je als je alle vlaggetjes heb gepakt. Een cape waardoor je altijd word gezocht door de guards. Wat is daar het praktisch nut van? :p
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    niets pure status, de beruchtste en meest gezochte assassin evah! :D
     
  20. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Leek me zelf al logisch nadat je de paus heb vermoord :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina