1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 3 jan 2010.

  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Of je gaat ernaast zitten, loopt dan de muur op en spring naar rechts.
     
  2. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor de tips..het is me gisteravond gelukt.
    Prachtspel blijft het..boeit me meer dan deel 1..daar ben ik destijds halverwege mee gekapt.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die laatste 3 missies zijn de missies die bij de White en Black Edition zitten toch? Santa Maria Del Frari heb ik al gedaan dacht ik, die zat in de White Edition. Andere twee zaten bij de Black Edition.
     
  4. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dus Content, en die 3 missies? Ben benieuwd. Gaat ie het zelfde aantal punten kosten? Jij had al 1 missie gedaan zei je? Hoe was het?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die 3 missies zijn extra assassin tombs, die ik bij mijn White Edition had was zo binnen 5 minuten afgelopen. Maar wel vermakelijk.
     
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Oh, jammer. Vind die tombes niet zo speciaal, best saai eigenlijk. Had meer gehoopt op een paar leuke spring en moord missies :)
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Daar zat ik gisteren ook ff vast omdat Ezio/Altair/Desmond de overhangende balk niet wilde pakken, vanaf de rand van het balkon. Dat zijn momenten dat de besturing je ook gewoon een beetje in de steek laat, jammer genoeg. Uiteindelijk lukte het dus wel omdat Altair toen opeens wel goed omhoog kon springen richting die balk. Dat is overigens de enige mogelijkheid om verder omhoog te komen. Kortom trial, error en some luck op dat stukje.

    Dat is ook mijn enige kritiek op de game: de besturing is soms wat onhandig. Dan pakt Ezio net niet datgene wat je wilde pakken etc, waardoor je net weer verkeerd rent en je soms ook gewoon opnieuw moet beginnen.

    Voor de rest is het een topgame. Vind zelf de stukken waarin je de graftombes moet ontdekken het leukste.
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Moet zeggen dat ik die tombs best een leuke toevoeging vond. Best goed bedacht van Ubisoft :thumbs:
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Die tombes zijn juist veel springen (platformen) en moorden. Whats there not to like? Weet niet hoe dat zit met de DLC, maar in de fullgame vind ik het wel vet.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind die tombes juist helemaal niet thuishoren in een AC game. AC hoort buiten te zijn...over de daken rennen.
    Prince of Persia is de game om indoors rond te rennen.

    Ik merkte in die tombes ook dat die 'magneet-controls' alles behalve geschikt zijn voor zo een kleine ruimtes. Bij PoP heb je veel preciezere controle over je moves.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat vind ik ook buiten met de controls. Dat ligt niet aan de locaties, maar aan de controls. Die frustreren soms gewoon.

    Ik vind die tombes wel vet, zeker voor de afwisseling. Ach, ieder zijn ding. Venetië is overigens veruit de vetste stad in de game. _O_
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    In de tombes vallen die 'gebrekkige' controls gewoon meer op omdat je minder ruimte hebt om te je ding te doen. Als ie buiten een verkeerde bocht maakt pas je je ontsnappingsplan gewoon even aan, die luxe heb je in die tombes niet.

    Venetië en die eerste stad (Florence dacht ik) zijn de beste.
    Forli is niks aan.
    [​IMG]
    Stomme moerassen enzo. :+

    Monteriggioni is eigenlijk ook niet zo leuk, maar daar heb je tenminste nog je eigen crib staan. :cool:
     
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Fantastische game dit zeg, veel beter dan deel 1!
     
  14. HydruzZ

    HydruzZ Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ongeveer op de helft van het spel, maar ik snap het verhaal niet. Ben er zojuist achter gekomen dat je ook nederlandse ondertiteling kunt aanzetten! Ik ben eigenlijk een beetje bang dat als ik verder speel, de spanning veel minder is dan wanneer ik wel weet waar het over gaat.

    Heeft iemand een link voor me waarin het hele verhaal duidelijk wordt uitgelegd? Want ik weet bijvoorbeeld niet eens waarom ik die codex pagina's moet verzamelen??? Tja, ze worden ontcijferd door Da Vinci dacht ik, maar verder... ???

    Bvd =)
     
  15. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus je vindt een game minder spannend als je het verhaal snapt?:x Of lees ik het nu verkeerd?

    Is je Engels niet goed genoeg of ligt het aan iets anders?
     
  16. HydruzZ

    HydruzZ Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nee ik vind het natuurlijk leuker als ik het verhaal wel snap:p

    Tja, mijn engels is niet iets waar je je pet voor af neemt.

    Ik ben nu op het stuk met Carnaval. Als ik nou ergens het verhaal kan lezen, dan weet ik wat ik doe snap je:)
     
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Precies!
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat met Carnaval is echt tof, vooral als het nacht is. _O_
     
  19. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Om de een of andere manier kan deze me veel minder boeien dan deel 1.. Deel 1 helemaal kapot gespeeld, moet deze nog uitspelen. Hij is wel heel vet hoor, maar ik vind hem minder leuk. Maar misschien komt dat omdat ik mijn Xbox kocht voor AC1 :+
     
  20. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    even voor de zeikerds in mijn ogen wat betreft de controls/gameplay. tsja soms spring je mis en dat kan frustrerend zijn, maar kom nou, er mag toch ook nog wel een beetje uitdaging in zitten en iets van en leercurve mbt skills? Er zijn ook mensen die het juist afkraken omdat je eigenlijk alleen RT en A hoeft in te drukken om een hele stad door te rennen en te springen. vind het zelf wel leuk als je nog een beetje beloond wordt voor het feit dat je zelf ergens steeds beter in wordt.

    voor degene die em nog niet kenden:

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina