Beter verkrachten ze de AC games niet met multiplayer. Zal hem sowieso wel kopen, maar heb liever dat ze gaan werken aan deel 3 in de Gouden Eeuw.
Ik heb ook heel vaak gehad dat de guards blijven hangen en als je dan zelf ook nog aan die dakgoot gaat hangen, dan tja... ziet er apart uit En sommige glitches zijn geweldig, als je word geduwd door eenn guard op een dak en dan ga je gewoon plat op je kannes op de grond, lachte me kapot. Ook wanneer guards schrikken, een stap achteruit doen en dan naar beneden vallen.
Ja idd, das wel jammer. Heb hem uitgespeeld, vet einde... Supervette game weer, nu is het wachten op deel 3
Spoiler nee, dat je de oude probeert te redden is volgens mij de eerste keer dat je het paleis in gaat, dat is overdag. De 2e keer, moet je met die vliegmachine in de nacht om de nieuwe dodge te vermoorden. Wanner komt de 2e dlc ook alweer?
Krijg je er iets voor om alle schatkistjes te zoeken, die kleine kistjes zegmaar? In ieder geval geen achievements of wel?
Dat nou ook weer niet; met die schatkaarten is het veel te makkelijk die dingen te vinden. Als je in deel I alle soort vlaggen helemaal had, misschien dat je dan een ego boost kreeg.