1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 3 jan 2010.

  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee toen kreeg je een achievement ;)
    En die had ik wel ja (A)
    Maarrehm nu dus alleen die veertjes, statue's, tombe's en gebouwendinkies..
    Moet alleen nog alle veertjes van Venetië, maar daar ben ik pas net aangekomen.

    Vind hem toch wel stukken cooler dan deel 1, niet kwa verhaal maar omdat ze toch wél dingen beter gemaakt hebben. Toch vind ik dat dit gewoon deel 1 had moeten zijn en dat deel 1 er nooit had moeten wezen. Die smoke bombs, coolere moves, meerdere wapens, geld verdienen met dorp etc etc.. Zo had hij sws moeten zijn.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weekje eerder. :)
     
  3. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ben ik het niet mee eens. Ik vond deel een echt een geweldig spel. Het werd op den duur idd wat eentonig, maar ik heb er toch flink wat uur in zitten.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oei, tof. Prijs weer 320? Of was het nou 240. 8)
     
  5. eendje

    eendje Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: Zit in deze DLC wat archievements bij?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik hoop het niet, moet er nog zoveel. Anders word ik gewoon een beetje het spelen ontmoedigd. Er zijn al veel te veel spellen die meer dan 1250 GS als max hebben. Ik hoop niet dat deze game dat gaat krijgen en anders gewoon lekker makkelijke en leuke achievements. ;)
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat maken die achievements uit? Zoiets beinvloed voor mij echt niet de gameplay etc maar goed ben ook geen achievement hunter. Ieder zijn ding :) overigens wel een top game uitbreiding wil ik ook zeker gaan spelen.
     
  8. eendje

    eendje Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook niet echt een archievement hunter.
    Als er wat archievements erbij zitten dan maakt dat de DLC wat langer en leuker. Ik ga de 2e DLC sowieso kopen als hij zonder archievements is.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    [​IMG]

    Ubisoft laat nog wat extra's weten voor de DLC. Naast de Bonfire of the Vanities, welke 320 MS Points kost, kun je ook nog eens 200 MS Points extra besteden om toegang te krijgen tot drie geheime Templar locaties. De locaties liggen in Pallazo Medici, Santa Maria del Frari en Arsenal Shipyard (blijkbaar is dat niet zo heel geheim - Red.) en het is nog onbekend of ze los van de DLC te downloaden zijn.

    :emo:

    Ik dacht dat die templar locaties bij de DLC zat, moet je nog bij los kopen ook. Santa Maria del Frari heb ik al gedaan omdat die bij de White Edition zat. Die andere twee zaten bij de Black Edition, waren die een beetje leuk?
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Zeker weer geen achievements?
     
  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Nee, net als de vorige DLC ook dit keer geen achievements. Vind ik persoonlijk erg jammer, het geeft me vaak toch een extra 'doel' tijdens het spelen.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De DLC van laatst vond ik behoorlijk tegenvallen. Ook qua besturing voelde het anders ofzo. Ik weet het niet, maar tijdens gevechten sloeg ik veel meer dan met de game zelf in het luchtledige eigenlijk. Heel vreemd. Maar kan aan mij liggen natuurlijk, ik vond het maar vaag.

    Het duurde ook niet zo heel lang allemaal die DLC.
     
  13. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Wat zijn die Templar locaties?
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo. Dat was weer een topgampie uitgespeeld (1000/1000). Was zeker wel vet, maar weer übervaag einde..
    Vind het niet echt zo'n geweldig verhaal allemaal, beetje vergezocht eigenlijk..
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jij wil ook alles in je schoot geworpen krijgen he qua achievements. 8)

    Achievements bij een DLC vind ik altijd wel leuk, heb je inderdaad weer naar iets toe te spelen, anders is het gewoon ff DLC completen en klaar is kees.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2010
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [GT]61979[/GT]
     
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Google gebruiken is toch niet zo heel moeilijk:

     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vergeet niet dat het de extra content is die bij de White en Black Edition zat. De Black had ze alle 3, de White had Santa Maria dei Frari.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sequence 13 : Bonfire of the Vanities & Secret Locations 560(P)

    Sequence 13: Bonfire of the Vanities 320(P)

    Zo, ik ga in ieder geval alleen voor Sequence 13. Vind het niet waard om voor 240(P) die twee templar locaties te halen, heb ze toch al helemaal gezien via YT een tijdje terug. :+


    Content is veel beter dan de eerste DLC, en echt veel langer. Veel missies, maar ook veel klote missies. Assassins uitvoeren zonder gezien te worden. Moet nu iemand op een boot vermoorden maar lukt me maar niet, elke keer spot een andere guard mij gvd. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is geen klote missie, dat betekend dat je niet goed genoeg bent ;)
     

Deel Deze Pagina