1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 3 jan 2010.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.850
    Heb hem al uitgespeeld, ook best zwak. Beter dan de andere in ieder geval, duurt ook wat langer. Maar verhaal technisch niet bijzonder en gameplay ook niet. Uiteindelijk zijn ze beide niet slecht, maar ook niet bijzonder. Als je zin heb in wat DLC, koop dan in ieder geval de tweede. Laat het anders maar liggen, je krijgt niks en stelt niks voor. Konden gewoon in de originele game.

    Ben me wel gaan ergeren in beide DLC aan de moeilijkheidsgraad, die is gewoon te laag. Geen spanning nog actie, het is toch ontzettend makkelijk. Hopelijk doet Ubisoft wat met de moeilijkheidsgraad in deel 3.
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Toch maar eens kijken, moet de vorige DLC ook nog kopen. Ik heb zoiets van, laat eerst alle 'korte' DLC pakketjes maar komen. Dan ga ik even goed zitten voor het uitspelen van alle DLC :)
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Is toch het nieuwe gebied van Florence? lekker extra gebied. Of stelt het niet veel voor?

    En nog cheevos?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.850
    Yes, met nieuwe gebied. Ziet er leuk uit, maar er is niks te doen daar dus niet boeiend. Voor de rest ook geen speciale gebouwen ofzo. Geen achievements.
     
  5. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik denk dat ik nog even wacht met deze DLC. Vorige was zo kort.
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    voor 320 punten moet je ook geen weken lol verwachten. En ik geef toe, ik had ook even moeite met de boot, Fiasco. Moest even een ander plan van aanpak gebruiken.
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik snap niet waarom Ubisoft kiest voor deze korte DLC's... Beter hadden ze die gewoon in het spel gestopt bij de release en dan iets meer tijd gestoken in een grote/langere DLC, net zoiets als die van GTA. Ik ga geen points uitgeven aan een stukje verhaal waar je minder dan een uur mee bezig bent...
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan ergere manieren bedenken om 3 euro kwijt te raken. en zo duur is het ook weer niet, tegenwoordig betaal je 60 euro voor een spel van 10 uren. Wat is 3 dan voor 1? Een budget titel
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Daar heb je inderdaad wel een punt. Alleen ik zou het toch wel gaaf vinden om net als bij The lost and de Damned of The balad of gay Tony een gehele 2de verhaal lijn in dezelfde stad te kunnen spelen ofzo. Zou niet weten wat voor een verhaal dat zou moeten zijn bij AC2, maar het zou wel tof zijn..
     
  10. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je toch niet verwachten hiervan? Met GTA IV was het mogelijk omdat daar die characters ook daadwerkelijk zo'n grote rol spelen, maar bij AC is dat een stuk minder..
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    De enige die ik kan verzinnen zijn de vader en misschien dat dieven meisje die je die move leert.
     
  12. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Uit het oogpunt van Rodrigo Borgia (uber-badass). :D
     
  13. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Helaas is Rodrigo Borgia een oude dikzak, dus het lijkt me sterk dat hij net zo lenig is als ezio :+
     
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Net de 2e DLC uitgespeeld. Erg vermakkelijk :). Vond het boot level erg leuk gedaan, lukte me in 3 keer! Ben eigenlijk wel helemaal klaar met AC2. Heb beide DLC's, heb AC op 1000/1000 en 2 keer uitgespeeld.
     
  15. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    !!
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.850
    Je kan niet rondlopen in Rome en zal ook niet gebeuren met DLC.
     
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik vond dat juist best wel makkelijk. Ik zwom om de boot heen, en ging dan aan het stukje hangen dat open is. Daar lopen om de beurt twee mannen langs en die trek ik het water in. Dan klim ik naar de achterkant van de boot. Daar komt ook een guard te staan om de tien seconden, die trek ik ook het water in. Dan kill ik die 2 guards die boven voor zich uit staren. Dan klim ik weer terug naar het stukje met die opening, ren ik heel snel daar die man toe en assassinate ik hem. Erg vermakkelijk wel :). Ik vind dat nieuwe stukje in Florence niet zo veel aan eigenlijk. Er is niks nieuws te doen, je ziet alleen mannen die al hun boeken en schilderijen verbranden midden op straat.

    Edit: is het trouwens mogelijk om dat stukje nog een keer te doen?
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.850
    Mweh, ik sprong vanaf waar je begon in het water. Dan richting de pier, en wachten tot die guard langs liep en trok hem toen mee in het water. Vervolgens aan de achterkant van de boot omhoog klimmen en daar wachten, waren steeds twee guards die kwamen, een links en een rechts. Eerst de rechter en dan de linker vermoord, toen was ik op het schip. Die twee guards in een keer vermoorden die bij het wiel stonden en toen een air assassin op die man.

    Lukt elke keer niet omdat ik via de zijkant ging, kwamen elke keer guards waardoor je ze in het water kon gooien maar elke keer glitchte een guard en zag ie mij.
     
  19. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    !!
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
  20. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    nmisschien is de vraag hier al gestelt, maar hoe krijg ik de sync. op 100% ???
     

Deel Deze Pagina