Hierna eerst de eerste hoofdstukken van AC 3 gedaan.....VRESELIJK. Om te janken zo slecht. Gedesillusioneerd Brotherhood in de xbox gestopt en WAUW. Gruwelijk mooie game, fantastische graphics en echt hele hele mooie missies. Mooiste tot nu toe! Je moet niet 1 dorp opknappen, maar heel rome! Dikke shit
Verkoop hem dan maar gauw. Ik ben bang dat ik die van mij niet eens kwijt raak als ik hem zou willen verkopen.
Degene die dat er voor neergeteld heeft is gek. Het zal helaas ook nog wel even duren voor die voor max. 20 euro in de winkels ligt.
Dat was ik toevallig ja! Ik voel mij nu beledigd Yellow. Zo slecht is ac 3 ook weer niet toch? Buiten dat ik 'm sinds de release niet meer verder hebt gespeeld!.
Mja zolang is die ook nog niet uit natuurlijk. Als je er dan een verhaaltje bij zet, over hoeveel je er wel niet van genoten hebt, de uplaycode er ook nog bij zit en nog wat sfeerplaatjes toevoegt. Schijnbaar werkt dat dus wel, want zag hem ook voor 30 euro staan.
Dacht dat het over AC3 ging, maar dit is blijkbaar niet het geval? AC 2 met plezier uitgespeeld. Toch vind ik AC brother hood nog 't beste AC deel tot nu toe!
Gaat het wel over. Vond 3 zelf wel minder dan 2, maar dat had ik van te voren ook al wel verwacht. Als nog genoeg plezier gehad eraan, veel sidequests gedaan en in de frontier rondhollen. Ook gratis gespeeld, dus dan helemaal prima.
Jij moet Revelations kennelijk ook nog. Mijn AC top 5: 1. Revelations 2. Brotherhood 3. AC II 4. AC I 5. AC III (Met grote afstand) Revelations komt met name door het einde.
Ha! Ik moet nog aan Revelations beginnen. Als ik dit jaar een beamer koop, begin ik zo weer aan deel 1
Dit is bij verre het beste, zelfgemaakte AC filmpje wat ik heb gezien. Ik beloof dat het het waard is om uit te kijken.
Had nog een mooie glitch die ik even met jullie wil delen Ik sprong van een gebouw het water in. Drukte op 'A' om te duiken en de duikanimatie werd ingezet. 1 meter voor ik het water raak verschijnt er opeens een steiger uit het niets Wat er toen gebeurde was lastig te omschrijven, kreeg een soort vage animatie te zien van half zwemmen en half glijden over de planken
Even een flinke kick. Sinds vandaag aan deze game begonnen en bevalt me erg goed, terwijl ik in 1 snel afgehaakt was. Toch wel weer vet om over de daken te rennen. Vraagje: Komen die 16 codes op je kaart als je ze gespot hebt? Heb er 1 van gevonden (hoop niet dat je elke keer zo een puzzel met schilderijen krijgt en de 1ste enkel was voor de code). Van een tweede kreeg ik een melding, maar toen begon ik eerst aan een quest en nou weet ik niet meer waar die is en zag ik die ook niet op de map.
Zover ik weet komen ze niet op de map te staan, maar als je een puzzel niet oplost komt die wel in je database te staan zodat je hem later nog een keer kan doen. Die worden op den duur best lastig trouwens.
Ik heb het spel vandaag uitgespeeld. Leuke spel met veel 'side' missies. Sommige missies waren echt pittig nu alleen nog alle 'tomb' missies doen. Heb begrepen dat sommige pittig zijn. Trouwens een vraag? Ik heb alles geroneveerd om die 80% achievement te halen maar hij staat nog steeds op 76% (staatskist ook leeg). Krijg ik dan nog steeds geld in de staatskas om de bepaalde tijd of niet? Edit: ik heb de achievement gehaald. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Eagle scent doen en je kunt ze zien als je in de buurt bent. Latere games hebben dat ook en dan zie je ze van veel grotere afstand.