1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 3 jan 2010.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, het is weer al een tijdje geleden, maar wat zijn glyphs?
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tekens die je op gebouwen kon vinden.
     
  3. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Met de puzzels die erbij horen, om het nog even wat duidelijker te maken.

    1000/1000! Vanmiddag laatste 4 achievs gehaald, had alleen nog ff moeite met laatste Glyph, kon hem niet vinden.. Uiteindelijk via youtube toch gevonden. 23 uur en 15 minuten gespeeld nu.
     
  4. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Gefeliciteerd! Welke kon je niet vinden? Mijn laatste was die in Forli dicht bij de boot, zit een toren. Daar op de achterkant maar kon hem gewoon niet vinden :p
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Nice, heb zelf nog maar 4 Glyphs. Eerst miste ik er eentje in Florence geloof ik, maar ook die kan je via het menu weer overnieuw doen. :9
     
  6. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    In Florence... Uhmm.. Santa Merrichio ofzo... Iets met een M :9... Die linkse meest onderste (nog wel hoog op de kaart). Was met een map + plaatjes werken alleen die plaatjes van de glyphs op die kaart deden het ff niet... Dus toen zat ik vrolijk het gebouw ernaast af te zoeken..
     
  7. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    No offence hoor, maar heb jij het spel wel gespeeld:+
     
  8. Ferreman

    Ferreman Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Veren

    Ik heb dus het probleem dat ik 99 van de 100 veren heb... Ik snap er niets van... Voor de rest vet spel! nog even 4 guards voorzien van wat zand en even een stul of 5 neerhalen met een speer en het spel staat op 1000 GP (als ik die ene veer nog maar kan vinden...)

    Iemand een idee om die veren te vinden? Is er misschien een manier om te zien welke je al hebt?
     
  9. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan via het menu (als je eenmaal in het spel zit) via je DNA bekijken in welk gebied je nog een veer moet. Zo beperk je iig het aantal mogelijkheden sterk;)
     
  10. Ferreman

    Ferreman Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel vet zijn als je dat kan terugzien... Maar hoe doe ik dat. Ik ga naar DNA en dan?
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit tegen het eind aan nu....

    Rome, ik moet achter de spanjaard aan. Een paar keer hiervoor dacht ik al na een missie dat het afgelopen was,maar dat was gelukkig niet het geval. Ik ga zo maar eens beginnen eraan. Daarna al die assassinations doen en kijken of ik nog wel zin heb in die glyphs ;). Maar tijdens één van die cutscenes later in het spel , hoor je iets over Bonfires of the.....nog wat. Ging dat niet zo'n DLC worden?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.590
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Helemaal achterin de DNA-string vind je een blokje veren/feathers. Daar kan je dan per city/gedeelte zien hoeveel van het totaal je daar gehaald hebt.
     
  13. Ferreman

    Ferreman Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Super! Ga ik straks gelijk testen en proberen als ik thuis ben. Als ik mijn achievement voor de veren heb gehaald draag ik hem op aan jou :) :thumbs:
     
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Jep. Bonfire of the Vanities, komt eind Februari.
     
  15. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    wanneer komt die dlc nou precies?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Kijk eens boven je. :cool:
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Net uitgespeeld,tja what can i say. Echt een hardstikke toffe game. Heb er absoluut van genoten en vond het eigenlijk jammer toen het einde er echt was, wel heeeeel tof hoe alles gaat naar het eind toe.
     
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Niet lezen als je 'm nog niet heb uitgespeeld!

    Ik vond het laatste gevecht alleen heel jammer. Je gaat met de Spanjaard vechten, maar hij slaat nauwelijks terug. Beetje lame :{
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De hele game is eigenlijk niet moeilijk dus dan is zoiets te verwachten :)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat is dit toch een super spel. Ik vermaak me er echt mee, het is ook zoveel beter dan zijn voorganger. Er is zo veel te doen, dan weer codex pagina's verzamelen, dieven of messengers onderscheppen, heerlijk!
     

Deel Deze Pagina